Mitä luulette että M6 bemarille on toimitusaika Suomeen asti..? jos lisävarusteita rutkasti jne jne :D
M6 toimitusaika
14
2020
Vastaukset
- heti Laakkosen
vaihtoautohallista kun olet saanut viikkorahoistasi säästettyä säästöpossuun M 6 hinnan vuonna 2016.
- tänään...
Huhtikuu 2007.
Varusteet eivät vaikuta. - tarmo
asiaan osaan mielestäni sanoa aika varmoja tietoja koska minulle on tuollainen auto tulossa kaikilla varusteilla :D jos sen nyt käyt tilaamassa niin auton pitäisi olla suomessa sinun käytössäsi tuolla ensivuoden tammi- tai helmikuussa.
- Minä vaan
Kävin viime vuoden toukokuun 22 päivä koeajamassa bmw x3 2.0d oulussa. Siellä oli näytillä m5 ja m6 niin kysyin että kuinka kauan menee m6 tilauksesta luovutus paivään, niin sanottiin että noin vuosi.
- BBBBB
Minä vaan kirjoitti:
Kävin viime vuoden toukokuun 22 päivä koeajamassa bmw x3 2.0d oulussa. Siellä oli näytillä m5 ja m6 niin kysyin että kuinka kauan menee m6 tilauksesta luovutus paivään, niin sanottiin että noin vuosi.
Näissä erikoisautoissa on aina vähän muutoksia toimitusajoissa alkuvaiheessa. Ensimmäiset erät tulevat tosi hitaasti, seuraavat jo nopeammin, kun tuotanto on käynnissä ja autoja riittää Suomeenkin, joka on melkoinen marginaalimaa M-autojen myynnissä.
- tarmo
BBBBB kirjoitti:
Näissä erikoisautoissa on aina vähän muutoksia toimitusajoissa alkuvaiheessa. Ensimmäiset erät tulevat tosi hitaasti, seuraavat jo nopeammin, kun tuotanto on käynnissä ja autoja riittää Suomeenkin, joka on melkoinen marginaalimaa M-autojen myynnissä.
totta ja se ketä sanoo että m6:den saamiseen menee noin vuosi voi käydä tarkastamassa tietonsa auto laakkoselta helsingistä. mistä minunkin tuleva autoni on tilattu.
- BBBBB
tarmo kirjoitti:
totta ja se ketä sanoo että m6:den saamiseen menee noin vuosi voi käydä tarkastamassa tietonsa auto laakkoselta helsingistä. mistä minunkin tuleva autoni on tilattu.
Satuitko kuulemaan mitään M5:n toimitusnopeudesta? Olisiko jotain samaa luokkaa?
- tarmo
BBBBB kirjoitti:
Satuitko kuulemaan mitään M5:n toimitusnopeudesta? Olisiko jotain samaa luokkaa?
joo autoilla on suunnilleen sama toimitus aika. asiasta kysyin itse koska jos m5:sen olisi nopeammin saanut olisin sellaisen hankkinut. :D
- BMW Power
tarmo kirjoitti:
joo autoilla on suunnilleen sama toimitus aika. asiasta kysyin itse koska jos m5:sen olisi nopeammin saanut olisin sellaisen hankkinut. :D
Ongelma on siinä että autoja "tiltaan liikaa", mutta pääsyy on konemuoteissa.
Tuo V10 ei synny tuosta vaan ja lohko vaatii erittäin tarkan muotin... - BBBBB
BMW Power kirjoitti:
Ongelma on siinä että autoja "tiltaan liikaa", mutta pääsyy on konemuoteissa.
Tuo V10 ei synny tuosta vaan ja lohko vaatii erittäin tarkan muotin...Hmm...varmaan totta, mutta aika jännä juttu sinänsä. Eikö BMW sitten osannut aavistaa kysyntää ja olisi skaalannut koneen tuotantoa ylös tilausten mukaan? Luulisi, että konemuotteja kuitenkin olisi enemmän kuin yhdet? Jos vaikka 50% lisää muotteja tekisi, helpottaisi tilannetta.
Mulla autot menee 2 vuoden välein uusiksi. Olen harkinnut, että M5 olisi seuraava peli. Eihän siitä järkeä ole, mutta tunnetta kyllä. Tästä E60 formaatista en lähde mihinkään, niin loistava on systeemi kokonaisuutena. Koneen kanssa on pelivaraa sitten kyllä. Tilausaika on sikäli oleellinen, että vuoden päästä pitää olla jo laittamassa lappua sisään melkein, mikäli M5 halajaa seuraavalle keväälle. - beeämwee 550
BBBBB kirjoitti:
Hmm...varmaan totta, mutta aika jännä juttu sinänsä. Eikö BMW sitten osannut aavistaa kysyntää ja olisi skaalannut koneen tuotantoa ylös tilausten mukaan? Luulisi, että konemuotteja kuitenkin olisi enemmän kuin yhdet? Jos vaikka 50% lisää muotteja tekisi, helpottaisi tilannetta.
Mulla autot menee 2 vuoden välein uusiksi. Olen harkinnut, että M5 olisi seuraava peli. Eihän siitä järkeä ole, mutta tunnetta kyllä. Tästä E60 formaatista en lähde mihinkään, niin loistava on systeemi kokonaisuutena. Koneen kanssa on pelivaraa sitten kyllä. Tilausaika on sikäli oleellinen, että vuoden päästä pitää olla jo laittamassa lappua sisään melkein, mikäli M5 halajaa seuraavalle keväälle.itse en halua leuhkia, kun naapurit ei siitä tykkää, niin tilasin 550 BMW:n (E60). Isoja vanteita lukuunottamatta ei juuri eroa 520:stä.
- BBBBB
beeämwee 550 kirjoitti:
itse en halua leuhkia, kun naapurit ei siitä tykkää, niin tilasin 550 BMW:n (E60). Isoja vanteita lukuunottamatta ei juuri eroa 520:stä.
Varmaan hyvä valinta. Suorituskykyähän siinä on liki se, mitä E39 M5:ssä. Ja hinta paljon vähemmän kuin em. tykki uutena. Mutta kun himottaa oikein todellinen raketti saada, sen vuoksi M5 E60 houkuttelee...530 xdA on loistava ja onneksi se on alla toistaiseksi. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen 550:n kanssa, E60 on loistava auto!
- erkki56
BBBBB kirjoitti:
Varmaan hyvä valinta. Suorituskykyähän siinä on liki se, mitä E39 M5:ssä. Ja hinta paljon vähemmän kuin em. tykki uutena. Mutta kun himottaa oikein todellinen raketti saada, sen vuoksi M5 E60 houkuttelee...530 xdA on loistava ja onneksi se on alla toistaiseksi. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen 550:n kanssa, E60 on loistava auto!
Mitäs luulette onko kellään 18-22 vuotiaalla kyseistä autoa? tappaisivat itsensä jos olisi rahaa moiseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242532Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581893Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup181544Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua151162Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011139- 2591012
- 63975
- 146913
- 51882
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847