jujutsun potkut?

jannkka

potkitaanko jujutsussa paljon? itse olen saanut käsitteen ns. judomaisesta lajista. potkitaanko esim yhtä paljon kuin karatessa

10

1974

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daisuke

Ei potkita lähellekkään yhtä paljon kuin karatessa. Riippuu tietysti tyylisuunnasta, mutta Hokuto ryu:ssa potkut ovat vähemmistönä.

• paljonkin

treenannut hokutoryuta, Daisuke? Mun hokutoaikoina kaapelilla potkuja treenattiin paljon. Jotkut hrjujutsukat kävivät lisäksi kikkaritreeneissä tekemässsä niitä lisää.

• ole niin
        paljonkin kirjoitti:

treenannut hokutoryuta, Daisuke? Mun hokutoaikoina kaapelilla potkuja treenattiin paljon. Jotkut hrjujutsukat kävivät lisäksi kikkaritreeneissä tekemässsä niitä lisää.

Paljon treenannu. Pari vuotta Tampereella. Hauska kuulla, että teillä on arvostettu potkuja. Voisimpa kuvitella, että potkupainotteisuus on pitkälti senseistä ja salista kiinni.
        Matto taisi olla prioriteetti ykkönen meillä.

• se sitten
        ole niin kirjoitti:

Paljon treenannu. Pari vuotta Tampereella. Hauska kuulla, että teillä on arvostettu potkuja. Voisimpa kuvitella, että potkupainotteisuus on pitkälti senseistä ja salista kiinni.

kai on seurakohtaista. Tamperelaiset ovat kyllä pärjänneet grablingpuolen kisoissa. Ei huono juttu sekään. :-)

• treenailla vain
        ole niin kirjoitti:

keltaiseen vyöhön asti? Mattopainotteisuus johtui siitä, että puolet treeneistä veti BJJ & SW SM-I. Ylemmissä vöissä homma muuttuu selkeästi potkupainotteisemmaksi verrattuna mattohommiin.

• Daisuke
        treenailla vain kirjoitti:

keltaiseen vyöhön asti? Mattopainotteisuus johtui siitä, että puolet treeneistä veti BJJ & SW SM-I. Ylemmissä vöissä homma muuttuu selkeästi potkupainotteisemmaksi verrattuna mattohommiin.

Totta on , keltaseen asti. Vetäjän nimee en muista.

• UmaCura

potkitaan kanssa aika runsaasti. Yleensä ainakin yhdet treenit on matsitreenit ja niissä potkitaan paljon. ja samoin aika usein alkulämmittelyssä potkitaan ja/tai käydään kaikki peruspotkut läpi.

• Meikäläinen xXx

joten niitä harjoitellaan kyllä paljon ja aina kun vyöaste nousee niin potkuja tulee lisää. Sekä matseissa saa potkia varmasti, riippuu tietenkin seurasta matsataanko siellä. (Joensuussa Kyllä)

• JohanAfUfo
        Meikäläinen xXx kirjoitti:

joten niitä harjoitellaan kyllä paljon ja aina kun vyöaste nousee niin potkuja tulee lisää. Sekä matseissa saa potkia varmasti, riippuu tietenkin seurasta matsataanko siellä. (Joensuussa Kyllä)

..niin tervetuloa Ouluun. Me muutkin Greusin lisäksi ollaan aika hulluja.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

ju-jutsun tyylisuunnasta. Esim. Auvo Niinikedon kehittämässä Hokutoryu-tyylin jujutsussa potkitaan ja lyödään aika paljon. Sen sijaan esim aiki-jujutsu-tyylissä keskitytään enemmän heittoihin ja rannelukkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2204
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1482
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1271
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1149
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      886
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      862
    Aihe