suuseksiä naiselle

...

Pitävätkö miehet yleisesti ottaen emättimen nuoleskelemisestä? Miksi minulla on suuseksissä aina sellainen tunne että mies tekee sitä ns "pakosta". Olen kärsinyt vähän huonosta itsetunnosta enkä ole aina pystynyt nautintoa suuseksistä vastaanottamaan, vaikka se onkin mielestäni se kaikista kiihoittavin asia. Miten yleensä suuseksiä harrastatte-käytättekö kieltä, vai myös huulia ja koko suuta?

31

24409

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuolla

      Minä pidän nuolemisesta hyvin paljon. Käytän koko suutani. Lähinnä kieltä ja välillä imeskelen. Kaikkea mistä toinen tykkää. Enemmänkin voisin nuolla jos vain saisin luvan.

      M25

      • ei inhota

        - sinua? Itseäni oksettaa ihan hirveästi sperman haju ja maku, enkä pysty nielemään spermaa suihinoton jälkeen! Olen muutaman kerran jopa oksentanut. Mahtaa olla miehelle ihan kamalaa?


      • nuolla

        niin paljon kun haluat? Minä viettäisin koko elämäni sängyllä maaten ja miehen suun antamista ruumiin iloista nauttien, jos vaan voisin.


      • Perditus
        nuolla kirjoitti:

        niin paljon kun haluat? Minä viettäisin koko elämäni sängyllä maaten ja miehen suun antamista ruumiin iloista nauttien, jos vaan voisin.

        ..mikset voi? o_O

        Niin ja puun aloittajelle, kyllä, se on mukavaa hommaa.


      • nuolla kirjoitti:

        niin paljon kun haluat? Minä viettäisin koko elämäni sängyllä maaten ja miehen suun antamista ruumiin iloista nauttien, jos vaan voisin.

        =))


      • Perditus
        Minlan kirjoitti:

        =))

        ... ? ;)


    • kaaleppi:D

      Kyl voi nuolla vaikka koko päivän kuhan pimppi on vain pesty lähiaikoina..likaisen tussun nuoleskelu ei paljo nappaa.

    • nuolija71

      oma mielipiteeni on, että kai aika moni mies nuolee ihan mielellään. Itselläni on ongelmana se, että vaimo ei halua emätintä nuoltavan niin usein/paljon. Itse voisin nuolla sitä vaikka kuinka paljon. Se on aivan ihanaa eikä mikään pakko. Huulet, kieli ja sormet eri tavoin yhdisteltynä on ainakin meillä käytössä. Klitorista on ihana imeä oikein kovaa ja samalla käyttää kieltä siihen.

      • käymään

        mun luona... =)


    • huulilla....

      kieli,huulet..käytössä....kielellä klitan pyöritystä..imua klittaan...nuolla..huulia..koko pimppiä...ihanaa...työntää kieli välillä syvälle....vaimoni tykkää....saa orkun...suuseksillä,,,saan nuolla ja nuolen usein...makukin on kiva...

      • a-miesss

        Nuolen, imen oikein mielelläni ja hellästi enimmäkseen. Välillä tietenkin tulee innostuttua liikaa ja otettua vähän rajumminkin. Vaimo tykkää todella.

        Ongelmana on enemmänkin ollut asennot, molemmin puolin suuseksin antoon. Väsyy niskä tai leuka tai milloin mikäkin paikka.

        Ratkaisuna kehitettiin semmonen kiilatyyny, ihan ite vaimon tekemä, jota sitten käytetään välillä toisinpäin ja toisinpäin. Idea saatiin norjalaisten sivulta ;))
        http://www.liberator.no/products_shapes.php


      • hienoja
        a-miesss kirjoitti:

        Nuolen, imen oikein mielelläni ja hellästi enimmäkseen. Välillä tietenkin tulee innostuttua liikaa ja otettua vähän rajumminkin. Vaimo tykkää todella.

        Ongelmana on enemmänkin ollut asennot, molemmin puolin suuseksin antoon. Väsyy niskä tai leuka tai milloin mikäkin paikka.

        Ratkaisuna kehitettiin semmonen kiilatyyny, ihan ite vaimon tekemä, jota sitten käytetään välillä toisinpäin ja toisinpäin. Idea saatiin norjalaisten sivulta ;))
        http://www.liberator.no/products_shapes.php

        vempaimia noi "kiilat ja rampit" . Voin kuvitella miten mukavaa olisi antaa suuseksiä naiselle takaapäin ilman niskan kramppamista. Vois kulua hyvä tovi mukavassa puuhassa. :-)

        Taidanpa valmistaa tuollaiset tulevaa odotellessa.


      • janina
        a-miesss kirjoitti:

        Nuolen, imen oikein mielelläni ja hellästi enimmäkseen. Välillä tietenkin tulee innostuttua liikaa ja otettua vähän rajumminkin. Vaimo tykkää todella.

        Ongelmana on enemmänkin ollut asennot, molemmin puolin suuseksin antoon. Väsyy niskä tai leuka tai milloin mikäkin paikka.

        Ratkaisuna kehitettiin semmonen kiilatyyny, ihan ite vaimon tekemä, jota sitten käytetään välillä toisinpäin ja toisinpäin. Idea saatiin norjalaisten sivulta ;))
        http://www.liberator.no/products_shapes.php

        hitto en oo muuten tullu ajatelleeks että mies joutuu olee tosi pahassa asenossa jos nainen on selällään.. damn. pitääpä tosiaan kehitellä jotn


      • ilkka67
        a-miesss kirjoitti:

        Nuolen, imen oikein mielelläni ja hellästi enimmäkseen. Välillä tietenkin tulee innostuttua liikaa ja otettua vähän rajumminkin. Vaimo tykkää todella.

        Ongelmana on enemmänkin ollut asennot, molemmin puolin suuseksin antoon. Väsyy niskä tai leuka tai milloin mikäkin paikka.

        Ratkaisuna kehitettiin semmonen kiilatyyny, ihan ite vaimon tekemä, jota sitten käytetään välillä toisinpäin ja toisinpäin. Idea saatiin norjalaisten sivulta ;))
        http://www.liberator.no/products_shapes.php

        tollainen viritelmäpatja olisi kätevä. Kyllä siinä varmaan sukat pyörähtäisi seuralaisella (oon sinkku)kun tuollainen olisi oivasti odottamassa lattialla...:)


    • Rakastan Nuolemista

      Itse Juuri About 6-7 tuntia sitten annoin naiselleni kunnon kieli heironnan ja kuulemma piti todella. Itse Rakastan ainakin antaa omalle rakkaalleni kieli hierontaa.

    • Vapautunut

      Saan mieheltäni todella ihanaa suuseksiä. Ja kun olen saanut ensin orgasmin kielen avulla, tuntuu sitten aivan taivaalliselta kun mies tulee sisään ja sen jälkeen orgasmi on vielä voimakkaampi.

      Ennen olin vaivautunut, koska ajattelin, että maistunko pahalle, miltä näytän jne. Miehen kanssa kuitenkin juteltiin ja hän tykkää tehdä sitä minulle ja nauttiin kun näkee minun nauttivan. Eikä kuulemma maistu pahalle... Ja hän tekee sitä kiitettävän usein. Minä tietysti myös hänelle ja ihan loppuun asti. Sperma ei minusta maistu pahalle, en yökkäile kun mieheni tulee enkä suinkaan sylje pois :)
      Puhtaus on tietysti puoli ruokaa :) ja käyn aina pesulla ennen kuin menen mieheni viereen illalla tai muulloin. Ihan varmuuden vuoksi, koska haluan nauttia vapautuneesti mahdollisesta suuseksistä ja se on mahdollista kun ei tarvitse miettiä ylimääräisiä kuten, että tuoksahtaako tms.

      Nauttikaa ihmiset!

    • nainen on karvainen?

      Tekeekö silti mieli nuolla..? Vai saako vain posliiniks ajellut nauttia kielipyörteistä..?

      • City-Einari

        Jokainen terve mies nuolee myös ihan normaalia karvaista pimpsaa. Se mies joka kieltäytyy nuolemasta muuta kuin posliinia ei ole mies eikä mikään. Tämä ei ole mielipide vaan fakta.


    • kiinnosta. .

      limaisen, visvaisen pillun nuolenta. Jos pillu pysyy suhteellisen kuivana, niin sitä voi jonkin verran imutella, mutta kun nainen kiihottuu, ja alkaa valumaan liisteriä, niin kyllä siinä imu halut katoaa. Tietysti, jos mies on sellainen harvoin pillua saava, niin sehän tekee melkein mitä vaan, mutta jos miehellä on valinnan varaa, niin kyllä silloin limalaakso jää auttamatta toiseksi. Naiset voisivat itsekin joskus vilkaista peilin kautta, millaiselta se limainen pillu näyttää, eipä sitten tarvitsisi ihmetellä, miksi imuttelu ei miestä kiinnosta. Siinä suhteessa miehen kullin imeminen on aina helpompaa ja siistimpää.

      • nam nam

        Kyllä kiihoittunut nainen maistuu hyvälle ja tuoksukin on hyvä. Silloin tietää että tyttö tykkää touhusta todell paljon. Häppärit turpoo kivasti ja klitoris saa liukasta kyytiä. Samalla jos saa olla 69 asennossa.........


      • ihanaa11

        jos ei ite tykkää!!!


    • Romeo Kives

      Hyvät emättimen nuolija ystäväni, Romeo on tullut taas auttamaan vaikeissa kysymyksissä.
      Jokainen tietää että emättimen nuolenta on vaikeaa rajoitetusta kielenpituudesta johtuen. Ainakaan syvät sessiot ei tunnut onnistuvan. Apu on kuitenkiin keittiö matkan päässä, varsinkin jos eukkosi harrastaa leivontaa! Elikkä kysy vaimoltasi jos et itse tiedä mikä on ns. "Nuolin". Sitä käytetään leivottaessa, kun astioiden reunoilta yritetään saada kaikki tavara talteen.
      Kuitenkin, tämä nuolin hoitaa jatkossa sinun emättimen nuolenta tehtäväsi! Kun eukkosi pyytää kieltä pimppaan, niin kipaiset tämän keittiöstä, asetat paikalleen ja pyörittelet. Nautinto on taattu!
      Klitoriksen yms. nuolennan voit hoitaa edelleen perinteisin menetelmin.
      Oli jälleen ilo auttaa. Kivaa pimpan nuolentaa jokaiselle.

    • Keimo Hodari

      Tietääkö täälle kukaan mikä oikeasti on emätin?
      Googlettakaa vaikka, ettette olisi niin pihalla aiheesta.

      • Tia;0)

        tämä usein vilahtelee hieman väärissä yhteyksissä :I ja vaivaa minnuakin.


    • mies kiihotuu, kun pääsee lipomaan emätintä, jo sormella hiplatessa alkaa kyrpä nousta tanaan, kiihottavinta on juuri, se kun alkaa lipomaan spermaa, "tosin aina ei pysty nauttimaan", käytän kielen lisäksi myös huulia, tiukassa reiässä, myös koko suuta.

      • Tia;0)

        Emätin ja emätin :( tässäpä hieman kertausta... tai vaikka se ensimmäinen tietopaketti

        ULKOISET SUKUPUOLIELIMET (naisen):
        (Vulva: Naisen ulkoisten sukupuolielinten yhteisnimitys)

        Häpyhuulet: Emättimen aukkoa suojaavat ihopoimut.

        Klitoris eli häpykieli: Hermopäätteitä sisältävä elin, joka sijaitsee pienten häpyhuulten yllä.

        Emättimen aukko: Emättimen aukko johtaa emättimeen ja sitä kautta sisäisiin sukupuolielimiin.

        Virtsaputken suu: Aukko, jonka kautta virtsa poistuu elimistöstä. Se sijaitsee häpykielen ja emättimen aukon välissä.

        Anus eli peräaukko: Peräaukko johtaa peräsuoleen, ja se sijaitsee emättimen aukon ala-ja takapuolella.

        Immenkalvo: Ohut, joustava kalvo, joka osittain peittää emättimen aukon. Kalvossa on aukko, jonka
        kautta kuukautisvuoto pääsee poistumaan.
        Usein kuvitellaan virheellisesti, että immenkalvo on paksu, kokonaan emättimen aukon peittävä kalvo.
        Jotkut pitävät ehjää immenkalvoa neitsyyden merkkinä, mutta se ei pidä paikkaansa. Lääketieteellisessä mielessä nainen on neitsyt, jos hän ei ole koskaan ollut sukupuoliyhteydessä. Reikä immenkalvossa ei
        välttämättä tarkoita sitä, että tyttö tai nainen olisi ollut sukupuoliyhteydessä. Immenkalvo voi rikkoutua myös voimaperäistä urheilulajia harrastettaessa.

        SISÄISET SUKUPUOLIELIMET (naisen):

        Munasarjat: Munasarjoja on kaksi, ja ne sijaitsevat kohdun molemmin puolin.
        Kerran kuussa jommastakummasta munasarjasta irtoaa kypsä munasolu, joka kulkee munanjohdinta pitkin kohtuun. Munasolun irtoamista kutsutaan
        ovulaatioksi. Tyttövauvalla on jo syntyessään
        kummassakin munasarjassa noin 200 000 munasolua.

        Kohtu: Tämä ontto, lihaksikas elin on suurin piirtein nyrkinkokoinen. Kerran kuussa kohdun limakalvo paksunee sienimäiseksi kudokseksi, jossa on paljon verisuonia. Jos sukupuoliyhdynnän seurauksena siittiö
        hedelmöittää irronneen munasolun, se kiinnittyy kohdun limakalvolle ja kehittyy sikiöksi. Sikiö kasvaa vauvaksi, joka syntyy noin 9 kuukautta myöhemmin. Jos hedelmöitystä ei tapahdu, suurin osa kohdun limakalvosta poistuu tarpeettomana emättimen kautta. Tätä kutsutaan kuukautisiksi, ja elimistöstä poistuvaa punertavaa nestettä kuukautisvuodoksi.

        Munanjohtimet: Munanjohtimet yhdistävät munasarjat kohtuun. Munasarjasta irronnut munasolu kulkee munanjohdinta pitkin kohtuun.

        Emätin: Emätin on noin 10 cm pitkä ontelo, joka johtaa kohdusta kehon ulkopuolelle. Sitä kutsutaan myös synnytyskanavaksi. Se on kapea, lihaksikas putkimainen elin, joka pystyy venymään ja palautumaan takaisin ennalleen.

        Kohdunkaula: Emättimen pohjukassa sijaitsevaa kohdun alaosaa kutsutaan kohdunkaulaksi. Siinä on
        noin nuppineulanpään kokoinen aukko, jonka kautta kuukautisvuoto kulkee kohdusta emättimeen.
        Sukupuoliyhdynnässä mies vie siittimensä naisen emättimeen, jonne siittiösolut siemensyöksyssä
        purkautuvat. Siittiöiden on kuljettava kohdunkaulaa pitkin munasolun luo, jotta hedelmöitys tapahtuisi. Otollisin aika hedelmöitymiselle on enintään 24 tuntia munasolun irtoamisesta, vaikka siittiöt voivat kyllä pysyä elinvoimaisina useita päiviä yhdynnän jälkeen. Hedelmöityminen on silloin yhä mahdollista.

        Tämä teksti on (copy/paste) linkistä: http://www.aboutyou.dk/fi/YoungerWork.pdf

        Aika perusteellisesti ja alkeista on asiat selitetty... no se voi olla tarpeen jos aiotte antaa suuseksiä emättimelle ;)


    • ilkka67

      Suuseksi on aivan ehdotonta mielihyvää tuottava asia jota tekee todella mielellään eikä suinkaan mistään pakosta,ja kyllähän sitä aika usein tulee käytettyä laajasti koko suuta sen tarkemmin nyt selittelemättä miten jne..;). Tää oli mun mielipide, tunnen kyllä miehiä jotka eivät välitä koko asiasta vaikka kuin yrittää antaa vinkkiä kaverille,eli meitä on moneksi. Eiväthän kaikki naisetkaan ikävä kyllä pidä suuseksistä vaikka mies sitä kuin haluaisi tehdä...

    • Anonyymi

      Haluaisin saaba naisen kuukautis vuotta nuolisen kaiken .mies 61

    • Anonyymi

      ihanaa nuolla aiselle orkku kun näkee kädet puristuu nyrkkiin silmät sulkeutuvat ja suusta kuuluu voihke voiko sitä paremmin tehdä kaiken jälkeen ottaa syliin nähdä nuo raukeat silmät ja suudella se on rakkautta

    • Anonyymi

      Kyllä miehet yleisesti ottaen pitävät pimpin nuolemisesta. Itse rakastan sitä yli kaiken. Mikään ei ole sen parempaa, kun kieli ensimmäistä kertaa koskettaa pimppiin ja löytää jo valmiiksi märkää valuvan aarteen. Sitä nektaria voisi nauttia loputtomasti, oikeaa Elämän Eliksiiriä.

    • Anonyymi

      Minä nuolen ja joisin pissat myös se kiihotaa paljon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe