Minulla on alppikärhöjä jotka peitti aitaa. Aita oli läpilaho joten uusin kaikki aitani. Sen takia jouduin ottamaan kärhöt irti aidasta. Ne olivat pitkiä aikoja maata vasten ja kasvoivat aluskasvillisuuteen kiinni.
Nyt on uudet aidat ja kärhöt on irrotettu aluskasvillisuudesta ja laitettu aitaa vasten, mutta ne ovat kamalan takkuisen näköisiä. On pitkiä lehdettömiä varsia joissa on siellä täällä takkuisen näköisiä lehtitupsuja.
Jos leikkaan kaikki vanhat varret poikki, niin lähteekö juurakoista uusia varsia? Entä jos leikkaan vähän ylempää, niin lähteekö näistä varrenjäänteistä uusia versoja?
Rähjäisen näköiset kärhöt
Kärhönkiusaaja
2
470
Vastaukset 2
- ellit
Leikkaa vaan, itse siirsin kärhön vallan eripaikkaan ja laitoin se poikki ja jätin vanhaa vartta noin 10 senttiä. Se on alkanut kasvamaan niistä varsista ja myöskin juuresta uutta kasvua.
Vanhemmiten siitä tulee risuinen ja ruma alapäästä.
Sitä voi leikata aina silloin tällöin alhaalta poikki, se kasvaa aika pian yhtä suureksi.- Kärhönkiusaaja
Teenpä sitten noin. Kävin äsken tarkistamassa vielä kärhöni. Yhdessä onkin jo nyt aivan pieniä uuden alkuja aivan alhaalla varressa - siis siinä risuisessa ja rumassa alapäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43841Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.130699Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607