Onko alkoholia käyttävälle naiselle raitis...

Him Self

Onko alkoholia käyttävälle naiselle raitis mies ajatuksena vaikea?

Ihan kaikenlaisesta käytöstä puhun, en vain ongelmakäytöstä.

5

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta ,mutta

Tiedän pariskuntia,siis useampiakin,joissa nainen saatta juoda saunaoluen tai valkoviiniä.Naisten saunailloissa voi eräällä mennä väkevämpääkin.Miehet toimivat kuskina,ettei vaimot "eksy" matkalla kotiin.

• Alkoholistitar.

Minä itte käytän alkoholia reippaanpuoleisesti ja mieheni on lähes raitis. Korkeintaan yksi siideri illassa. Hän on siis usein kuskina, vaikka nykyään harvemmin tulee mihinkään edes lähdettyä.

Ei mulle olis mitenkään vaikea ajatus et mies on raitis, pikemminkin se kertoo jotain luonteesta ja sen lujuudesta.. Siis jos mies on todella raitis, eikä vielä himojen kanssa kamppaileva holisti.. Se voisi olla uutena tuttavuutena (suhdemielessä) hankalampi tapaus..

• filmitähden

Lauren Bacallin sanat (Bacall oli naimisissa Humphrey Bogartin ja Jason Robartsin kanssa): "Miehessä, joka ei juo, ei ole mitään mielenkiintoista."

Kun nyt pyörittelen näitä julkisia raivoraittiita silmieni edessä: Johannes Virolainen, Matti Vanhanen, Ben Zyskowitch, Lauri Ihalainen, en voi muuta sanoa kuin että kyllä jumalainen Ms. Bacall oli oikealla asialla...

Muuten olen sitä mieltä, että miehen pitää osata ryypätä tyylikkäästi, liikaa juopumatta. Jo muinaiset "latinalaiset" olivat oikeassa: in vino veritas! Eli, jos mies on tyhjä-aivoinen, väkivaltainen, itseään säälivä lattapää, nopeimmin tämä tosiasia paljastuu, kun hänet saa tilanteeseen, jossa voi esimerkiksi juoda ilmaista viinaa. Moukka juoppohan vetää kaksin käsin, juopuu, horjuu, heiluu, sokeltaa, mökeltää, örisee, yrjöää, konttaa jne., mutta kohtuukäyttäjä senkuin muuttuu vain hiukkasta puheliaammaksi ja fiksummaksi, myöhemmin illalla ehkä jopa romanttisemmaksi.

• Bimbsa

..ei ole pelkoa että mun narskusiippani kuuluisi ko. kohtuukäyttäjien ryhmään..vaikkakin osaa olla hemmetin selvän oloinen muiden seurassa.
        Erittäin vakava päihdeongelma joka ilta (nyt kahtena iltana) mennyt siksari, muuten menee koppakin helposti keskaria.
        JOs ihminen ei voi viikossa olla yhtä-kahtakaan päivää selvinpäin ilman mitään niin on kyse kyllä jo todella isosta pään sisällä olevasta ongelmasta.

• iso pään
        Bimbsa kirjoitti:

..ei ole pelkoa että mun narskusiippani kuuluisi ko. kohtuukäyttäjien ryhmään..vaikkakin osaa olla hemmetin selvän oloinen muiden seurassa.
        Erittäin vakava päihdeongelma joka ilta (nyt kahtena iltana) mennyt siksari, muuten menee koppakin helposti keskaria.
        JOs ihminen ei voi viikossa olla yhtä-kahtakaan päivää selvinpäin ilman mitään niin on kyse kyllä jo todella isosta pään sisällä olevasta ongelmasta.

sisällä oleva ongelma. Ilman ainetta fyysiset ja psyykkiset vieroitusoireet ovat pitkäaikaisia. Minulla itselläni unettomuus on kurjin ja vahvin raitistumispyrkimyksiä haittaava tekijä. Ei kuitenkaan joka päivä tarvitse olla pöhnässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe