Minulla on tapana joskus palstoja lukiessani klikata nickiä ja käydä sitä kautta Galleriassa.
En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jotkut laittavat kuvansa Galleriaan, mutta kirjoittavat nickeillä. Yhtä hyvin voisi kirjoituksiinsa laittaa oman nimensä, kyllä kuva on ihan yhtä helposti tunnistettava kuin nimikin.
Monesti sitä luo oman mielikuvan kirjoittajasta ja usein kuva ei vastaakaan sitä mielikuvaa.
Monet ovat ottaneet kuvansa pois "alkuhuuman" jälkeen. Miksi?
Kerrotko, miksi Sinä olet laittanut kuvasi Galleriaan?
Entä, miksi olet ottanut sen pois?
Ajatuksia Galleriasta
86
6444
Vastaukset
Toiset kulkevat kuin passi kädessä. Passissa on nimi ja kuva. Henkilö uskaltaa näyttäytyä ja seistä sanojensa takana.
Kirjoitat nickeistä.
Vain rekisteröidyt nimimerkit voivat saada kuvansa galleriaan.
Kukin toimikoon tavallaan mutta rekisteröitynä mieluummin, niinkuin elämässä muutenkin.
Viestienkö pitäisi vain keskustella keskenään?- OliviaKoo
Olen pahoillani, mutta en ymmärrä viestisi sisältöä. En ole kuitenkaan niin tyhmä, ettenkö ymmärtäisi sitä, että "vain rekisteröidyt nimimerkit voivat saada kuvansa Galleriaan".
Siitähän ei ollutkaan kysymys, vaan siitä, miksi jotkut laittavat sinne kuvansa ja jotkut eivät.
Ja myös siitä, miksi jotkut, jotka ovat kuvansa laittaneet, ovat ottaneet sen sieltä pois.
Siihen on varmaan ollut jokin syy.
Viimeinen lauseesi oli täyttä potaskaa, vailla minkäänlaista ymmärrettävää sisältöä. - OliviaKoo
Missä on Sinun "passisi" tällä palstalla?
Kuva ja nimi, joissa uskaltaa näyttäytyä?
Enpä ole löytänyt.
Entä miten olet rekisteröitynyt "niinkuin elämässä muutenkin"? - lauseestasi:
*Kukin toimikoon tavallaan!*
Olet ymmärtänyt oikein nettikaskustelun hengen.
Emme voi olla santarmeja toisillemme.
Useimmat meistä eivät edes haluaisi.
- fiiuliN
Laitoin minäkin "alkuhuumassa" kuvani galleriaan.
Ihan vain sen takia laitoin että toiset kirjoittajat saisivat tietää minkänäköinen ihminen nikin takana kirjoittelee.
Aikani katseltua toisten nikkien kuvia, huomioin kaikkien olevan minua paljon nuorempia, niinpä nappasin pois koko "vanhan muijan".
Nyt olen etsinyt jotain toista kunnon kuvaa, jonka voisin laittaa entisen kuvani tilalle.
Mutta vuosia ja ryppyjä kerääntyy joka vuosi lisää, ja ajattelin , mitä niitä maailmalla näyttämään.
En tosin enää paljoa kirjoittele, joten sen puolesta voisin laittaa sinne vaikka kuinka vanhan ryppykasan, enkä usko siellä monenkaan poikkeavan kurkille.- Miettiskä
miksi pitäisi näyttää kuvansa tai edes rekisteröityä, mitä hyötyä tai huvia siitä on?
Keskustella voi vaikka ilman nimimerkkiä, ei kai se ole se tärkein pointti, vaan asia, josta keskustellaan.
Ruuneperin Galleriaa käydessäni vilkaisemassa en voinut olla naurahtamatta ylpeilyä "vanhasta palstalaisesta". No, ylpeilyn aihe sekin, kuka sen sitten ymmärtääkään.
Samapa tuo. - angi
on käynyt sivuasi kurkkailemassa.
- fiiuliN
angi kirjoitti:
on käynyt sivuasi kurkkailemassa.
Olen tietoinen tuosta "oikeasta alakulmasta" Ja nähnyt olen ettei siellä kymmeniä tuhansia ole käynyt näiden vuosien aikaan.
Olen seuraillut toistenkin nikkien gallerioita ja havainnut joissain käyneen monin kerroin useampia vaikka ovat parikin vuotta myöhemmin sisään kirjautuneet kuin fiiulin.
Senpä vuoksi ei pelkoa että liian tutuksi tulisin kuvanikaan perusteella. - Angi *
fiiuliN kirjoitti:
Olen tietoinen tuosta "oikeasta alakulmasta" Ja nähnyt olen ettei siellä kymmeniä tuhansia ole käynyt näiden vuosien aikaan.
Olen seuraillut toistenkin nikkien gallerioita ja havainnut joissain käyneen monin kerroin useampia vaikka ovat parikin vuotta myöhemmin sisään kirjautuneet kuin fiiulin.
Senpä vuoksi ei pelkoa että liian tutuksi tulisin kuvanikaan perusteella.usein muiden sivuja. Oletko vain utelijaisuuttasi mennyt katsomaan onko kirjoitukset vaihtuneet? Minä en paljon koskaan katso kuvaa katson mitä hän on kirjoittanut. Joskus löytyy sellaisia kirjoituksia joita todella mielenkiintoisena lukee. Sitten monilla on erittäin mielenkiintoisia klinkkejä joita on myös kiva käydä katselemassa, useamminkin kuin kerran. Olen itselleni löytänyt joidenkin osoitteista erittäin mukavia asioita talteen. Jos et itse käy muilla et myöskään saa muita käymään sinulla. Sehän on jo ystävyydenkin ehto että vuoroin vieraissa.
- fiiuliN
Angi * kirjoitti:
usein muiden sivuja. Oletko vain utelijaisuuttasi mennyt katsomaan onko kirjoitukset vaihtuneet? Minä en paljon koskaan katso kuvaa katson mitä hän on kirjoittanut. Joskus löytyy sellaisia kirjoituksia joita todella mielenkiintoisena lukee. Sitten monilla on erittäin mielenkiintoisia klinkkejä joita on myös kiva käydä katselemassa, useamminkin kuin kerran. Olen itselleni löytänyt joidenkin osoitteista erittäin mukavia asioita talteen. Jos et itse käy muilla et myöskään saa muita käymään sinulla. Sehän on jo ystävyydenkin ehto että vuoroin vieraissa.
Vuoroin vieraissa käydään, harvemmin hyvin pidetään
- angi
fiiuliN kirjoitti:
Vuoroin vieraissa käydään, harvemmin hyvin pidetään
Olet varmaan itse keksinyt sen? Kuule etkö voisi laittaa sinne Galleriaan oletko Nainen vai Mies?Koska kolmatta sukupuolta en tunne.
laitoin minäkin,hyvin kauan mietin.
Sitten ajattelin että kun ikäni olen koko ajan esillä pitänyt, miksi en voi myös kuvan laittaa.
Olen ymmärtänyt, tai ainakin minusta on mukava katsoa profiiliin ja lukea minkä tyyppisen henkilön kanssa viestittelen,sillä kirjoitus jo antaa ihmisestän tietyn kuvan, jos vielä valokuvakin on,niin on kuin tutun kanssa kirjoittelisi.
Tuo nimi on kyllä sitten jo vähän eri asia, siitä saattaisi jo harmeja tulla.
Kuvan tunnistaa tietenkin lähipiirissä asuvat , mutta ei kai siinä mitään haittaa, minulla ei mitään salattavaa ole ja koko ,maailmahan ei minua osaa tunnistaa.
Alkuhuumasta en laittanut, enkä ehken poiskaan pian ota, koska ei mitään haittaa ole vielä ainakaan tullut ja olen tyyppiä, minkä tei, sen tein.- Klara*
sillä on, minkä näköisen ihmisen kanssa vaihtaa mielipiteitä? Ei kai ulkonäkö ole mikään kriteeri?
Sama se, vaikka olisi ns. Ukko Mustalainen. Hänelläkin on omat mielipiteensä. Eri asia on, miellyttävätkö ne muita, mutta eihän (kai) siitä olekaan kysymys. Vaan siitä, että erilaiset näkemykset saavat tilaa tälläkin palstalla. - angi
Klara* kirjoitti:
sillä on, minkä näköisen ihmisen kanssa vaihtaa mielipiteitä? Ei kai ulkonäkö ole mikään kriteeri?
Sama se, vaikka olisi ns. Ukko Mustalainen. Hänelläkin on omat mielipiteensä. Eri asia on, miellyttävätkö ne muita, mutta eihän (kai) siitä olekaan kysymys. Vaan siitä, että erilaiset näkemykset saavat tilaa tälläkin palstalla.Se voi jopa olla huonoksi kun näkee naaman. Silloin saattaa jokin ihmisessä vastustaa ja samalla menee jutut ristiin. Eihän meidän tarvitse täällä ketään mielyttää naamataululla vaan puheilla. Kavot paljastetaan sitten kun tullaan lähmpiin tuttavuuksiin. Minä olen täältä löytänyt ihmisen jonka kanssa on naamataulut näytetty puolin sekä toisin. Edelleen tuttavuus jatkuu vaikka naamat paljastettiin. Emme me kuitenkaan voida vedota kaikkiin ihmisiin naamamme perusteella. Keskustelut ovat mukavia silti.
- mielipiteen
Klara* kirjoitti:
Sama se, vaikka olisi ns. Ukko Mustalainen. Hänelläkin on omat mielipiteensä. Eri asia on, miellyttävätkö ne muita, mutta eihän (kai) siitä olekaan kysymys. Vaan siitä, että erilaiset näkemykset saavat tilaa tälläkin palstalla.Klara!
Jos ei ole etsimässä sänkyseuraa, on kait saman tekevää, minkä näköinen on ihminen, jonka mielipiteen luet täällä!!!
Eri asia on sitten jos on 'haku päällä', silloinhan sen kuvan tarvitsee.
Eilenkin rakastuin Matthew Foxiin ja Orlando Bloomiin Oprah-haastatteluissaan, olivat kyllä niinpal hyvän näköisiä, ja hienosti naisia kohtelevaisia miehenpuolia.
Mitä siitä tulisi, jos miehet täälläkin laittaisivat kuvansa näkyviin. Koko ajan uusia rakastumisia, varsinkin, jos vielä puheet olisivat helliä ja ihania, niin kuin noilla eilisillä herroilla. ;D
- BilMan
Olen julkisuudessa ollut koko aikuisikäni.
Kuvani on tuolla siksi, että en puskasta hoitele näitä tehtäviä. Olen siis olemassa. Tarvittaessa minuun saa yhteyden oikeasti livenäkin.
Kirjoittelemisiin.- Angi *
En minä pelleillyt olin aivan tosissani. Hyvän näköinen olet ehkä hiukan olisit voinut hymyillä.
- julkinen..
Tosin itse en koskaan ole tullut katsoneeksi bussiin astuessamme, kuka kuljettaa bussia . :D))))
- Ollut
Kuvasiko on ollut jatkuvasti poliisisanomissa etsintäkuuluutettujen osastolla?
kuva Bilmanista" kin ,Olen hulluna tuollaisiin viiksiin ,minulla vaan on jo omat täällä kotona Jerryllä kun on kanssa ja vähän vielä komeemmat .
Toivottelen ONNEA ehkä joku tykästyy ja kirjoittelee sinne oikeen Henk.koh. sähköpostilla, Entinen U:P: joka on nyt kuvan kanssa Ullamirjami.- ....
Ollut kirjoitti:
Kuvasiko on ollut jatkuvasti poliisisanomissa etsintäkuuluutettujen osastolla?
Tykkäätkö olla tuon näköinne 59-vuotias?
- fiiuliN
Me olemme jokainen oma persoona, ja tästäkin ketjusta huomaa että ajattelemme omilla aivoillamme.
Toinen on eri mieltä kuin toinen ihmettelyissään, ja niinhän sen pitääkin olla.
Mutta se ei ole kylläkään fiksua, että yleisellä palstalla alkaisimme arvostella kuka on komea kuka ruma, kuka siedettävä.
Pois se meistä- avoin ja julkinen
Kyllä ,olen miettinyt! Miksi joillakin on kuva ja kertomus itsestään? Kertoo vankasta itsetunnosta ja siitäkin,että on tottunut julkisuuteen! Poliitikkoja tai vaikkapa oman asuinalueensa "julkkiksia".
- Angi *
miten voisin sen sanoa jollen täällä. Eikö se ole minun mielipiteeni?
- muutenhan
avoin ja julkinen kirjoitti:
Kyllä ,olen miettinyt! Miksi joillakin on kuva ja kertomus itsestään? Kertoo vankasta itsetunnosta ja siitäkin,että on tottunut julkisuuteen! Poliitikkoja tai vaikkapa oman asuinalueensa "julkkiksia".
kuvalla
ei oöle merkitystä,
päin vastoin, sehän voi olla ennakkoluulojakin herättävä, ja siis esteenä vuorovaikutkselle.
Joku kuva on ollut sitä ainakin minulle. avoin ja julkinen kirjoitti:
niin pian kun pistämme päämme asunnosta ulos!
Tuskin Suomessa on sellaista mega-julkkista että sen takia kannattaisi henkilöllisyyttään peitellä. Syyt voivat olla aivan muut.
Seuraava viestin kirjoittaja arvelee että jos laittaa kuvansa galleriaan, se voi olla seuranhakutarkoituksessa!? Useimmilla meistä on varmaankin jo seuraa.
Mutta voihan se olla niinkin että jotkut laittavat kuvansa löytääkseen seuraa.
Minusta tuntuu kuitenkin että täällä ikäihmisten palstoilla olemme jo niin tuttuja toistemme kanssa että kaipaamme kasvoja sanojen taakse.
- OliviaKoo
En minä aloitustani laittanut arvostellakseni kenenkään motiiveja laittaa kuvansa Galleriaan.
Ihan olin vain utelias, miksi joku laittaa, joku toinen ei ja miksi jotkut ovat ottaneet kuvansa myöhemmin pois. Hankaluuksia..?
Minä haluan pysytellä täysin anonyyminä, siksi en laita kuvaani. Pidinkin Galleriani suljettuna vuoden verran, nyt taas avasin sen. Miksi avasin, en oikein itsekään tiedä syytä siihen.
Jokainen tekee, miten parhaaksi näkee.Olen miltei koko elämäni ajan ollut julkisuudessa tavalla tai toisella, jos kuvani olisi profiilissa, sinäkin OliviaKoo voisit pian tunnistaa minut alta aikayksikön.
Jotenkin haluan olla anonyymina kasvottomana palstoilla. Kovasti on välillä tuullut ja lentänyt niskaani lokaa, ei se ole minua lannistanut, koska ei ole tunnetta että olisin tehnyt väärin. Olen toiminut virkani edellyttämällä tavalla. Olen vain ajatellut heikoille pitää antaa anteeksi ja oikein heikoille monta kertaa.
Tässähän on omakohtainen selitys miksi en vielä ole liittänyt kuvaani profiiliini - sittenkun olen 80v jos Luoja päiviä suo on kuvani julkisesti nähtävissä.tuntuu, että tämänikäiset puhuvat arvosteluista, minä en tullut ajatelleeksi sitä, kun kuvani telläsin.
Ikääntyneitä olemme, ei se miksikään muutu, oli kuva tai ei, itsensä on hyväksyttävä, kukas jos ei itse.
Kypsyttelin kauan tätä päätöstä ja sitten päädyin tähän kuvan laittamiseen.
Olen avoin ihminen(liikakin) ja en näe mitään syytä olla salaperäinen,hän joka kirjoituksiani lukee on varmasti sen huomannut.
Kirjoittelen aikani kuluksi ja ajattelin, että kanssani kirjoittajien on mukava tietää minkälainen mummeli siellä toisessa päässä on.
Profiiliin kurkkaaminen on jokaiselle oma valinta, siksi jokainen ottaa riskin, siellä voi tuijottaa,esimerkiksi nyt tällä hetkellä minunlainen mummo.
En liioin tykkää tyhjistä profiileista, joskin sekin on jokaisen oma valinta.
Minun on katsottava peiliin ja tultava toimeen näkemäni kanssa ja siksi kuva on myös muiden näkösällä.
En halua piilotelle, jokainen tehköön omat valinnat, kirjoittelut jatkuu kaikesta huolimatta, kuva ei muuta mitään.- OliviaKoo ek
reetta5 kirjoitti:
Olen miltei koko elämäni ajan ollut julkisuudessa tavalla tai toisella, jos kuvani olisi profiilissa, sinäkin OliviaKoo voisit pian tunnistaa minut alta aikayksikön.
Jotenkin haluan olla anonyymina kasvottomana palstoilla. Kovasti on välillä tuullut ja lentänyt niskaani lokaa, ei se ole minua lannistanut, koska ei ole tunnetta että olisin tehnyt väärin. Olen toiminut virkani edellyttämällä tavalla. Olen vain ajatellut heikoille pitää antaa anteeksi ja oikein heikoille monta kertaa.
Tässähän on omakohtainen selitys miksi en vielä ole liittänyt kuvaani profiiliini - sittenkun olen 80v jos Luoja päiviä suo on kuvani julkisesti nähtävissä.Luulen, olen melkein varma, että olen jo Sinut tunnistanut kirjoitustesi sisällön perusteella.
Mutta ei kai sillä ole mitään väliä, eihän?
Julkisuudessa olen minäkin ollut, paitsi työni puolesta, myös muista syistä. Mutta ei siitä sen enempää. Se ei ole tärkeää, itse asiassa sillä ei ole mitään merkitystä.
Täällä olemme kaikki samanarvoisia, osa kuvin, osa kasvottomina. Yhtä hyviä kaikki.
siksi koska itsekkin halusin nähdä kenen kanssa juttelin.Ajattelin että olisi terveellisempää teitää kenelle juttelee.Olisi enemmän kun seinälle juttelu.
Kun näen kuvan siitä kuvastuu koko ihmisen persoona ja sielukin.Kuva kertoo paljon vaikka ei sanoisi mitään.
Tapasin sattumalta erään keskustelukanavan ihmisen ja sain siitä niin huonon käsityksen että ellei siellä ole parempaa porukkaa niin ei tarvitse nähdä kuvaa.Mieluummin piilottaa.
Ei se ole ihan samaa onko nikki tai oma nimi.lippuasi nimesi perässä tulikin tyhjä seinä --niinkuin itse sen kuvasit ---Siis ei kuvaa--.
vaikka aikaisemmin olen nähnyt sinut --hyvä muisti --istuit leppoisan näköisenä ,ja olet juuri sen näköinen kun olin silloin sinut kuvitellut.- Pääskyn kuvat
ullamirjami kirjoitti:
ja laita se kuva vaan .olet siinä itsesi näköinen .
Pääskyn kuvat aukeavat siitä oikealta
suosikkilinkit
kuvagalleriani - ullamirjami¤
Pääskyn kuvat kirjoitti:
Pääskyn kuvat aukeavat siitä oikealta
suosikkilinkit
kuvagallerianiolinpas minä huomaamaton --ja olikin hyviä kuvia --ja ihan kaikkien katseltavana . Muistan sinut aikaisemminkin jo .Kiitos kun sain katsella niitä.
- ii-li
Sinullahan oli aikaisemmin mahtavan hyvät kotisivutkin. Oletkin ottanut ne pois. Olisin katsonut niitä taas kerran. - Mutta eipä hätää. Muistan kuvasi, ja silloin kirjoitin, että olet juuri sen näköinen kuin olin ajatellutkin. Muista kuvista on ole havainnut samanlaista yllätystä.
Min en aio panna kuvaani näkyviin. Se merkitsee jonkinlaista kokonaisvaltaista antautumista tälle kirjoittelulle. Vaikka hölisenkin omia asioitani kaikelle kansalle, niin teen se kumminkin hiukan piilossa. - ii-li
ii-li kirjoitti:
Sinullahan oli aikaisemmin mahtavan hyvät kotisivutkin. Oletkin ottanut ne pois. Olisin katsonut niitä taas kerran. - Mutta eipä hätää. Muistan kuvasi, ja silloin kirjoitin, että olet juuri sen näköinen kuin olin ajatellutkin. Muista kuvista on ole havainnut samanlaista yllätystä.
Min en aio panna kuvaani näkyviin. Se merkitsee jonkinlaista kokonaisvaltaista antautumista tälle kirjoittelulle. Vaikka hölisenkin omia asioitani kaikelle kansalle, niin teen se kumminkin hiukan piilossa.Siellähän ne ovat!
ii-li kirjoitti:
Min en aio panna kuvaani näkyviin. Se merkitsee jonkinlaista kokonaisvaltaista antautumista tälle kirjoittelulle. Vaikka hölisenkin omia asioitani kaikelle kansalle, niin teen se kumminkin hiukan piilossa.kun olen melkein viikon pois maalla.Aluksi kuvaa ei tullut galleriaani koska ei ollut laittanut kuin aikoi.
Minulla on toinen isolla kirjaimella sitä en käytä,tämä pääsky pienellä kirjaimella joka on esillä.
Vaihdatan talveksi päälle jotain karvalakkia ja villanuttua vastapainoksi tälle rilluttelulle.
Minulla on kotisivulla oma julkaisu meidän suvusta ja johon tekisin jatkoa kun joudan.
Selvyyden vuoksi olisi hyvä käyttää totuttuja nimikkeitä. Galleriahan ei avaudu n.s. nikkien kohdalla, vaan, kuten tiedät, rekisteröityjen nimimerkkien kohdalla.
Kenenkään ei tietysti tarvitse perustella kuvan, rekisteröidyn nimimerkin t.m.s. käyttöä tai poistoa. Sheriffin kohdalla on kuva hyvinkin paikallaan. Itsekin olen aikonut näyttäytyä kuvan muodossa.
On käsittämätöntä jos joku teilataan ulkonäkönsä perusteella. Ei vastaantulevalle, rumaksi koetullekaan, sanota: hyi kun olet ruma, et saa olla täällä!
Loppulausettani et käsittänyt lainkaan, nimittelitkin sitä.
Jos "minä vaan" keskustelee "joku muun" kanssa, ei kyseessä ole edes nimimerkkien keskustelu! Nikithän vaihtuvat jokaisessa viestissä. Käytin tällaisesta keskustelusta nimitystä "viestien välinen keskustelu".
Palstalla esiintyy ainakin kolmenlaisia nimimerkkejä:
1. Rekisteröidyt nimimerkit
2. Vakionikit, jotka kirjoittavat
yhdellä nimimerkillä.
3. Moninikkeilijät, jotka
vaihtavat nimimerkkejään.
4. Nimimerkittömät, joilla on
esim. pätkä viestistä
"nimerkkinä".
Miksi käytät nimitystä nick? sen merkitystä en ainakaan minä tiedä. Nickname tarkoittaa lisänimeä tai, minusta, lempinimeä. Nikki on palstoilla kyllä vanha käsite.
Kuten huomaat olen vähän diletantti, pikkutarkka. Oikeiden nimitysten käyttö on palstallakin hyvä, muuten syntyy semanttista hälyä kun emme ymmärräkään toisiamme.Kyllä sinun Ruuneperi pitäisi laittaa kuvasi profiiliin, olethan varmaankin koko porukan parhain runojenkirjoittaja, asiatekstin kirjoittaja, mikä vielä edellyttää kuvaa, olet viihtynyt palstoilla vuosikausia. Ethän loukkaannu jos käytän sinusta nimitystä palstojen 65 , 60 , 70 patriarkka.
- ja nikit
Ne on kylläkin minusta synonyymejä, niitten erottelu pilkunviilausta.
- auta.
Kyllä on niin hämäriä viestejä välillä, että otahan niistä selvää.
Ymmärrettävyyteen tarvitaan selkeätä ajattelua, älyäkin, sekä esitystapaa, jonka voi ymmärtää. reetta5 kirjoitti:
Kyllä sinun Ruuneperi pitäisi laittaa kuvasi profiiliin, olethan varmaankin koko porukan parhain runojenkirjoittaja, asiatekstin kirjoittaja, mikä vielä edellyttää kuvaa, olet viihtynyt palstoilla vuosikausia. Ethän loukkaannu jos käytän sinusta nimitystä palstojen 65 , 60 , 70 patriarkka.
Antamasi arvonimi on varmaan korkein koskaan saamani. Ansioistani en tiedä mutta olenhan jotain Sinun silmissässi, mielessäsi.
En siis loukkaannu! Joku kateellinen palstalainen voi hyvinkin niin tehdä. Pitäisi nyt vaan vihreytensä siellä jossakin.ja nikit kirjoitti:
Ne on kylläkin minusta synonyymejä, niitten erottelu pilkunviilausta.
Ei Ruuneperikaan ole sama kuin Runeberg. Nikc on vielä kauempana nikistä.
- Tankavaari
Ruuneperi kirjoitti:
Antamasi arvonimi on varmaan korkein koskaan saamani. Ansioistani en tiedä mutta olenhan jotain Sinun silmissässi, mielessäsi.
En siis loukkaannu! Joku kateellinen palstalainen voi hyvinkin niin tehdä. Pitäisi nyt vaan vihreytensä siellä jossakin.Ruuneperi on epäilemättä ansainnut Patriarkka nimityksen. Olen sen verran kauan seurannut Ruuneperin toimintaa näillä palstoilla, että voin osaltani täysin yhtyä ja kannattaa Reetan ehdotusta.
Ruuneperi on täällä kuin kala vedessä, täysin löytänyt paikkansa. Hän uskaltaa persoonallisella tavalla olla oma itsensä, milloin hilpeän hauska, milloin armottoman kriittinen - ketään tai mitään pelkäämättä Ruuneperi ilmaisee, mitä mieltä asioista on. - tuumaat?
Tankavaari kirjoitti:
Ruuneperi on epäilemättä ansainnut Patriarkka nimityksen. Olen sen verran kauan seurannut Ruuneperin toimintaa näillä palstoilla, että voin osaltani täysin yhtyä ja kannattaa Reetan ehdotusta.
Ruuneperi on täällä kuin kala vedessä, täysin löytänyt paikkansa. Hän uskaltaa persoonallisella tavalla olla oma itsensä, milloin hilpeän hauska, milloin armottoman kriittinen - ketään tai mitään pelkäämättä Ruuneperi ilmaisee, mitä mieltä asioista on.Käyppäas nyt taas heittämässä pari volttia niin rauhoitut taas.
tuumaat? kirjoitti:
Käyppäas nyt taas heittämässä pari volttia niin rauhoitut taas.
En ole tiennyt, että Tankavaari on vielä niin viriili, että heittää volttia. Aikamoinen temppu meidän ikäiseltä!
Yritä perässä!- Tankavaari
tuumaat? kirjoitti:
Käyppäas nyt taas heittämässä pari volttia niin rauhoitut taas.
Pilkka ei vaadi mitään, kiitos on vaikeaa. Jos et usko, yritä!
- OliviaKoo ek
Nickname, lisänimi, lempinimi, eikö nicki tai nikki ole juuri sitä? Tietysti voisi käyttää myös
termiä nimimerkki, mutta se tuntuu turhan pitkältä, nick, nikki on mielestäni lyhennys juuri siitä.
En minä VAADI mitään perustelua, keskustelun vuoksi vain kyselin.
Sain kuulla eräältä kirjoittajalta, että hän, laitettuaan kuvansa ja sähköpostiosoitteensa Galleriaan, alkoi saada kaikenlaista häiriöpostia mm. ihmisiltä, jotka olivat tunnístaneet hänet kuvasta.
Siksi kysyin mm, että ovatko jotkut ottaneet kuvansa pois vaikkapa juuri tästä syystä.
- mielipide 26 vee
Rokulipäivä töistä toi minut tänne tosi aikuisten palstoille surffailee joskus olen käynyt täällä ennekin lueskelemassa. Ihmettelen miksi täällä suhtaudutaan niin kuoleman vakavasti rekisteröintiin. Varmaan siksi kun nämä foorumit ja virtuaalitodellisuus on tälle teidän sukupolvelle uusi juttu. Ei rekkautuminen ole mikään passi. Galleria sivulla lukee se mitä jokainen halua toisten uskovan ittestään.Kaikkea ei kannata uskoa. Täällä voi vuokraluukussa asuva luuseri omistaa huvijahdin ja huvilan etelä ranskassa. jokaisella voi olla miljoona ekua pankissa ja akateeminen loppututkinto. Mielikuvitus on rajana sille mille haluat näkyä toisten silmissä. Siihen perustuu nettihujaukset ja netin kautta alkaneet lasten hyväksikäytöt. Eipä tulis mieleen laittaa omaa pärstää minnekään galleriaan. Vielä vähemmän muita yhteystietoja. huh.
- Vielä nuori
ja suhtaudut eri tavalla näihin virtuaalisiin yhteyksiin. Haluat kai olla pimennossa niitten kaikkien toisten kanssa jotka yrittävät pettää ja saada kiikkiin jotain.... mitä kukin.
Me vanhemmat emme sitä halua, nimittäin pettää ja piruilla (toki poikkeuksiakin on)
Uskon että useimmat meistä haluavat ilmaista asioita juuri omana itsenään myöskin näillä palstoilla, emme mielikuvitus hahmoina.
Tuollainen salaperäinen asenne joka kirjoituksestasi heijastuu, viittaa vain siihen että samankaltaiset virtuaaliystäväsi ja sinä mukaan luettuna, ette ole vielä päässeet irti lapsenkengistänne, sillä satuahan mielikuvitus "opastamisessasi" tapauksessa varmasti on.
Me olemme aikuistuneet kokemuksiemme kautta, ja käyttäydymme myös sillä tavoin.
siin miksikäs ei kuvaa. Siihen onmontakin syytä
Minun kuva on ihan julkinen mutta sitä ei saa käyttää mihinkään ,siis ei printata. Ja luulisinkin että ne palstat joilla käyn eivät sitä haluakkaan ,kun en ole mikään Zeksi pommi:=)
Nämä vuodet jotka olen täällä Suomi 24 sivuilla käynyt ,en ole saanut kuvasta mitään harmia .
Klikkaan kuvaa joka kerta kun keskustelen jonkun uuden ihmisen kanssa .Tykkään että kuvan kautta saa viellä paremman vuorovaikutuksen ihmiseen --ja ainakin minun kokemukseni ovat olleen positiivisia.Kuvan asettajasta saa jo vihiä --ainakin naisten kuvista ,jotkut --ainakin nuoremmat haluavat jonkinlaista lähempää tuttavuutta --ja eihän siinäkään ole mitää vikaa -
Onhan niitä kaikenlaisia ihmisiä --annettakoon kaikille vapaus valita,ilman sarvia ja hampaita:=)- Siinä oli
Ullan suurin viisaus.
Täällä käy monenlaista väkeä . Joku vakinikki haluu yhteyden saadakseen naisystävän tai mies ystävän, mutta on myös meitä, jotka haluamme mielipiteitä, vuorovaikutusta henkisellä tasolla, ehkäpä joskus hengelliselläkin. Tuo viimemainittu on vain liian vaarallinen maa, sillä siellä asuu paljon sairaita, jopa hulluja.
Kuvan laittaminen galleriaan on todella riskaabeli teko, siihen en kyllä mene. Ja miksi menisin? En hae täältä sellaista seuraa.
Profiilissa katsomassa sinun sivuasi ja ihana --
hiukan surumielinen oli runo . Kuvasta sanon että se oli onnistunut , siinä sinä seisot ja kaikki on hyvin ,elämä on ainakin silloin valoisalla puolella . Olemme molemmat jo sen ikäisiä että ei sen ole väliä mitä muut ajattelee .Me ollaan vaan --ja koitetaan tulla näillä toimeen ,terveys on pääasia ,mitä sillä muulla maallisella onkaan väliä ,ainakin se on minun motto (nykyään)!
Terveisiä Sille punapukuiselle naiselle:=) hymyillään kun tavataan:=)- katriina64
voi laittaa Galleriaan, jos kertoo itsestään muutenkin "tunnistettavasti", kuten esimerkiksi minä.
Kun on tiedossa kotipaikka, perhesuhteet, ikä ja harrastukset, sekä lisäksi on puhunut kipeimmistä elämässään tapahtuneista asioista, kuvankin voi laittaa esiin, niinkuin itse aion tehdä. Minä olen jopa esiintynyt omalla nimelläni.
Tappelen scannerin kanssa, sillä siinä on jotain häikkää, mutta kun se pelittää kunnolla, tai edes jollain lailla pistän viimeisen synttärikuvani Galleriaan. Tai - toivottavasti se ei ole viimeinen, piti sanoa edellisen synttärikuvani.
Tuolla ohjeissa lukee, että kuvan täytyy olla sellainen missä kuvattava esiintyy yksin, eli ei mitään ryhmäkuvaa, eikä edes sellaista missä on joku toinen henkilö. No, voihan kuvia tietenkin rajata.
Katselimme tyttären kanssa valokuvia ja valitsimme siis syntymäpäivänäni Turkissa otetun kuvan, missä olin saanut hotellin johdolta lahjaksi hedelmätarjottimen ja kukkia.
Ajattelen vielä niinkin, etä jos puhuu asioistaan(henkilökhtaisista)totuuden mukaisesti, ei kaunistele, eikä liioittele mitenkään, niin miksi ei voisi näyttää naamaansa. Luulen, että saan tuttavilta yhteyden ottoja, mutta hyvä niin, sillä ihmissuhteet ovat muiden kiireiden takia jääneet huonolle hoidolle. Olen räplännyt enemmän tuolla puutarhassa ja mökillä.- saara.dma
Katselin Galleriasivujen vierailijaluetteloita "10 viimeistä kävijää" ja totesin, että Gallerian juttuja käy lukemassa hyvin paljon myös täysin "vieraita" henkilöitä, siis sellaisia, jotka eivät koskaan vieraile meidän 70 palstalla. (Kaikki on varmaan huomanneet, että vain silloin kun on rekisteröitynyt, käynnistä jää jälki.)
Käytän aina rekisteröityä nikkiä, kun kirjoitan palstalle, mutta Chatissa käytän melkein aina jotain muuta nimimerkkiä.
Mitä tulee kuvaan, minusta on hauskaa , että on kuvia, mutta jokainen itse tietenkin päättää, laittaako kuvansa. Minulla on jo kolmas kuva, miksi, en tiedä, muuten vaan...
Olen samaa mieltä kuin katariina 64, että jos on vain oma itsensä, voi hyvin näyttää naamansa. Ei tällaista "tavista" helposti kuvasta tunnista.
Sensijaan mielestäni pitää olla tarkkana, ettei esim. sähköpostin yhteyteen missään tapauksessa tulostu oma nimi. Nimen avulla voi kyllä joku (häirikkö) jäljittää henkilön, etenkin jos nimi on vähänkin tavallisuudesta poikkeava. - katriina64
saara.dma kirjoitti:
Katselin Galleriasivujen vierailijaluetteloita "10 viimeistä kävijää" ja totesin, että Gallerian juttuja käy lukemassa hyvin paljon myös täysin "vieraita" henkilöitä, siis sellaisia, jotka eivät koskaan vieraile meidän 70 palstalla. (Kaikki on varmaan huomanneet, että vain silloin kun on rekisteröitynyt, käynnistä jää jälki.)
Käytän aina rekisteröityä nikkiä, kun kirjoitan palstalle, mutta Chatissa käytän melkein aina jotain muuta nimimerkkiä.
Mitä tulee kuvaan, minusta on hauskaa , että on kuvia, mutta jokainen itse tietenkin päättää, laittaako kuvansa. Minulla on jo kolmas kuva, miksi, en tiedä, muuten vaan...
Olen samaa mieltä kuin katariina 64, että jos on vain oma itsensä, voi hyvin näyttää naamansa. Ei tällaista "tavista" helposti kuvasta tunnista.
Sensijaan mielestäni pitää olla tarkkana, ettei esim. sähköpostin yhteyteen missään tapauksessa tulostu oma nimi. Nimen avulla voi kyllä joku (häirikkö) jäljittää henkilön, etenkin jos nimi on vähänkin tavallisuudesta poikkeava.voi vaihtaa. Eilen sain valokuvani lähtövalmiiksi ja hämmästyin, että niinkö paljon epäselvempi se on kuin alkuperäinen kuva.
Vävy ja tytär käväisivät illalla ja sanoivat, että tuollainen scanneri joutaa heittää mäkeen.
Lähetetty ja siellä on. Kunhan Ylläpito katsoo ja hyväksyy sen, niin siinähän sitten Galleriassa
on vähän aikaa kunnes nuo nuoret ehtivät digikamerallaan ottamaan selvemmän kuvan. Sitten vaihdan.
Minä olen käynyt muutaman kerran Chatissa tällä rekisteröidyllä nikilläni, sillä mielikuvitukseni ei jaksa keksiä nimiä. Kaikki tuntuvat olevan jo käytössä.
En minä sukunimeäni ole laittanut mihinkään esille. On totta, että häiriköitä löytyy, ja vaikka tuollaisille tyypeille ei oliskaan mitään hyötyä häiriköimisestä, niin he tekevät sitä huvikseen, aikansa kuluksi. Kenestä on mikäkin mukavaa ja hauskaa.
- Livessä tapaaminen
Moni täälläkin kirjoittava on laittanut kuvansa profiiliinsa, uskaltanut paljastaa kasvonsa, ja luulenpa että juuri he ovatkin niitä rehellisiä, oman mielipiteensä takana seisovia palstalaisia.
En väitä etteivätkö muutkin rehellisiä olisi, mutta uskosin että kuvan julkaiseminen velvoittaa pysymään jotenkin kantansa takana.
Miitit, eli livetapaamiset ovat mainio tapa tutustua ihmisiin nimimerkin takana, ja se tapa onkin yleistynyt kaikissa ikäryhmissä.
Valokuva antaa kasvot, livessä tavaten sanatkin saavat äänen ja painotukset.
Olen ollut mukana ja suosittelen kaikille.
Kasvoista kasvoihin, kuvista viis.- ii-li
Kuvauksista päätellen niissä on kovin askeettiset olot. Olen viimeksi nukkunut makuupussissa 30-vuotiaana, ja miitti edellyttäisi uuden ostamista. Sovitaanko miitissä etukäteen, mitä syötävää kukin tuo? Paljonko on henkilökuntaa?
Mitä niissä loppujen lopuksi tapahtuu? Mitä siellä tehdään?
Entäpä, jos tapaa kiusaavan häirikön? Kertooko kukin nikkinsä tai puskanimensä tai peräti oikean nimensä? Viimeksimainittu olisi tietenkin suotavinta. - Anu.1
Minun kuvaa ei ole huolinut vaikka olen ydittänyt monet kerrat, ehkä on sellaisia kuvia että pelästyvät ;-0))
- fiiuliN
Anu.1 kirjoitti:
Minun kuvaa ei ole huolinut vaikka olen ydittänyt monet kerrat, ehkä on sellaisia kuvia että pelästyvät ;-0))
Ainakaan liian suuri (miten punnitaan) ei mene läpi. Minäkään en ole saanut joitain kuvia liitettyä vaan tulee ilmoitus suuresta koosta.
- Vastaako
sellainen sitten todellisuutta?
Kumpi parempi, ei kuvaa vai retusoitu sellainen? - ii-li
Vastaako kirjoitti:
sellainen sitten todellisuutta?
Kumpi parempi, ei kuvaa vai retusoitu sellainen?Se voi vastata jopa paremmin todellisuutta kuin käsittelemätön, jos käsittelee kuvan siten, että poistaa kuvasta rakeisuutta tai tekee sen teräväksi tai korjaa värivirheitä ja tasoittaa liian syviä varjoja, tai poistaa salamavalon aiheuttamia virheitä (esim. punaiset silmät tai liiallinen kirkkaus jossakin kohdassa.) Huonolaatuista kuvaa voi tiettyyn rajaan asti parannella ilman, että se olisi varsinaisesti retusointia. Minusta retusointi tarkoittaa pikemminkin henkilön naaman kaunistelemista. Minusta esimerkiksi taustan jonkin häiritsevän yksityikohdan poistaminen on hyvä asia eikä vielä ole mielestäni retusointia. Ajatellaan esimerkiksi muuten tasaista senätaustaa, jossa on pahassa kohdassa huomiotaherättävä pistorasia. Tai että kuvaan on tullut mukaan toisen ihmisen käsi jonnekin sivuun.
Kuva voi olla myös tarkoituksellisesti retusoitu tai suorastaan totuudenvastaiseksi väärennetty. Sellaisten tekeminen on hauskaa, mutta ei sellaista kuvaa tietenkään pidä lähettää galleriaan. Mainostoimistot saattavat käyttää sellaisia kuvia eri tarkoituksiin.
Useimmat kuvat, joita olen katsonut galleriassa ovat käsittelemättömiä. Käsittelyn jäljet huomaa helposti, mutta paljon riippuu käsittelijän taidosta. Periaatteenhan pitäisi olla se, ettei käsittely näy, ja henkilökuvassa henkilön piirteitä ei saisi muuttaa ollenkaan. Jos esimerkiksi korjaa vain valoja ja varjoja, niin sen pystyy tekemään hyvinkin luonnollisella tavalla kunnon käsittelyohjelmalla.
http://www.pspvinkit.net/ - vaarivaari ek
Anu.1 kirjoitti:
Lähetä kuva minulle niin pienennän sen sopivaksi, ellei itselläsi ole kuvankäsittelyyn sopivaa ohjelmaa (silloin kyllä tarvitsen sähköpostiosoitteesi)
[email protected]
Laittaessani kuvani tuumin, että minun kirjoitustyylistäni minut tunnistavat kaikki tuttavani. Kuvastani taatusti kaikki ne, joiden kanssa olen ollut "työkseni" tekemisissä. Minussa ei siis ole mitään salattavaa. Jos joku häirikkö minusta innostuu kuvani vuoksi, on se enemmän hänen ongelmansa. Kuva on sikäli harhaanjohtava, että se on kuvattu Kiinan keisarin asussa, joka en taatusti ole! Kaikkihan ei ole niinkuin näyttää!
Kuvaa käsittelemällähän sen saisi "tuntemattomaksi", mutta ajaako se enää sitten asiaansa...- Liitu-Iita
Hmm, kyllä me kaikki olemme yli 60 jo joulupukin ja muorin näköisiä. Vaikka ehostelen ulkonäköäni väreillä ja voiteilla, ei voi mitään, naamassa näkyvät juonteet kuin potkukelkan jäljet. Elettyä elämää se vain enteilee.
uudestaan galleriaan.Ei niitä tarvitse käsitellä kun tulee ihan hyviä kuvia kamerallani.
Olen tänä kesänä saanut kamerakännykän ja olen ottanut kuvia paljon.Osan laitan s.postiin ja osan galleriaan.
Niitä saa perheenjäsenet katsella missä asuvat,ja muutkin jos jaksavat.
Luulin että olit jonkun sortin jesuiitta kuvasta päätellen.Se asu kirjoituksista tuli toinen kuva.Olisi mukava tietää miten täsmää oikeaa omat käsitykset kirjoittajasta.- täytyy ihmetellä
pääsky kirjoitti:
uudestaan galleriaan.Ei niitä tarvitse käsitellä kun tulee ihan hyviä kuvia kamerallani.
Olen tänä kesänä saanut kamerakännykän ja olen ottanut kuvia paljon.Osan laitan s.postiin ja osan galleriaan.
Niitä saa perheenjäsenet katsella missä asuvat,ja muutkin jos jaksavat.
Luulin että olit jonkun sortin jesuiitta kuvasta päätellen.Se asu kirjoituksista tuli toinen kuva.Olisi mukava tietää miten täsmää oikeaa omat käsitykset kirjoittajasta.kuinka entisestä tummasta tylleröstä on muuttunut vaalen hoikka ja nuori tyttö
- katriina64
täytyy ihmetellä kirjoitti:
kuinka entisestä tummasta tylleröstä on muuttunut vaalen hoikka ja nuori tyttö
kuva on, vaikka tosin saatettu ottaa joitakin vuosia sitten.
Minun epäselvä viime syntymäpäivänä otettu kuvani ei paljasta ryppyjä, joita on, ja oli vajaa vuosi sitten, mutta kuvani, jonka pian laitan Galleriaan tulee olemaan selvempi ja armottomampi. Tosin ei iässä ole mitään hävettävää, eikä sen tuomassa ulkonäön muutoksessa. Omituistahan se olisikin jos vielä näyttäisimme kolmekymppisiltä.
Anteeksi, mutta mielestäni vaikutit pahantahtoiselta kirjoittamalla nimimerkittä, sekä olemalla jotenkin pilkallinen. Minäkin olen nyt: Parempi kun laittaa vaikka nuoruuden kuvansa ja kirjoittaa nimimerkillään, kuin huutelee huppu silmillä puskasta. täytyy ihmetellä kirjoitti:
kuinka entisestä tummasta tylleröstä on muuttunut vaalen hoikka ja nuori tyttö
Minulla on tällä hetkellä galleriassa kuva harmaahiuksisesta MdK:sta, mutta on siellä ollut sellainenkin kuva kun hiukset on raidoilla vaalennettu ihan blondiiniksi.
Niin on varmaan tehty Pääskynkin hiusten kanssa.
Hän ehkä on vaaleatukkainen alunperin, mutta sitten on toisessa kuvassa saanut tumman sävytyksen tai päinvastoin.
Kyllä hänet kuvista tuntee.katriina64 kirjoitti:
Minun epäselvä viime syntymäpäivänä otettu kuvani ei paljasta ryppyjä, joita on, ja oli vajaa vuosi sitten, mutta kuvani, jonka pian laitan Galleriaan tulee olemaan selvempi ja armottomampi. Tosin ei iässä ole mitään hävettävää, eikä sen tuomassa ulkonäön muutoksessa. Omituistahan se olisikin jos vielä näyttäisimme kolmekymppisiltä.
Anteeksi, mutta mielestäni vaikutit pahantahtoiselta kirjoittamalla nimimerkittä, sekä olemalla jotenkin pilkallinen. Minäkin olen nyt: Parempi kun laittaa vaikka nuoruuden kuvansa ja kirjoittaa nimimerkillään, kuin huutelee huppu silmillä puskasta.että joku epäilisi sitä kuvaa muutetuksi tai nuorena otetuksi. Se on otettu tänäkesänä kun kullerot kukkivat ja olimme vielä kotona maalla.
Kyllä olisi ollut rumempiakin kuvia mutta kuka nyt sellaisen laittaisi.Kyllä sen värin on antanut luonto koska en ollut käynyt parturissa ennenkuin Helsingissä.Valo on tehnyt sellaisen lisän.
Yrittäkää tekin otta hyviä kuvia itsestänne olen tämän näköinen sanovat,tai aina eri näköinen millä mielellä sattuu nyt olemaan.Osaan olla Lordinkin näköinen!MdK-MdK kirjoitti:
Minulla on tällä hetkellä galleriassa kuva harmaahiuksisesta MdK:sta, mutta on siellä ollut sellainenkin kuva kun hiukset on raidoilla vaalennettu ihan blondiiniksi.
Niin on varmaan tehty Pääskynkin hiusten kanssa.
Hän ehkä on vaaleatukkainen alunperin, mutta sitten on toisessa kuvassa saanut tumman sävytyksen tai päinvastoin.
Kyllä hänet kuvista tuntee.ensikerran elämässä.Tukkani on aina ollut tummanruskea.
Jo sekin sanoo kuvan ijän kun olin vasta kuukauden omistanut ja opetellut se kännykkäkameran käyttöä.- merimona1
pääsky kirjoitti:
ensikerran elämässä.Tukkani on aina ollut tummanruskea.
Jo sekin sanoo kuvan ijän kun olin vasta kuukauden omistanut ja opetellut se kännykkäkameran käyttöä.Älä nyt vedä herneitä nenääsi, vaikka moni ei usko, että kuva on aivan viime vuosilta!
Joku kateellinen saattaa tulla jopa epäilemään, että lempimusiikkiasi on klassinen ja pukeudut katumuodin mukaan. Mitä noista epäilijöistä! merimona1 kirjoitti:
Älä nyt vedä herneitä nenääsi, vaikka moni ei usko, että kuva on aivan viime vuosilta!
Joku kateellinen saattaa tulla jopa epäilemään, että lempimusiikkiasi on klassinen ja pukeudut katumuodin mukaan. Mitä noista epäilijöistä!se vain keljuttaa kun joku luulee että gallerialaisten vuoksi minä näkisin sellaisen vaivan,että haluaisin olla jotain muuta ja jopa muutella kuvia ja laitta nuorempia kuvia.
ÄÄÄRRSS!!!!!
Kenen suosiota sillä luulisin hakevani kun ei enää ole miehen saalistus ijässäkään ja tulisihan se esille jos pääsen miittiin joskus.
Kuvagalleriassa on samaan aikaan otetut kuvat tämän kesän ajalta.Ei ne kaikki niin kauniita ole vaikka mitä mällsiköä.
Nyt on pieni aika olla netissä kun lähden taas takaisin maalle.Kyllä se nuoruus on mennyt hukkaan kun ei ole päässyt edes iltalehteen eikä televisioon pällistelemään ja keikistelemään.!!!!
Minä luen klassista enää harvemmin ehkä se kuudenkymmenen villitys on kuitenkin vähän hidastanut.
Tällä hetkellä on mieteiskelykirja jonka lainasin tyttäreltäni kun en muista nimeä joku intialais,eurooppalainen kirkkoisä maankuulu.
On mielenkiintoinen,luemme joskus yhden ohjeen ja yritämme päästä sen sisälle ja samalla oman itseensä sisälle.- merimona1
pääsky kirjoitti:
se vain keljuttaa kun joku luulee että gallerialaisten vuoksi minä näkisin sellaisen vaivan,että haluaisin olla jotain muuta ja jopa muutella kuvia ja laitta nuorempia kuvia.
ÄÄÄRRSS!!!!!
Kenen suosiota sillä luulisin hakevani kun ei enää ole miehen saalistus ijässäkään ja tulisihan se esille jos pääsen miittiin joskus.
Kuvagalleriassa on samaan aikaan otetut kuvat tämän kesän ajalta.Ei ne kaikki niin kauniita ole vaikka mitä mällsiköä.
Nyt on pieni aika olla netissä kun lähden taas takaisin maalle.Kyllä se nuoruus on mennyt hukkaan kun ei ole päässyt edes iltalehteen eikä televisioon pällistelemään ja keikistelemään.!!!!
Minä luen klassista enää harvemmin ehkä se kuudenkymmenen villitys on kuitenkin vähän hidastanut.
Tällä hetkellä on mieteiskelykirja jonka lainasin tyttäreltäni kun en muista nimeä joku intialais,eurooppalainen kirkkoisä maankuulu.
On mielenkiintoinen,luemme joskus yhden ohjeen ja yritämme päästä sen sisälle ja samalla oman itseensä sisälle."en minä välitä mitä sanovat, se van keljuttaa kun joku luulee..."
Mikähän se on se miehen saalistusikä?:)
Nuorena koki olevansa enemmän saalis kuin saalistaja.
Miten niin nuoruus nyt hukkaan olisi mennyt, vaikka ei ole päässyt lehtiin keikistelemään?
Harvemmathan sellaisia julkkiksia ovat, että telkkarissa ja lehtien palstoilla esiintyisivät.
Olisitko halunnut jonkinlaista julkisuutta?
Onhan tuo kuvagalleriasi ehkä edes pieni korvaus, siitä kun et päässyt lehtiin ja telkkariin "pällistelemään". Onko? - taitamaton ja tietämätön
pääsky kirjoitti:
ensikerran elämässä.Tukkani on aina ollut tummanruskea.
Jo sekin sanoo kuvan ijän kun olin vasta kuukauden omistanut ja opetellut se kännykkäkameran käyttöä.Otit itsestäsi tuon kuvan?
taitamaton ja tietämätön kirjoitti:
Otit itsestäsi tuon kuvan?
sanoin että otin,mutta tarkennan.Olivat kullerot vanhanemassa ja halusin sen kuvata,sen asetelman.
Sitten sanoi pojalle että minäpä istun tuohon vielä että ota kuva.Olisi pitänyt olla jotain päällä enemmän kun hellepuku jonka olin leventänyt vanhasta juhlapuvusta.
Nyt on liikaa puhuttu minun kuvasta en ylläty ollenkaan että luulette nuoremmaksi,se on tavallista.Olin vain turhan vaatimaton kun en heti sitä sanonut hah.
Enää en aijo olla vaatimaton.Kyllä minulla on haluttanut esiintymään aina ja sen teenkin jos on mahdollista.
Tänäänkin kun olimme torikahvilasta oli vaikeaa olla menemättä laulamaan kun ystävä soitti haitaria.
En kehdannut nolata tytärtäni.Jos ystävättäreni olisi ollut paikalla olisi kajautettu menemään.- Huppu silmillä
katriina64 kirjoitti:
Anteeksi, mutta mielestäni vaikutit pahantahtoiselta kirjoittamalla nimimerkittä, sekä olemalla jotenkin pilkallinen. Minäkin olen nyt: Parempi kun laittaa vaikka nuoruuden kuvansa ja kirjoittaa nimimerkillään, kuin huutelee huppu silmillä puskasta.Tunnistin kuvasi kalleriasta.
Muistatko elokuussa vuonna 2004 Saimaan risteilyllä viereisen pöydän porukkaa? Juttelimme aika paljon. Olitte viettämässä jonkun eläkkeellejäämisjuhlaa. Rapuja söitte.
Sinua kutsui pöytäseuruesi Katriksi. Mukava kuutamoilta, mutta lähditte nukkumaan ennen puoltayötä.
Terveisin eräs risteilyllä ollut! - katriina64
Huppu silmillä kirjoitti:
Tunnistin kuvasi kalleriasta.
Muistatko elokuussa vuonna 2004 Saimaan risteilyllä viereisen pöydän porukkaa? Juttelimme aika paljon. Olitte viettämässä jonkun eläkkeellejäämisjuhlaa. Rapuja söitte.
Sinua kutsui pöytäseuruesi Katriksi. Mukava kuutamoilta, mutta lähditte nukkumaan ennen puoltayötä.
Terveisin eräs risteilyllä ollut!Kyllä muistan kauniin kuutamon ja rapuillallisen, sekä joitakin kasvoja viereisistä pöydistä ravintolassa. Laiva oli sellainen pienempi alus kuin nuo suuret risteilyalukset. Muistaakseni Savonlinnasta tilattu, suuren firman henkilökunnan kahden päivän Saimaalla seilailuun. Kävimme maissa, Viipurissa.
Porukastamme joku oli todella jäämässä eläkkeelle. Minä olin "avec", niinkuin kutsukorteissa lukee.
Olitko siinä pöydässä, josta pyydettiin laulajaa laulamaan Ilta Saimaalla - valssia? merimona1 kirjoitti:
"en minä välitä mitä sanovat, se van keljuttaa kun joku luulee..."
Mikähän se on se miehen saalistusikä?:)
Nuorena koki olevansa enemmän saalis kuin saalistaja.
Miten niin nuoruus nyt hukkaan olisi mennyt, vaikka ei ole päässyt lehtiin keikistelemään?
Harvemmathan sellaisia julkkiksia ovat, että telkkarissa ja lehtien palstoilla esiintyisivät.
Olisitko halunnut jonkinlaista julkisuutta?
Onhan tuo kuvagalleriasi ehkä edes pieni korvaus, siitä kun et päässyt lehtiin ja telkkariin "pällistelemään". Onko?se halusi jollain palkita kun olin antanaut sille uuden koneeni.No se nyt ei mikään mutta hyvä ele.
En vielä tiedä onko se tyydyttänyt esiintymishaluani kaikkea ei kannata ottaa niin tosissan.
Snulla ne saalistajat ovat juosseet perässä minä olen itse juossut saaliin perässä,että sen sain kiinni jonka jaksoin juosta kiinni.Ei auta valitaa vaikka sillä on aina lakki silmillä niin,syvällä päässä ettei sitä tunne kun namaa ei ole nähnyt vielä kokonaan.
ja olen vaihtanut sitä välillä.
Kuvani on myös Selema-nikin galleriassa, koska olen kirjoitellut Selemana savon murteella.
Seleman galleria on tällä hetkellä kiinni, koska murrejutut ovat tällä hetkellä jäissä.
MDK-galleriakin on välillä kiinni silloin kun en ole aktiivinen palstoilla.
Kuvan laittaminen galleriaan lähti siitä että joskus aikojen alussa (ennenkuin rekisteröityminen oli mahdollista) keksi nykyinen fiiuliN leikin, missä hän kuvitteli miltä me palstoilla olevat näytämme :D
Kuvan laittaminen galleriaan on jokaisen oma asia. Itse asun naapurimaassa joten ei minua moni täällä palstoilla tunnista ja jos tunnistaisi, niin mitä sitten? Täytyyhän minun naamani näyttää kuitenkin joka päivä kun ulkona liikun.sitten minunkin naamarustinki;))
tuolla galleriassa.
Sain apua sen kuvan laitossa.
Mukava minustakin on käydä katsomassa siellä,
vaan muistankos pitkään minkä näköinen kukin on.HÖH.- kaisa kademieli
Oletpas hyvännäköinen nainen!
- OliviaKoo
Onkohan tässäkin viestiketjussa häiriköity, kun näkyy poistetun parikymmentä viestiä???
- Upa
Mutta kokonainen ketju, missä juteltiin kirjeenvaihtokavereista, hävisi.
Kukahan ehti sen pilata poistokuntoon? - ii-li
Aina sitä ei muista kirjoittaa ovelasti uuteen haaraan, niinpä koko haara häviää jokun häijyläisen takia. Huomasin tässä ketjussa asian sen vuoksi, että olisin vielä kirjoittanut uuden vastauksen eräälle nimimerkille, jonka kanssa keskustelin viime (tai toissa-) viikolla.
Silloin, kun itse poistan jotakin, niin katson aika tarkkaan, montako vastausta on. On ikävä ja epäkohteliastakin itse poistaa vastauksia, joihin joku on saattanut käyttää aikaa ja ajattelua. Yksi häirikkö saattaa aiheuttaa paljon enemmän harmia kuin on itse asiassa aikonutkaan. (Tai sitten on kysymyksessä kirjoittaja, joka viis veisaa muiden ihmisten tunteista.)
Kerran tein niin, että poistin oman viestini, mutta tallensin omani lisäksi myös asiallisen vastauksen. Silloin saatoin palauttaa molemmat, mutta samalla poistaa häiriöviestin.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3397501Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss794906- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243187- 762036
- 1551924
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211854Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671626Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 901514