Adsl haussa helsingistä

jon3s

Morjesta

adsl laajakaista hakusessa. 512 tai 1megan liittymä kiinnostaisi. Perus tarjoajat kuten sonera ja elisa tiedossa. Löytyykö kilpailijoita paremmilla hinnoilla tms helsingistä? Kerrostalossa asun ja kaapelia ei löydy, vain puh pistoke.

7

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

Helsingissä toimii parhaiten Elisan ADSL-nettiyhteys.

• fct

Vaan minäpä en usko. Voitko kertoa millaisiin tietoihin väittämäsi perustuu?

• fct kirjoitti:

Vaan minäpä en usko. Voitko kertoa millaisiin tietoihin väittämäsi perustuu?

sinusta toimii parhaiten helsingissä ? Jos ei elisa niin mikä?

• Lee
        FNN kirjoitti:

sinusta toimii parhaiten helsingissä ? Jos ei elisa niin mikä?

Niin,maku asia,Sonera käyttää elisaan kuparia.Ja kokemusta on,toimii...Ja kummallakin omat vikansa,vuoron perään.Helsingissä saa vain elisan kytkettyä nopeammin.Itse Asustan tällä hetkellä muualla,Soneran linjaa käyttäen(Olen Elisan kupareissa kiinni),Hienosti toimii.Niin kuin sanoin,vikoja on ja menee.

• ent. Sonera-asiakas
        Lee kirjoitti:

Niin,maku asia,Sonera käyttää elisaan kuparia.Ja kokemusta on,toimii...Ja kummallakin omat vikansa,vuoron perään.Helsingissä saa vain elisan kytkettyä nopeammin.Itse Asustan tällä hetkellä muualla,Soneran linjaa käyttäen(Olen Elisan kupareissa kiinni),Hienosti toimii.Niin kuin sanoin,vikoja on ja menee.

"Sonera käyttää elisaan kuparia.Ja kokemusta on,toimii"

Mulla päinvastaisia kokemuksia, Sonera poikki vähäsen väliä ja pitkiä aikoja kerrallaan. Kerran oli jopa viikon poikki eikä kukaan reagoi mitään Soneralla kun niille soitti, olivat jopa tylyjä ja melkein voi rivien välistä kuulla (mitäs tänne soittelet, omissa vehkeissäs vika). Niinpä sai Sonera lähteä ja elisa tulla tilalle. Ja pk-seudulla ollaan.
        Jos Elisa joskus harvoin poikki niin ne sentään ainakin tiedostaa ongelman ja tiedottaa siitä ja ottaa ystävällisempään sävyyn vikailmoituksen vastaan!

Eli ei enää Soneraa missään muodossa!

Mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia muista kuin noista kahdesta, voi olla että hyvin olisi pelannut myös Saunalahtikin tai dna mutta kun kumpaakaan ei enää saa pk-seudulla. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      63
      9571
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      166
      2124
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      68
      1364
    4. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      1312
    5. Ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      54
      1264
    6. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      517
      1256
    7. Sä oot niin mukava

Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1196
    8. Taidan rakastaa sua

kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      45
      1035
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      91
      1017
    10. Kulta älä unohda minua

Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      34
      907
    Aihe