Adsl haussa helsingistä

jon3s

Morjesta

adsl laajakaista hakusessa. 512 tai 1megan liittymä kiinnostaisi. Perus tarjoajat kuten sonera ja elisa tiedossa. Löytyykö kilpailijoita paremmilla hinnoilla tms helsingistä? Kerrostalossa asun ja kaapelia ei löydy, vain puh pistoke.

7

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Helsingissä toimii parhaiten Elisan ADSL-nettiyhteys.

      • fct

        Vaan minäpä en usko. Voitko kertoa millaisiin tietoihin väittämäsi perustuu?


      • fct kirjoitti:

        Vaan minäpä en usko. Voitko kertoa millaisiin tietoihin väittämäsi perustuu?

        sinusta toimii parhaiten helsingissä ? Jos ei elisa niin mikä?


      • Lee
        FNN kirjoitti:

        sinusta toimii parhaiten helsingissä ? Jos ei elisa niin mikä?

        Niin,maku asia,Sonera käyttää elisaan kuparia.Ja kokemusta on,toimii...Ja kummallakin omat vikansa,vuoron perään.Helsingissä saa vain elisan kytkettyä nopeammin.Itse Asustan tällä hetkellä muualla,Soneran linjaa käyttäen(Olen Elisan kupareissa kiinni),Hienosti toimii.Niin kuin sanoin,vikoja on ja menee.


      • ent. Sonera-asiakas
        Lee kirjoitti:

        Niin,maku asia,Sonera käyttää elisaan kuparia.Ja kokemusta on,toimii...Ja kummallakin omat vikansa,vuoron perään.Helsingissä saa vain elisan kytkettyä nopeammin.Itse Asustan tällä hetkellä muualla,Soneran linjaa käyttäen(Olen Elisan kupareissa kiinni),Hienosti toimii.Niin kuin sanoin,vikoja on ja menee.

        "Sonera käyttää elisaan kuparia.Ja kokemusta on,toimii"

        Mulla päinvastaisia kokemuksia, Sonera poikki vähäsen väliä ja pitkiä aikoja kerrallaan. Kerran oli jopa viikon poikki eikä kukaan reagoi mitään Soneralla kun niille soitti, olivat jopa tylyjä ja melkein voi rivien välistä kuulla (mitäs tänne soittelet, omissa vehkeissäs vika). Niinpä sai Sonera lähteä ja elisa tulla tilalle. Ja pk-seudulla ollaan.
        Jos Elisa joskus harvoin poikki niin ne sentään ainakin tiedostaa ongelman ja tiedottaa siitä ja ottaa ystävällisempään sävyyn vikailmoituksen vastaan!

        Eli ei enää Soneraa missään muodossa!

        Mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia muista kuin noista kahdesta, voi olla että hyvin olisi pelannut myös Saunalahtikin tai dna mutta kun kumpaakaan ei enää saa pk-seudulla. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe