Lakkauttakaa mini-palsta

**********

Arvoisa ylläpito, voisiko tämän palstan lakkauttaa? Tälle vuodella uusia viestejä on tullut luokkaa 10...

14

2581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coala

      Vaikkakin viestien määrä on MINImaalista, ei kai sitä kannata lopetta??
      Mini, varsinkin vanha on niin "symppis" auto, ettei kukaan halua sitä haukka, niin pientä ei oikein voi kehua, eikä niin pieneen autoon voi tulla niin suuria vikoja, että niiden korjaamiseen tarvittaisiin 24 apuja..
      Loisto peli siis, vaikka en moista omistakkaan!

      • vikoja!

        Luepas oheinen artikkeli...

        "Japanilaiset autot kestävät Pohjolassa
        Ruotsin katsastusraportti paljasti jälleen autojen suuret laatuerot."

        "Kolmivuotiaiden pikkuautojen kärjestä löytyvät korealainen Hyundai Getz ja espanjalainen Seat Arosa ennen kolmanneksi sijoittunut Toyota Yarisia. Peränpitäjiksi jäivät Škoda Felicia, Mini Cooper ja Suzuki Wagon R ."

        http://www.hs.fi/autot/artikkeli/3 vuotta vanhat autot/1135219603566


    • vaikka heti

      Olisi jo paljon parempikin mini fooorumi olemassa Suomessa.

    • ljklöj

      Ei muta viestiä kuin " vieläkö tämä palsta on"

      Turhat palstat pois.

    • tuotanto lopetettava

      voisi samantie lopettaa koko minin valmistus.ja miksei myös vw kuplan kuka perkele niitä vielä ostaa?

      • Mini91

        kuole. ovat ihania.


      • Coala
        Mini91 kirjoitti:

        kuole. ovat ihania.

        Nyt on Minipalstankin todella vanha juttu herätetty henkiin ja ilmeiseti auton omistajtkin jo kommentoivat?!?

        Kerran olen ajanut moista ja pidin. Omaperäinen ja näppärä kallistelematon "rata-auto". Auto oli -90, mutta sellainen vanha korinen! Eksoottinen peli!


      • Itellä MINI

        Just tämän palstan idioottikirjoitukset ovat saaneet MINIstit keskittymään asiallisempaan kirjoitteluun omalla keskustelufoorumillaan. Itse käyn täällä enää ani harvoin... enkä ole montaakaan asiaan keskittyvää juttua täällä bongannut viimeisen vuoden aikana.

        Minunkin mielestäni palstan joutaa poistaa... voivatpahan sitten ihmiset purkaa paineitaan muiden autojen keskustelupalstoilla :-P


    • alla ja pitkään

      Laittakaa se Lexus-palsta vihdoinkin!

    • Minin....

      Alla -04 T-Sport Yarppa, hakkaa Cooperin ja turbomalli hakkaa leikiten Cooper S:n, pyörii siksakkia ympärillä. Ostakaa tekin laatuauto eli Yaris!

      • Aikuinen mies jo

        Tolla asenteella ei pitäis ostaa mitään, korkeintaan mopoauto! Suomessa on maks. 120km/h nopeusrajoitus. Sitäpaitsi ihan sama, miten joku Yaris kulkee kovempaa,kuin Mini! Ketä täysjärkistä normaalia ihmistä kiinnostaa? Amisikä meni mulla ohi jo 20 vuotta sitten! Aikuistu sinäkin jo!


      • John Cooper

        Itellä alla JCW-ahtimella ladattu Mini. Pukkasin turboYarpan mennen tullen. Kyllä Tojotakuskia itketti kun nainen häpäisi moottoritiellä.


      • Päivi...
        John Cooper kirjoitti:

        Itellä alla JCW-ahtimella ladattu Mini. Pukkasin turboYarpan mennen tullen. Kyllä Tojotakuskia itketti kun nainen häpäisi moottoritiellä.

        John Cooper on melkoisen maskuliininen nimi naiselle.


      • varista
        Päivi... kirjoitti:

        John Cooper on melkoisen maskuliininen nimi naiselle.

        mehustellaan??? ei jumala sentään...
        varis on sihteerisporttien isä. (tai oikeastaan äiti).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe