Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

KONDYLOOMASTA PARANEMINEN

Itselläni todettiin tauti viime vuonna. Käytin Wartec-voidetta muutamia kertoja eli noin 3-4 viikon ajan kuureina. Mielestäni hoito ei tehonnut, joten menin lääkärille ja hän sanoi että oli muodostunut jo arpikudosta hoitokohtiin. (Voide on ärtsyä!!) Hoidon jälkeen yhdyntä on ollut kivuliasta tai vähemmän kivuliasta, ja aina on ollut verenvuotoa. Nyt ollaan käytetty liukastugeeliä, se auttaa mutta silti häiritsee se verenvuoto. Menenkin TAAS gynelle. Katsotaan mitä se sanoo. Nyt pienemmissä häpyhuulissa arpikudosta , mikä on kivuliasta tai sitten ne on uusia kondyloomanäppyjä. En tiedä, näyttävät ainakin erilaisilta kuin eka kerralla, kun tauti todettiin. Ja emättimessä tuntuu pieniä näppyjä (terveenä ei ollut), vaikka lääkäri sanoi että emätin puhdas! ONKO MUILLA OLLUT TÄLLAISIA VAIVOJA? Ja miten niistä olette päässeet eroon? Jos teillä on ollut kondylooma (tai uusintakondylooma)ja se on hoidettu pois, niin onko limakalvot parantuneet normaaleiksi kuten ne oli ennen tautia? Miten kauan tähän meni? Naiset, vastatkaa kiitos. :)
1440
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

No onko tähän tullut sara selvyys?

Lueskelin keskusteluja kondylooman uusiutuvuudesta ja mun voide on loppunut, mutta entisen hoitokohdan VIEREEN on ilmestynyt ISO uusi kova alue. En sitten tiedä onko se arpikudosta vai uusi näppy, koska voide tosiaan oli ärtsyä ja rikkoi limakalvot hoitokohdan ympäriltä :(

Jokatapauksessa, mä mene sinne sukupuolitautien poliklinikalle ens viikolla uudestaan mut VITUTTAA murehtiminen.

Enkä oo miehiä nähnytkään moneen kuukauteen seksimielessä, enkä tuu näkeen jos on paukuroita alapäässä.

Mä jo harkitsen tota mies33 (tms) laserhoitoa jos sillä kerta pääsee kerralla eroon vaivoista. ARkh.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


sara kirjoitti:

Itselläni todettiin tauti viime vuonna. Käytin Wartec-voidetta muutamia kertoja eli noin 3-4 viikon ajan kuureina. Mielestäni hoito ei tehonnut, joten menin lääkärille ja hän sanoi että oli muodostunut jo arpikudosta hoitokohtiin. (Voide on ärtsyä!!) Hoidon jälkeen yhdyntä on ollut kivuliasta tai vähemmän kivuliasta, ja aina on ollut verenvuotoa. Nyt ollaan käytetty liukastugeeliä, se auttaa mutta silti häiritsee se verenvuoto. Menenkin TAAS gynelle. Katsotaan mitä se sanoo. Nyt pienemmissä häpyhuulissa arpikudosta , mikä on kivuliasta tai sitten ne on uusia kondyloomanäppyjä. En tiedä, näyttävät ainakin erilaisilta kuin eka kerralla, kun tauti todettiin. Ja emättimessä tuntuu pieniä näppyjä (terveenä ei ollut), vaikka lääkäri sanoi että emätin puhdas! ONKO MUILLA OLLUT TÄLLAISIA VAIVOJA? Ja miten niistä olette päässeet eroon? Jos teillä on ollut kondylooma (tai uusintakondylooma)ja se on hoidettu pois, niin onko limakalvot parantuneet normaaleiksi kuten ne oli ennen tautia? Miten kauan tähän meni? Naiset, vastatkaa kiitos. :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu