RUAHHAHHAHHAHAAAA!!!

22

2410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähääh

      ???

      • Kokeileppa huviksesi soittaa noihin palvelunumeroihin ja tarkkaile samalla kelloa. Ja kun saat lopulta tiketin eikä mitään tapahdu niin arvaappa mitä tapahtuu kun soitat uudestaan ja annat tikettisi numeron? Aivan. Saat v*ttu uuden tiketin ja vasteaika pitää Elisalla ikuisesti. Tämä siis yrityspuolella.

        Herätkääpä siellä Elisalla palvelutasoa vahtivat! Teitä kusetetaan tekemällä täysin kylmäverisesti 'tuhtaata'.


      • Old_School_Dude kirjoitti:

        Kokeileppa huviksesi soittaa noihin palvelunumeroihin ja tarkkaile samalla kelloa. Ja kun saat lopulta tiketin eikä mitään tapahdu niin arvaappa mitä tapahtuu kun soitat uudestaan ja annat tikettisi numeron? Aivan. Saat v*ttu uuden tiketin ja vasteaika pitää Elisalla ikuisesti. Tämä siis yrityspuolella.

        Herätkääpä siellä Elisalla palvelutasoa vahtivat! Teitä kusetetaan tekemällä täysin kylmäverisesti 'tuhtaata'.

        Vaan tee asialle jotain.... Jos et pääse tarvittavassa ajassa tee reklamaatio ja toisekseen tuo voi hyvinkin pitää paikkaansa kun keskiarvo lasketaan kaikista tulleista puheluista. Eli niitä voi olla vaikka 40 000 päivässä joten siinä mielessä jonoaika vääristää todellista kuvaa.


      • FNN kirjoitti:

        Vaan tee asialle jotain.... Jos et pääse tarvittavassa ajassa tee reklamaatio ja toisekseen tuo voi hyvinkin pitää paikkaansa kun keskiarvo lasketaan kaikista tulleista puheluista. Eli niitä voi olla vaikka 40 000 päivässä joten siinä mielessä jonoaika vääristää todellista kuvaa.

        Kyllähän minä teenkin. Minä kerron täällä vanhan kunnon 1/12-säännön mukaisesti saamastani paskasta palvelusta. Onko sinulla jokin erityinen syy vaatia, että ihmiset pysyisivät kiltisti hiljaa ISP:den nykyisestä palvelutasosta?

        Reklamaatio tästä nimeomaisesta casesta lähtee varmasti kunhan viimeinkin saamme Elisalta raportin ongelmien syistä.

        Haluaisin mielelläni kuulla lisää teoriastasi, jossa suuri määrä puheluita vuorokaudessa laskee keskimmääräistä jonotusaikaa. Tunnetko itse tai oletko kuullut _yhdestäkään_ ihmisestä, joka olisi päässyt läpi palvelukeskukseen tuon jonotusaikatiedon???


      • Old_School_Dude kirjoitti:

        Kyllähän minä teenkin. Minä kerron täällä vanhan kunnon 1/12-säännön mukaisesti saamastani paskasta palvelusta. Onko sinulla jokin erityinen syy vaatia, että ihmiset pysyisivät kiltisti hiljaa ISP:den nykyisestä palvelutasosta?

        Reklamaatio tästä nimeomaisesta casesta lähtee varmasti kunhan viimeinkin saamme Elisalta raportin ongelmien syistä.

        Haluaisin mielelläni kuulla lisää teoriastasi, jossa suuri määrä puheluita vuorokaudessa laskee keskimmääräistä jonotusaikaa. Tunnetko itse tai oletko kuullut _yhdestäkään_ ihmisestä, joka olisi päässyt läpi palvelukeskukseen tuon jonotusaikatiedon???

        No kyllähän noista tietysti pitää valittaa mieletäni tämä vaan ei ole se paikka tämä on nyt vaan minun mielipide, jos on valitettavaa niin laitan suoraa reklamaation ja toivon että asia hoidetaan yleensä näin on käynyt. Ja tämä jonotus aika ei nyt varmaan nykyään enään koska pelkkiä ISP:tä samaa joutuu tekeen muuallakin ja kokemuksesta tiedän että tuosta 14-22 on se ruuhkaisin aika siispä itse soitan aina aamulla 08 tai 09 riippuu miten aspa aukee niin pääsee läpin. Mutta tottahan se on että henkilökunta todenäkoisesti ei ole tarpeeksi ja osa on osaamatonta ja taas osa osaa hommansa meitä on moneksi :)


      • elisan
        FNN kirjoitti:

        No kyllähän noista tietysti pitää valittaa mieletäni tämä vaan ei ole se paikka tämä on nyt vaan minun mielipide, jos on valitettavaa niin laitan suoraa reklamaation ja toivon että asia hoidetaan yleensä näin on käynyt. Ja tämä jonotus aika ei nyt varmaan nykyään enään koska pelkkiä ISP:tä samaa joutuu tekeen muuallakin ja kokemuksesta tiedän että tuosta 14-22 on se ruuhkaisin aika siispä itse soitan aina aamulla 08 tai 09 riippuu miten aspa aukee niin pääsee läpin. Mutta tottahan se on että henkilökunta todenäkoisesti ei ole tarpeeksi ja osa on osaamatonta ja taas osa osaa hommansa meitä on moneksi :)

        tyämyyriä. Kuulosta noi sun tekstit vähän sellaiselta. Kyttäätteks te näit sivui, kuin tääl parjataan elisaa, ettette ehdi ees vastaan puhelimiin. Varmaanki.


      • FNN kirjoitti:

        No kyllähän noista tietysti pitää valittaa mieletäni tämä vaan ei ole se paikka tämä on nyt vaan minun mielipide, jos on valitettavaa niin laitan suoraa reklamaation ja toivon että asia hoidetaan yleensä näin on käynyt. Ja tämä jonotus aika ei nyt varmaan nykyään enään koska pelkkiä ISP:tä samaa joutuu tekeen muuallakin ja kokemuksesta tiedän että tuosta 14-22 on se ruuhkaisin aika siispä itse soitan aina aamulla 08 tai 09 riippuu miten aspa aukee niin pääsee läpin. Mutta tottahan se on että henkilökunta todenäkoisesti ei ole tarpeeksi ja osa on osaamatonta ja taas osa osaa hommansa meitä on moneksi :)

        No on se kumma jos ei Elisan internet-palveluita käsittelevä keskusteluryhmä ole oikea purkaa mieltä Elisan internet-palveluista...

        Edelleen palvelutasosta ei kerro mitään erityisen hyvää jos ainoa kikka päästä läpi on alkaa soitella palveluun aamuvarhaisesta.

        Minusta näistä asioista pitäisi puhua _paljon_ enemmän. Tämän hetkinen röyhkeys ja totaalinen piittaamattomuus asiakkaista on suomalaisilla ISP:eillä jotain aivan käsittämätöntä.


      • Old_School_Dude kirjoitti:

        No on se kumma jos ei Elisan internet-palveluita käsittelevä keskusteluryhmä ole oikea purkaa mieltä Elisan internet-palveluista...

        Edelleen palvelutasosta ei kerro mitään erityisen hyvää jos ainoa kikka päästä läpi on alkaa soitella palveluun aamuvarhaisesta.

        Minusta näistä asioista pitäisi puhua _paljon_ enemmän. Tämän hetkinen röyhkeys ja totaalinen piittaamattomuus asiakkaista on suomalaisilla ISP:eillä jotain aivan käsittämätöntä.

        Tarkoitin kyllä että tuoko nämä tälläisellä keskustelu palstalla olevat keskustelut sitten jotain muutosta siihen? Mielestäni ei, tietysti tästä voidaan olla montaa erimieltä.

        Mutta että muutos saadaan aikaa se vaatii ISP:ltä lisää henkilökuntaa ja samalla laajakaistan hinnat nousee entisestään. Eli jos hintoja nostetaan niin taas valitetaan mutta se että toimiiko se aspa sittenkään on eri asia :)

        Itse olen laajakaistaani tyytyväinen ei ole ollut yli vuoteen mitään ongelmia.


      • FNN kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä että tuoko nämä tälläisellä keskustelu palstalla olevat keskustelut sitten jotain muutosta siihen? Mielestäni ei, tietysti tästä voidaan olla montaa erimieltä.

        Mutta että muutos saadaan aikaa se vaatii ISP:ltä lisää henkilökuntaa ja samalla laajakaistan hinnat nousee entisestään. Eli jos hintoja nostetaan niin taas valitetaan mutta se että toimiiko se aspa sittenkään on eri asia :)

        Itse olen laajakaistaani tyytyväinen ei ole ollut yli vuoteen mitään ongelmia.

        No sittenhän nämä keskustelupalstat varmaan pitää lopettaa. Miksi tänne ylipäänsä kukaan kirjoittaa? Onko tämän palstan tarkoitus olla jokin Elisan mainos-ja kiittelyfoorumi:

        "Mulla on ollut Elisan ongelmaton ADSL jo vuoden." -sanoo Pertti 32 vuotta.
        "Meillä oli sähköihottumaa lapsilla, mutta sitten tuli tuo Elisan ADSL ja nyt kaikki voi hyvin" -Tuulikki 22 taideopiskelija

        On naurettavaa puhua totaalisesti alimiehitettyjen palvelukeskusten aiheuttamasta kustannusnoususta samalla kun henkilökunnan vähyyden todellinen syy on irtisanomisten aiheuttama nousu osakearvossa.


      • Old_School_Dude kirjoitti:

        No sittenhän nämä keskustelupalstat varmaan pitää lopettaa. Miksi tänne ylipäänsä kukaan kirjoittaa? Onko tämän palstan tarkoitus olla jokin Elisan mainos-ja kiittelyfoorumi:

        "Mulla on ollut Elisan ongelmaton ADSL jo vuoden." -sanoo Pertti 32 vuotta.
        "Meillä oli sähköihottumaa lapsilla, mutta sitten tuli tuo Elisan ADSL ja nyt kaikki voi hyvin" -Tuulikki 22 taideopiskelija

        On naurettavaa puhua totaalisesti alimiehitettyjen palvelukeskusten aiheuttamasta kustannusnoususta samalla kun henkilökunnan vähyyden todellinen syy on irtisanomisten aiheuttama nousu osakearvossa.

        Tarkoitan edelleen sitä mitä tällä vuodatuksella voittaa. Ei ne jono ajat tällä parane. Se miksi ihmisiä irtisanotaan on syy että laajakaista hinnat on niin alhaiset yhdestä laajakaista liittymästä ei tehdä voittoa nimeksikkään ja 30% tekee kuukaudessa tappiota firmalle.... Kaiken tämän on aiheuttaneet kuluttajat halutaan kaikki ilmaiseksi sekä halvalla ja silloin käy juuri näin. palvelu/palvelut heikkenee ja tulee tätä marinaa ja ei voida palkata ihmisiä kun se ei ole enään kannattavaa liiketoimintaa. Kuitenkin laajakaista on vaan yksi osa oma osa firman businesta eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.


      • FNN kirjoitti:

        Tarkoitan edelleen sitä mitä tällä vuodatuksella voittaa. Ei ne jono ajat tällä parane. Se miksi ihmisiä irtisanotaan on syy että laajakaista hinnat on niin alhaiset yhdestä laajakaista liittymästä ei tehdä voittoa nimeksikkään ja 30% tekee kuukaudessa tappiota firmalle.... Kaiken tämän on aiheuttaneet kuluttajat halutaan kaikki ilmaiseksi sekä halvalla ja silloin käy juuri näin. palvelu/palvelut heikkenee ja tulee tätä marinaa ja ei voida palkata ihmisiä kun se ei ole enään kannattavaa liiketoimintaa. Kuitenkin laajakaista on vaan yksi osa oma osa firman businesta eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.

        "Kaiken tämän on aiheuttaneet kuluttajat "
        No eipä siinä sitten mitään. Paska palvelu on tyhmän ja ahneen asiakkaan vika. Onneksi olkoon FNN! Ellet jo ole Elisalla tai Soneralla asiakaspalvelussa niin kannattaisi ehdottomasti hakea töitä sieltä. Omaat kaikki tarvittavat ominaisuudet ja oikean asenteen. Sinussa on ainesta vuoden työntekijäksi.


      • Old_School_Dude kirjoitti:

        "Kaiken tämän on aiheuttaneet kuluttajat "
        No eipä siinä sitten mitään. Paska palvelu on tyhmän ja ahneen asiakkaan vika. Onneksi olkoon FNN! Ellet jo ole Elisalla tai Soneralla asiakaspalvelussa niin kannattaisi ehdottomasti hakea töitä sieltä. Omaat kaikki tarvittavat ominaisuudet ja oikean asenteen. Sinussa on ainesta vuoden työntekijäksi.

        Töissä koko firmassa, satun vaan tietämään että miten yritys maailma toimii. Tosi asia on vaan se että kun asiakkaat haluaa kaiken ilmaiseksi ja halvalla niin ei mikään yritys ala tappiolla hommia tekemään. Elämä vaan on niin julmaa yritä elää sen kanss ehkä se kohtelee sinuakin hellemmin vielä ;)

        Sama kun valittaisit miksi ruoka on niin kallista miksi kaupat ovat euron myöt nostaneet hintoja sielläkin vaikka maksavat saman sisäänosto hinnan kuin markka aikana. Ja perustelevat nostoa ruuan kallistumisella. =) Ihan toisenlainen näkökulma tänän itkemiseen......


      • FNN kirjoitti:

        Töissä koko firmassa, satun vaan tietämään että miten yritys maailma toimii. Tosi asia on vaan se että kun asiakkaat haluaa kaiken ilmaiseksi ja halvalla niin ei mikään yritys ala tappiolla hommia tekemään. Elämä vaan on niin julmaa yritä elää sen kanss ehkä se kohtelee sinuakin hellemmin vielä ;)

        Sama kun valittaisit miksi ruoka on niin kallista miksi kaupat ovat euron myöt nostaneet hintoja sielläkin vaikka maksavat saman sisäänosto hinnan kuin markka aikana. Ja perustelevat nostoa ruuan kallistumisella. =) Ihan toisenlainen näkökulma tänän itkemiseen......

        Eli siis paska palvelu ja piittamaton suhtautuminen kuluttajaan on se miten liike-elämän toimii. Siihen pitää alistua. Siitä ei myöskään saa valittaa koska valittaminen on turhaa. Sitä ei voi myöskään korjata koska kuluttaja on ahne ja riistää pieniä yritysparkoja...

        Olet selkeästi ylittänyt käyttämiesi typeryyspillereiden annosrajat, joten kehottaisin vähentämään käyttöä.

        Ainoa asia, joka oikeasti mahdollistaa kuluttajien huonon kohtelun on todellisen kilpailun puute.


      • Old_School_Dude kirjoitti:

        Eli siis paska palvelu ja piittamaton suhtautuminen kuluttajaan on se miten liike-elämän toimii. Siihen pitää alistua. Siitä ei myöskään saa valittaa koska valittaminen on turhaa. Sitä ei voi myöskään korjata koska kuluttaja on ahne ja riistää pieniä yritysparkoja...

        Olet selkeästi ylittänyt käyttämiesi typeryyspillereiden annosrajat, joten kehottaisin vähentämään käyttöä.

        Ainoa asia, joka oikeasti mahdollistaa kuluttajien huonon kohtelun on todellisen kilpailun puute.

        Ja nämä kaikki sinä luulet korjaavasi täällä itkien palvelusta ja sen toimivuudesta :D LOL


      • FNN kirjoitti:

        Ja nämä kaikki sinä luulet korjaavasi täällä itkien palvelusta ja sen toimivuudesta :D LOL

        Mutta en sentään roiku täällä nuolemassa jonkun firman persettä niinkuin sinä...


      • elisaKannikasta
        Old_School_Dude kirjoitti:

        No on se kumma jos ei Elisan internet-palveluita käsittelevä keskusteluryhmä ole oikea purkaa mieltä Elisan internet-palveluista...

        Edelleen palvelutasosta ei kerro mitään erityisen hyvää jos ainoa kikka päästä läpi on alkaa soitella palveluun aamuvarhaisesta.

        Minusta näistä asioista pitäisi puhua _paljon_ enemmän. Tämän hetkinen röyhkeys ja totaalinen piittaamattomuus asiakkaista on suomalaisilla ISP:eillä jotain aivan käsittämätöntä.

        minusta on hauska seurata Elisan puolustelijoita. ihmettelen heidän motiivejaan.

        mikäli palveluntarjoajassa on vikaa, se pitää saattaa myös muiden kuluttajien tietoon. tällä tavoin huonoja palveluja kulutetaan yhä vähemmän.

        itse kehotan kaikkia luopumaan Elisasta. Elisa on kannikasta.


      • Freepass
        Old_School_Dude kirjoitti:

        Kyllähän minä teenkin. Minä kerron täällä vanhan kunnon 1/12-säännön mukaisesti saamastani paskasta palvelusta. Onko sinulla jokin erityinen syy vaatia, että ihmiset pysyisivät kiltisti hiljaa ISP:den nykyisestä palvelutasosta?

        Reklamaatio tästä nimeomaisesta casesta lähtee varmasti kunhan viimeinkin saamme Elisalta raportin ongelmien syistä.

        Haluaisin mielelläni kuulla lisää teoriastasi, jossa suuri määrä puheluita vuorokaudessa laskee keskimmääräistä jonotusaikaa. Tunnetko itse tai oletko kuullut _yhdestäkään_ ihmisestä, joka olisi päässyt läpi palvelukeskukseen tuon jonotusaikatiedon???

        jonotus aika oli 0 sekuntia, arvaa olinko hämmästynyt kun puhelin alkoi hälyttää välittömästi alku löpinöiden jälkeen.


      • raneranualtaeikunraumastaeikun
        elisaKannikasta kirjoitti:

        minusta on hauska seurata Elisan puolustelijoita. ihmettelen heidän motiivejaan.

        mikäli palveluntarjoajassa on vikaa, se pitää saattaa myös muiden kuluttajien tietoon. tällä tavoin huonoja palveluja kulutetaan yhä vähemmän.

        itse kehotan kaikkia luopumaan Elisasta. Elisa on kannikasta.

        Niinpä. Jos ei ole ollut mitään vikaa eikä ongelmia, niin miksipä ei puolustettaisi? Sano nyt sie jotain järkevää! :-)


    • jonotat

      kaupassa, pankissa, postissa, varaosaliikkeessä ja ennen kaikkea siellä sairaalassa, jokapaikassa täytyy jonottaa, ei mikään firma palkkaa niin paljoa ihmisiä puhelimien päähän et kaikille rutisijoille vastattaisiin heti.

      Muutenkin ihmetyttää tuo kun vaaditaan 24/7 asiakaspalvelua, vittuako sekoitatte ne pin-koodit kännipäissännne keskellä la-yötä, ei missään muuallakaan aspa pelaa läpi yön, ei ainakaan maksuton, ei soittakaa vähemmän sinne joka asiasta niin jonotusajatkin lyhenee, simple as that..!!

    • merkkaa

      Elisan Palvelutasot 1.-30.6.2006    
      NumeroJonoaika€
      Vastatut
      < 20 sek. (%)
      Henkilöasiakaspalvelu
      30 %

      Oikeassa asiakaspalvelussa tuon luvun pitäisi olla päälle 90%. Elisalta jää siis yli 2/3 asiakkaista palvelematta. Ei voi käsittää mistä tuo reilun 3 minuutin jonotusaika voi tulla.

      Jokatapauksessa surkeaa. Miten muilla mahtaa olla?

      • tässä soneran tilastot :)

        http://www.sonera.fi/artikkeli/0,3842,l-fi_h-11474_a-261965,00.html

        Samanlaista näyttää olevan jokapuolella. Mutta eipä tule sonerallekkaan soiteltua :D


      • juupasejuu

        Eiköhän tuo tarkoita sitä että 30% sisääntulleista puheluista, jonotusaika kesti alle 20 sekuntia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3535
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      201
      2267
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2110
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1852
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1659
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1108
    7. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      900
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      872
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      837
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

      Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      802
    Aihe