Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vähän hassu kysymys

mutta..

..ihastuuko jousimies (M) helposti? Tai siis jos jousimies ihastuu, näyttääkö hän sen heti vai meneekö siinä jonkin aikaa, ehkä liiankin kauan ennen kuin uskaltaa siitä kertoa/näyttää sen vai mitä?

Olen ihastunut jousimieheen, siksi kyselen.. :)(olen härkä)

8

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim

      KYLLÄ ! Näyttää heti ja täysillä

    • jouskarin nainen

      Jousimies nimenomaan ihastuu nopeasti, täysillä ja näyttää sen heti - ja toimii sen mukaan; häneltä ei saa hetken rauhaa...! Ainakin minun tuntemani jousimiehet menevät jopa 'asioiden edelle', eli saattavat jo ensi treffeillä vaatia vihille, lapsen laittoon ja ties mitä - ihan totta, näin on käynyt ainakin minulle ja yhdelle ystävälleni! Onkin sitten eri asia, miten tällaisiin 'vaatimuksiin' itse kukin suhtautuu...

    • "uhri"

      Ihastuu helposti ja taatusti näyttää. Kannattaa mennä mukaan jos siltä tuntuu. Parhaimmassa tapauksessa saat ihanan suhteen, pahimmassakin tapauksessa mukavia muistoja.

      • alkup.

        kiitos vastauksista.. :)


      • Piches.'¨

        En ole koskaan seurustellut pitkään Jousimiehen kanssa, koska he ovat olleet minulle liian vaikeita, mutta oli se kyllä kiihkeää ja kaunista sekin lyhyt yhdessäolomme. Vaikka vihainen ollut heille, niin jää sitä kaikkea kaipaamaan.


    • että...

      Osa jouskareista käyttää järkeä, osa elää tunteella. Tunneihmisiä joka tapauksessa, vaikka harkintakykyä löytyisikin.

    • sineraalia

      ihastuuhan se älykkäisiin keskustelijoihin helposti. mielenkiinto ei vaan kaikkeen riitä...tai se ei ole pitkäkestoista.

    • Jmiehen vaimo

      Mieheni on ainakin kovin tarkka kenen aikana tunteitaan uskaltaa näyttää. Ei "jaksa"/kestä kuunnella kavereiden naljailua, vaan haluaa ennemmin tunnustaa syvimmät tunteensa kaikessa hiljaisuudessa, vain luotettavimpien ystävien seurassa tai mielellään kahdenkesken. Silloin hän näyttääkin tunteensa avoimesti ja varmasti tietää olevansa rakastettu. Meillä ei ainakaan ajallisesti kovin kauaa kulunut tunteiden ilmaisuun ja sain tuntea olevani kaivattu ensihetkistä lähtien. Tietty se sama tunne välillä "vaimenee"/ei ole keskimmäisenä ajatuksena, koska ystävät ovat niin tärkeitä ja tietty heidän vuokseen voi uhrata toisinaan paljonkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe