Kyseinen vempain kun kiinnostaa niin attelinpa vähän kysellä. Elikkä mitä vikoja näissä yleensä esiintyy,mitä kannataa siis tutkia? Entäpä jos tuo saksasta niin onko paperiasioissa mitään erikoista? Minkähänlainen ajettava verrattuna muihin saman tyylisiin pyöriin? Mites varaosa hinnat? No joo, siinähän sitä tärkeimmät. Kiitooos!
drag star 1100
30
24173
Vastaukset
- OMISTAN
Mielestäni paras tämän tyylin mopo, mitä tällä rahalla saa. Ensin oli käytetty (vm.2000), sitten vaihdoin uuden ja oon ollu tosi tyytyväinen. Suurin homma katella virta-avain taskun pohjalta (syvät taskut). Noniin, ei oo mitään tyyppivikoja. Varma ratkaisu. Helppo huoltaa myös itse. Huoltokohteitakin vähän, koska ilmajäähdytteinen ja keppiveto. Painonkin puolesta makea ajaa, ei tuuli riepottele ja kulkee kuin juna raiteella.Leppoisa ajoasento. Ei paras kaupunki pyörä, mutta matka-ajossa mitä mainioin. Lisävarusteitakin saa mielensä mukaan, ei sekään ongelma. Varaosat normaali hintaisia. Kokonaisuudessa oiva kampe, suosittelen jos tykkäät leppoisasta ja varmasta matkanteosta. Kyseessä siis xvs 1100 dragstar.
- XJR
minun mielestäni mopot on aivan eri kastissa kuin esim. XVS 1100. En tiedä piruko teitä nykyajan motoristeja vaivaa kun puhutaan aina mopoista. Minä olen sen ikäluokan motoristi että olen aloittanut mopolla (Solifer Export) kuusikymmenluvun alussa ja siirtynyt sitten MOOTTORIPYÖRIIN. Minulle on aina mopo mopo, enkä koskaan puhu moottoripyörästä mopona.
- Anonyymi
XJR kirjoitti:
minun mielestäni mopot on aivan eri kastissa kuin esim. XVS 1100. En tiedä piruko teitä nykyajan motoristeja vaivaa kun puhutaan aina mopoista. Minä olen sen ikäluokan motoristi että olen aloittanut mopolla (Solifer Export) kuusikymmenluvun alussa ja siirtynyt sitten MOOTTORIPYÖRIIN. Minulle on aina mopo mopo, enkä koskaan puhu moottoripyörästä mopona.
jes, juuri näin. motoristi.!
- Anonyymi
Jeps😎
- hölmömpi
vaan osta suoraan HD! vaikka aluksi sporsteri!!!!
- .ent, hd.mies
jOO... harrikka vaikeuksissaan lopettaa sporsterin teon. Sitä ei jää kukaan suremaan..paitsi ne jotka ovat sellaiseen erehtyneet .
- Anonyymi
sporsteri ? minulle kertoi ns. HD-mies että sadan kilometrin välein täytyy pysähtyä ravistelemaan käsiä, että saa veren kiertämään sormissa. ehkä karrikoi, mutta suuntaa antava kommentti. en kokeillut. toisaalta, on se menevän näköinen motzkari. mutta nautintoakin pitäisi saada ajokokemukseen mukaan. lurjus
- Anonyymi
Älä osta Hd: tä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sporsteri ? minulle kertoi ns. HD-mies että sadan kilometrin välein täytyy pysähtyä ravistelemaan käsiä, että saa veren kiertämään sormissa. ehkä karrikoi, mutta suuntaa antava kommentti. en kokeillut. toisaalta, on se menevän näköinen motzkari. mutta nautintoakin pitäisi saada ajokokemukseen mukaan. lurjus
Mulla on 1200 Sportster mallia 2009. Näissä on jo moottori kumipuslilla rungossa, jolloin tärinöitä tulee tosi vähän. Tosi kiva ja kompaktin kokoinen vehje ja näyttää karkilta (mulla on custom-versio). Hyvin on kestänytkin. Ainoa miinus on pitkä ykkönen. Sillä on vaikea ajaa muutaman kympin nopeuksia. Pitää käyttää kytkintä koko ajan. Toisena pyöränä mulla on Drag Star 1100, jolla ajelen pitkät matkat. Spora ei oo oikein pitkien matkojen pyörä mun mielestä.
- kiikarissa
kiitos vastauksista, siis hyvä laite. pitääpä alkaa seurata myyntiin tulevia, syksyllä lienee ostajan markkinat. No joo, HD on sitten vähän oma lukunsa, "harraste moottoripyörä". Kaikella kunnioituksella.
- jaketus
Drag star ilman muuta jos et välitä imagosta minkä HD:llä saa.....alan ammattilaisena ja satoja koneita rempanneena voin sanoa et HD on tehty paksusta raudasta mut japsit on silti kestävämpiä........itellä on HD...silti sanon näin!!!
- .
Harrikka alkaa olemaan yleisin customi! se siitä imagosta. Jos haluaa erikoista..niin iso Yamaha !
- Anonyymi
. kirjoitti:
Harrikka alkaa olemaan yleisin customi! se siitä imagosta. Jos haluaa erikoista..niin iso Yamaha !
Jeps👌😎
- mick
Kävin itse koeajamassa 1100 drag starin. Ei tuntunut kummoiselta xvs650:sen jälkeen. Seuraavaksi koeajoin wild starin ja täytyy sanoa, että drag starit unohtui sillä sekunnilla.
Nyt on wille ollut alla vuoden päivät. Mieletön vääntöhirviö ja luotettava matkapeli. Toimii myös kaupungissa.- kiikarissa
Mitä muuta eroa dragstarilla ja wildstarilla on kuin isompi moottori? Runko,jarrut ym?
- nou ville
kiikarissa kirjoitti:
Mitä muuta eroa dragstarilla ja wildstarilla on kuin isompi moottori? Runko,jarrut ym?
Dragstar =luotettavin. Villessäkin ollut käytyjen yamaha keskustelujen jälkeen joitain ongelmia mm. venttiilien nostajissa vikaa, jäävät jumiin ym. Dragstaareissa ei mtään tyyppivikaa, EI SIIS MITÄÄN!!!. Varmin valinta.
- micci66
Mulla on sama ajatus mielessä kun ketjun aloittajalla: Dragstar olis hankinnassa! tietääkö kukaan onko jammuille jotain merkkikerhon tapaista tai vastaavaa harrastajien joukkoa jolta voisi myös kysyä samat kysymykset kuin täällä? jos vaikka tulis lisää vastauksia tai uutta tietoa... itseäni huolettaa lähinnä dragstarin tehopaino- suhde, vääntöä tuntuu riittävät 85 Nm/2500rpm... mutta kiihtyykö vielä kaksipäällä ja kamat mukana? kiitos vastauksista etukäteen!
- Nimetön
itse kurvaillu 8v 1100 dragstarilla(vm.2000)......ja täytyy sanoa,ei ongelman ongelmaa,kunhan muistaa tankata.Leveän takafillarin ansiosta hieman levoton sorateillä.
- ari 1
kysyisin 1100 drag star classicin, silverin ja v-starin eroja
olisi tiedossa silver kohtuu hintaan. tuleva yamaha fani- kesäksi
Hei!
Onkohan dragstar 650 minkälainen pitkälle (189cm) kuskille???? - ettänäin
kesäksi kirjoitti:
Hei!
Onkohan dragstar 650 minkälainen pitkälle (189cm) kuskille????ehkä lähinnä huvittava näky,osta isompi ,1300 eteenpäin paitsi willekin aika pieni fyysisesti,kawalta löytyy sitten fyysistäkin kokoa ja menohaluja jammua enempi....
- 650
kesäksi kirjoitti:
Hei!
Onkohan dragstar 650 minkälainen pitkälle (189cm) kuskille????Joudut ajamaan polvet koukussa - mitoitettu 170 cm pitkälle ajajalle. Siirtosarja on helppo tehdä itse, kun siirtää välipaloilla alkuperäisiä omille mitoille.
- iiveegee2
kesäksi kirjoitti:
Hei!
Onkohan dragstar 650 minkälainen pitkälle (189cm) kuskille????Itsellä ollut 650:nen ja nyt kolmatta vuotta Dragstar 1100 Classis. 650 oli suht.ok mutta tämä 1100 hakkaa sen tanakkuudessa ja jarruissa, matka-ajossa ihan riittävän tehon lisäksi. Joten näkisin nykytiedolla 650:n tarpeettomaksi välivaiheeksi. Kummankaan kanssa ei ole ongelmia ollut, ajelen vuodittain 10-15.000 km.
Jammucustomsarjan isommista en tiedä --- tämä 1100 toistaiseksi hyvin riittää tällaiselle pappamotoristille, mökkireissuille etelästä Lappiin.
- mama 2
morjens tempasin mangeeton irti ja pääs ajoitus karkaamaan olisko kellään tietoa merkeistä kyseessä drag star 1100 xvs vm 1999
- Anonyymi
Ostin 1100drag starin vm. 2006 uutena ja ajanut nyt 7.6.2020 yli 224000km. Koneeseen ei ole vaihdettu mäntiä, eikä sylintereitä tai tms. Kuluttaa bensaa alle 5l/100km. Öljyä ei tarvi lisätä vaihtovälissä.
Olen tyytyväinen eikä ollut turha ostos. Js- Anonyymi
Asiaa kirjoitit. Ostin 1. maahantuodusta erästä, mutta en saanut ajoasentoa kelvolliseksi. Epäilemättä on kestävä kapistus. Vaihdoin BMW:n selkään.
- Anonyymi
On niin paljon ajettu et jotain korjauksia on ollut. Kerro niistä? Mikä on ollut kallein remppa tai mitä on uusittu monta kertaa?
- Anonyymi
Itellä kans kyseinen kampe 1100. Mutta kyllä kyseisellä pyörällä tyyppivika on , startin vapaakytkin.
Itsellä reistailee parhaillaan.
Onko täällä muilla ollut vastaavaa?- Anonyymi
Juu oli. Pyörä lähti vähitellen huonommin ja huonommin käyntiin. Ei vaikuttanut keli, sade, lämpötila moottorin tai ulkoilman yms...joskus lähti huonoimmassakin olosuhteessa hyvin käyntiin, joskus parhaimmistakin ei sitten millään. Vikaa hain pitkään bensoista, akusta kaikesta mahdollisesta, meinasin jo myydä koko laitteen eteenpäin. Ostin pyörän noin 5 vuotta sitten 1500 km ajettuna, 14 vuotta vanhana ja nyt mittarissa on vähän alle 22 tkm. Tämä pyörä oli siis seissyt käyttämättömänä jonkun tallissa toistakymmentä vuotta. Tässä pyörä-mallissa on vaan niin asiat, että startin vapaa-kytkin korkkaa jossain vaiheessa. Kyselin asiaa Yamaha-Centeristä Pirkkalasta ja näin kerrottiin. Asiasta on Youtubessa paljon videoita ja kehotan katsomaan näitä, joilla tällainen pyörä on. Perehtyminen asiaan vie aika paljon aikaa. Tää on aika säälittävää Yamahan arvoiselta merkiltä että ovat noin huonon startin pyörään tehneet. Aluksi startti ottaa kiinni silloin tällöin ja loppujen lopuksi ei ollenkaan. Korjaaminen maksaa Yamaha-Centerin lasipalatsissa 1400 € osineen, eli ei aivan pieni juttu, jos sinne vie. Minä en sinne vienyt, koska hinta on jo aikamoinen pyörän arvoon nähden. Sopivaa korjaussettiä saa Ebaystä noin 80 € hintaan kotiintoimitettuna Saksasta, ja halvempiakin olis ollu vielä, mutta niitä en tilannut, ja tämä asennettiin toisessa korjaamossa ja pyörä starttaa ja lähtee käymään ja pyörä toimii erittäin hyvin. Setti tuli alle viikon toimitusajalla. Kyselin Yamaha-Centerin lasipalatsin hintaa pelkälle korjaussetille niin kerrottiin että sen hinta on 950 €...haloo...onks toi ihan laillista ryöstöä...vai mitä? Hinta on yli 12 kertainen...ihmettelen alkuperäisen ja tarvike-osa sarjan niin suurta hinta eroa...liityin Dragstarin kaikkiin mahdollisiin ryhmiin Facebookissa, jotta saisin asiasta lisää tietoa asiasta ja niissä kerrottiin että Ebay-tarvike setillä ajelee ihan ok ja kaikki toimii, eräs käyttäjä oli ajellut Ebayn setillä jo 120 tkm ilman mitään ongelmaa ja joissain korjaamoissa asennetaan Ebay-settejä vain ja ainoastaan koska ne kestävät alkuperäisiä paremmin...??? Olen nähnyt tämän ongelmani ratkaisemiseen paljon vaivaa ja se on vaikuttanut myös paljon aikaisemmin, olenko lähtenyt pyörällä ajelemaan vai autolla, niin tässä mun mielestä aika tärkeää infoa jos jollain on samanlainen ongelma tämän pyörän käynnistämisen suhteen...jokainen voi sitten itse päättää minkälaisen korjaus-sarjan pyöräänsä asentaa tai asennuttaa, mutta hintaero noissa on mielestäni aikamoinen...??? Lasipalatsin työn laskuttamisessa ei nyt varsinaisesti näin suurta eroa ollut. Siellä työ oli 400 € + öljynvaihto 50 € eli yhteensä 450 €, kun muissa korjaamoissa, joista kyselin oli hinnat 350 €, 280 € ja 260 €, prosentuaalisesti näissäkin kyllä. Ajattelin tässä vähän avata tätä asiaa, koska se on varmaan monelle Yamaha Dragstar 1100 omistajalle jossain kohtaa ainakin ajankohtainen, niin ei se ole maailmanloppu ja ei ne alkuperäiset osat välttämättä ole kaikista parhaimpia hinta/laatu-suhteeltaankaan kun puhutaan nyt noin 20 vuotta vanhoista laitteista ja ainakaan jos niistä pyydetään yli 12-kertaista hintaa...nämä olivat minun mielipiteitäni, jos näistä neuvoista oli jollekin hyötyä niin ok, kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu oli. Pyörä lähti vähitellen huonommin ja huonommin käyntiin. Ei vaikuttanut keli, sade, lämpötila moottorin tai ulkoilman yms...joskus lähti huonoimmassakin olosuhteessa hyvin käyntiin, joskus parhaimmistakin ei sitten millään. Vikaa hain pitkään bensoista, akusta kaikesta mahdollisesta, meinasin jo myydä koko laitteen eteenpäin. Ostin pyörän noin 5 vuotta sitten 1500 km ajettuna, 14 vuotta vanhana ja nyt mittarissa on vähän alle 22 tkm. Tämä pyörä oli siis seissyt käyttämättömänä jonkun tallissa toistakymmentä vuotta. Tässä pyörä-mallissa on vaan niin asiat, että startin vapaa-kytkin korkkaa jossain vaiheessa. Kyselin asiaa Yamaha-Centeristä Pirkkalasta ja näin kerrottiin. Asiasta on Youtubessa paljon videoita ja kehotan katsomaan näitä, joilla tällainen pyörä on. Perehtyminen asiaan vie aika paljon aikaa. Tää on aika säälittävää Yamahan arvoiselta merkiltä että ovat noin huonon startin pyörään tehneet. Aluksi startti ottaa kiinni silloin tällöin ja loppujen lopuksi ei ollenkaan. Korjaaminen maksaa Yamaha-Centerin lasipalatsissa 1400 € osineen, eli ei aivan pieni juttu, jos sinne vie. Minä en sinne vienyt, koska hinta on jo aikamoinen pyörän arvoon nähden. Sopivaa korjaussettiä saa Ebaystä noin 80 € hintaan kotiintoimitettuna Saksasta, ja halvempiakin olis ollu vielä, mutta niitä en tilannut, ja tämä asennettiin toisessa korjaamossa ja pyörä starttaa ja lähtee käymään ja pyörä toimii erittäin hyvin. Setti tuli alle viikon toimitusajalla. Kyselin Yamaha-Centerin lasipalatsin hintaa pelkälle korjaussetille niin kerrottiin että sen hinta on 950 €...haloo...onks toi ihan laillista ryöstöä...vai mitä? Hinta on yli 12 kertainen...ihmettelen alkuperäisen ja tarvike-osa sarjan niin suurta hinta eroa...liityin Dragstarin kaikkiin mahdollisiin ryhmiin Facebookissa, jotta saisin asiasta lisää tietoa asiasta ja niissä kerrottiin että Ebay-tarvike setillä ajelee ihan ok ja kaikki toimii, eräs käyttäjä oli ajellut Ebayn setillä jo 120 tkm ilman mitään ongelmaa ja joissain korjaamoissa asennetaan Ebay-settejä vain ja ainoastaan koska ne kestävät alkuperäisiä paremmin...??? Olen nähnyt tämän ongelmani ratkaisemiseen paljon vaivaa ja se on vaikuttanut myös paljon aikaisemmin, olenko lähtenyt pyörällä ajelemaan vai autolla, niin tässä mun mielestä aika tärkeää infoa jos jollain on samanlainen ongelma tämän pyörän käynnistämisen suhteen...jokainen voi sitten itse päättää minkälaisen korjaus-sarjan pyöräänsä asentaa tai asennuttaa, mutta hintaero noissa on mielestäni aikamoinen...??? Lasipalatsin työn laskuttamisessa ei nyt varsinaisesti näin suurta eroa ollut. Siellä työ oli 400 € öljynvaihto 50 € eli yhteensä 450 €, kun muissa korjaamoissa, joista kyselin oli hinnat 350 €, 280 € ja 260 €, prosentuaalisesti näissäkin kyllä. Ajattelin tässä vähän avata tätä asiaa, koska se on varmaan monelle Yamaha Dragstar 1100 omistajalle jossain kohtaa ainakin ajankohtainen, niin ei se ole maailmanloppu ja ei ne alkuperäiset osat välttämättä ole kaikista parhaimpia hinta/laatu-suhteeltaankaan kun puhutaan nyt noin 20 vuotta vanhoista laitteista ja ainakaan jos niistä pyydetään yli 12-kertaista hintaa...nämä olivat minun mielipiteitäni, jos näistä neuvoista oli jollekin hyötyä niin ok, kiitos
Missä liikkeessä vaihdatit loppujen lopuksi osat koneeseen? Ja laitatko linkin osiin, itsellä sama ongelma niin tästä olisi iso apu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384108- 892019
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151941Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581557Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331405VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001328- 741226
- 981131
- 691063