Mikä on miehiään?Joka on
horroskoopiltaan jousimies,nouseva
skorpioni,aurinko jousimies,kuu vaaka,
merkurius jousimies,venus vesimies ja mars vaaka.
Minkälainen on...
2
616
Vastaukset
- Jousileijona
Aika hyvä potentiaalisen Casanovan kuvaus.
- Nimetön
Vaikea tapaus, koska on sekoitus, taiteelisuutta, temperamenttia, suutuesaan ,(sanalaliesti hyvinkin piikikäs) Jousimies on iänikuinen lapsi, haaveilia, rehelinen, sinisilmäinen,kun taas leijona on jalat maassa oleva johtaja,reviriään suojeleva eteenpäin viejä. sorpiooni antaa luonteelle mystikaa ja salaperäisyyttä ja näin ollen monikaan ei saa selvää tästä ihmis tyypistä vaan jää ikuiseksi arvoitukseksi.vaaka on ylös ja alas ei koskaan tasapainonen mutta eritäin kauneuden tajuinen ja romantikko, monet vaaka luonteet ovat eritäin taitelisia ja myös tunne elämä saataa olla näin ollen häilyväinen, eritäin intohimoinen.vesimies antaa puolestaaan luontelle vilkkautta, eli biletys on herkässä ei tarvitse pyytää kuin kerran niin vesimies on mukana, ei mielelään viihdy suhteessa pitkään.mutta jos haluat jännitystä elämääsi niin sitä saat tältä luonteelta, räiskyvää seksiä ja kuumia iltoja.toivotavasti tämä jelppasi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275597Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832654
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2692586- 202263
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3801509- 751353
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236