Tunnen joskus olevani vampyyri:)

HugoGrotius

Kirkkaat valot etenkin häiritsevät minua, kuten vampyyreillä ja naisten kaulat ovat jotenkin kiihottavat ja niitä olisi kiva purra:). Lisäksi ristimerkki ja muutkin merkkaavat riipukset karkottavat minua. JOS vielä tykkäisin verestä ja en tykkäisi valkosipulista, niin täyttäisin selkeät vampyyrin merkit.

*Tässähan oli varsinaista asiaa*. Sinänsä kyllä asiaa, mutta huumorilla kirjoitettu ja helvetin väsyneenä, kun menin valvomaan koko viimeyön ja pelasin kaverin kanssa 13 tuntia putkeen erilaisia pelejä Xboxilla. Minä muka kypsä aikuinen mies! Tämä päivä on ollut sitte kyllä enemmän kuin kamala olo... toivottavasti olo paranee. Kyllä ihminen on tyhmä, kun valvoo, vaikka tietää sen tekevän pahaa terveydelle ja riskeeraa monia tärkeitä asioita.

Älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä!

12

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja

      on kyllä aika kurja juttu! Mulla kans kirkkaus sattuu silmiin ja päähän - tuntuu että valo menee pään sisälle ja räjähtää sielä.

      Nyt sitten Hugoliini, kun Sauvis ja mä mennään pois niin sun on syytä ihan oman itseskin takia huolehtia nukkumisesta ja raittiista elämäntavoista, että olisit sitten reippaana ja pirteänä odottamassa paluutamme ;o)

      Eikä vaiteskaan...kyllä se joskus on kiva olla vähän villi ja lapsellinen ja tehdä juur niin kun huvittaa ajattelematta seurauksia tai tekemisen viisautta, mutta vaan joskus ;))))

    • sauvatar

      Äläs nyt aliarvioi itseäsi.
      Sä et mikään tyhmä ole,
      jokainen vaan joskus tekee / käyttäytyy
      hieman ajattelemattomasti ja seuraavana
      päivänä voi olla vähän morkkista.

      Mäkin kärsin valoista ja tuntuu ettei
      pääni ja silmäni kestä yhtään kirkasta
      valoa ilman aurinkolaseja.
      Onneksi ostin ne ajoissa niin olen
      monilta päänsäryiltä välttynyt ;)))

      Ihana rento olotilani jatkuu ja huuleni
      ovat kohta kipeät pelkästä hymyilystä
      ja kurkkuani kipeä naurusta ;)))

    • Kiitos hyvistä nauruista:)

      • HugoGrotius

        Hieman kyllä itseänikin hävettää, että kirjoitan tällaisia viestejä, mutta kyllä se huumori on näköjään on meillä samantyylistä, jos suakin nauratti.

        Lisäksi mulla on muuten terävät kulmahampaat ja käytän aika usein mustia vaatteita ja olen aika kalpea...

        Saisi sataa vettä, kun kukat ja kasvit kuolee ja minä saan kantaa niille niin hirveesti vettä. Tänne pohjoiseen on tullut kylmä tai ainakin tuntuu, kun lämpötila on puolet entisestä eli noin 15 astetta.

        T. Viluitikkakin.


      • HugoGrotius

        Olen varmaan ainoa, jolla nämä oireet ja olen taasen yksin. Pakko kai lähteä ensi vuonna Tuska-festareille ja tutustua goottien aatteisiin... ne näyttää ainakin hieman vampyyreiltä ja seksikkäiltä ne naiset. Ei niistä kyllä vaimoa ottaisi ainakaan ulkonäön perusteella kuitenkaan.

        *Haenpa vaimon sitten Karjalasta*... oikeasti en kyllä jaksa Karjalaan lähteä. Karjala takaisin silti.


      • katja
        HugoGrotius kirjoitti:

        Hieman kyllä itseänikin hävettää, että kirjoitan tällaisia viestejä, mutta kyllä se huumori on näköjään on meillä samantyylistä, jos suakin nauratti.

        Lisäksi mulla on muuten terävät kulmahampaat ja käytän aika usein mustia vaatteita ja olen aika kalpea...

        Saisi sataa vettä, kun kukat ja kasvit kuolee ja minä saan kantaa niille niin hirveesti vettä. Tänne pohjoiseen on tullut kylmä tai ainakin tuntuu, kun lämpötila on puolet entisestä eli noin 15 astetta.

        T. Viluitikkakin.

        on sun pohjoinen? Ei ole kylmä meillä vielä ei =) vaikka minä en kyllä olekaan pohjoisessa, vaan päijät-hämeessä.

        Sulle on ilmaantunut kuvakin, ei ole kuvassa vampyyri ollenkaan - höpöjä juttelet! :o)


      • HugoGrotius
        katja kirjoitti:

        on sun pohjoinen? Ei ole kylmä meillä vielä ei =) vaikka minä en kyllä olekaan pohjoisessa, vaan päijät-hämeessä.

        Sulle on ilmaantunut kuvakin, ei ole kuvassa vampyyri ollenkaan - höpöjä juttelet! :o)

        No kyllä se vaan on, että tunnen olevani. Kuva saattaa valehdella tai sitten ei kerro mitään:).


      • katja
        HugoGrotius kirjoitti:

        No kyllä se vaan on, että tunnen olevani. Kuva saattaa valehdella tai sitten ei kerro mitään:).

        sun hereilläoloaikasi kyllä voimallisesti viittaa moiseen...vaan mä söin vahvasti valkosipulia, joten mulla ei ole mitn hätää =)


      • komea
        HugoGrotius kirjoitti:

        No kyllä se vaan on, että tunnen olevani. Kuva saattaa valehdella tai sitten ei kerro mitään:).

        nuorimies ;)


      • HugoGrotius
        komea kirjoitti:

        nuorimies ;)

        Asiaa välillä. Ulkonäkö ei ole miesten huoli, naiset ne ripsiään kihartaa ja tuo maailmaan kauneutta.

        *Kiitos kehuista, nekin pitää osata ottaa vastaan, vaikka vaikeaa*.


      • sauvatar
        HugoGrotius kirjoitti:

        Asiaa välillä. Ulkonäkö ei ole miesten huoli, naiset ne ripsiään kihartaa ja tuo maailmaan kauneutta.

        *Kiitos kehuista, nekin pitää osata ottaa vastaan, vaikka vaikeaa*.

        ole vielä mihinkään mennyt.
        Jokainen on sen ikäinen,
        kun itsensä haluaa tuntea.
        Mä jäin 26v.
        Hyvä kun olette kuvia laittaneet
        valitettavasti mä en voi,
        kun ei mulla ole mistä laittaa.
        Tuskin osaisinkaan.


    • KarinJasmin

      Mä saan välillä auringosta päänsärkyä ja kun oon ulkona kuumassa helteessä aurinkoon päin nii tunnin tai parin tunnin päästä mun iho palaa... punaiseksi siis. Ja enemmän mä viihdyn varjoissa paikoissa...! Ristejä en pelkää tai mitään muutakaan...(sipulia, vaarnoja,kirkkoja,luoteja) Huom! En ole vampyyri vaikka haluaisinkin olla*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe