Kirkkaat valot etenkin häiritsevät minua, kuten vampyyreillä ja naisten kaulat ovat jotenkin kiihottavat ja niitä olisi kiva purra:). Lisäksi ristimerkki ja muutkin merkkaavat riipukset karkottavat minua. JOS vielä tykkäisin verestä ja en tykkäisi valkosipulista, niin täyttäisin selkeät vampyyrin merkit.
*Tässähan oli varsinaista asiaa*. Sinänsä kyllä asiaa, mutta huumorilla kirjoitettu ja helvetin väsyneenä, kun menin valvomaan koko viimeyön ja pelasin kaverin kanssa 13 tuntia putkeen erilaisia pelejä Xboxilla. Minä muka kypsä aikuinen mies! Tämä päivä on ollut sitte kyllä enemmän kuin kamala olo... toivottavasti olo paranee. Kyllä ihminen on tyhmä, kun valvoo, vaikka tietää sen tekevän pahaa terveydelle ja riskeeraa monia tärkeitä asioita.
Älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä!
Tunnen joskus olevani vampyyri:)
12
604
Vastaukset
- katja
on kyllä aika kurja juttu! Mulla kans kirkkaus sattuu silmiin ja päähän - tuntuu että valo menee pään sisälle ja räjähtää sielä.
Nyt sitten Hugoliini, kun Sauvis ja mä mennään pois niin sun on syytä ihan oman itseskin takia huolehtia nukkumisesta ja raittiista elämäntavoista, että olisit sitten reippaana ja pirteänä odottamassa paluutamme ;o)
Eikä vaiteskaan...kyllä se joskus on kiva olla vähän villi ja lapsellinen ja tehdä juur niin kun huvittaa ajattelematta seurauksia tai tekemisen viisautta, mutta vaan joskus ;)))) - sauvatar
Äläs nyt aliarvioi itseäsi.
Sä et mikään tyhmä ole,
jokainen vaan joskus tekee / käyttäytyy
hieman ajattelemattomasti ja seuraavana
päivänä voi olla vähän morkkista.
Mäkin kärsin valoista ja tuntuu ettei
pääni ja silmäni kestä yhtään kirkasta
valoa ilman aurinkolaseja.
Onneksi ostin ne ajoissa niin olen
monilta päänsäryiltä välttynyt ;)))
Ihana rento olotilani jatkuu ja huuleni
ovat kohta kipeät pelkästä hymyilystä
ja kurkkuani kipeä naurusta ;))) Kiitos hyvistä nauruista:)
- HugoGrotius
Hieman kyllä itseänikin hävettää, että kirjoitan tällaisia viestejä, mutta kyllä se huumori on näköjään on meillä samantyylistä, jos suakin nauratti.
Lisäksi mulla on muuten terävät kulmahampaat ja käytän aika usein mustia vaatteita ja olen aika kalpea...
Saisi sataa vettä, kun kukat ja kasvit kuolee ja minä saan kantaa niille niin hirveesti vettä. Tänne pohjoiseen on tullut kylmä tai ainakin tuntuu, kun lämpötila on puolet entisestä eli noin 15 astetta.
T. Viluitikkakin. - HugoGrotius
Olen varmaan ainoa, jolla nämä oireet ja olen taasen yksin. Pakko kai lähteä ensi vuonna Tuska-festareille ja tutustua goottien aatteisiin... ne näyttää ainakin hieman vampyyreiltä ja seksikkäiltä ne naiset. Ei niistä kyllä vaimoa ottaisi ainakaan ulkonäön perusteella kuitenkaan.
*Haenpa vaimon sitten Karjalasta*... oikeasti en kyllä jaksa Karjalaan lähteä. Karjala takaisin silti. - katja
HugoGrotius kirjoitti:
Hieman kyllä itseänikin hävettää, että kirjoitan tällaisia viestejä, mutta kyllä se huumori on näköjään on meillä samantyylistä, jos suakin nauratti.
Lisäksi mulla on muuten terävät kulmahampaat ja käytän aika usein mustia vaatteita ja olen aika kalpea...
Saisi sataa vettä, kun kukat ja kasvit kuolee ja minä saan kantaa niille niin hirveesti vettä. Tänne pohjoiseen on tullut kylmä tai ainakin tuntuu, kun lämpötila on puolet entisestä eli noin 15 astetta.
T. Viluitikkakin.on sun pohjoinen? Ei ole kylmä meillä vielä ei =) vaikka minä en kyllä olekaan pohjoisessa, vaan päijät-hämeessä.
Sulle on ilmaantunut kuvakin, ei ole kuvassa vampyyri ollenkaan - höpöjä juttelet! :o) - HugoGrotius
katja kirjoitti:
on sun pohjoinen? Ei ole kylmä meillä vielä ei =) vaikka minä en kyllä olekaan pohjoisessa, vaan päijät-hämeessä.
Sulle on ilmaantunut kuvakin, ei ole kuvassa vampyyri ollenkaan - höpöjä juttelet! :o)No kyllä se vaan on, että tunnen olevani. Kuva saattaa valehdella tai sitten ei kerro mitään:).
- katja
HugoGrotius kirjoitti:
No kyllä se vaan on, että tunnen olevani. Kuva saattaa valehdella tai sitten ei kerro mitään:).
sun hereilläoloaikasi kyllä voimallisesti viittaa moiseen...vaan mä söin vahvasti valkosipulia, joten mulla ei ole mitn hätää =)
- komea
HugoGrotius kirjoitti:
No kyllä se vaan on, että tunnen olevani. Kuva saattaa valehdella tai sitten ei kerro mitään:).
nuorimies ;)
- HugoGrotius
komea kirjoitti:
nuorimies ;)
Asiaa välillä. Ulkonäkö ei ole miesten huoli, naiset ne ripsiään kihartaa ja tuo maailmaan kauneutta.
*Kiitos kehuista, nekin pitää osata ottaa vastaan, vaikka vaikeaa*. - sauvatar
HugoGrotius kirjoitti:
Asiaa välillä. Ulkonäkö ei ole miesten huoli, naiset ne ripsiään kihartaa ja tuo maailmaan kauneutta.
*Kiitos kehuista, nekin pitää osata ottaa vastaan, vaikka vaikeaa*.ole vielä mihinkään mennyt.
Jokainen on sen ikäinen,
kun itsensä haluaa tuntea.
Mä jäin 26v.
Hyvä kun olette kuvia laittaneet
valitettavasti mä en voi,
kun ei mulla ole mistä laittaa.
Tuskin osaisinkaan.
- KarinJasmin
Mä saan välillä auringosta päänsärkyä ja kun oon ulkona kuumassa helteessä aurinkoon päin nii tunnin tai parin tunnin päästä mun iho palaa... punaiseksi siis. Ja enemmän mä viihdyn varjoissa paikoissa...! Ristejä en pelkää tai mitään muutakaan...(sipulia, vaarnoja,kirkkoja,luoteja) Huom! En ole vampyyri vaikka haluaisinkin olla*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408