peruna,vehnä,sokeri,happoset juomat,mausteiset ruuat,liika vilja pois.tuloksia tulee kun malttaa odottaa viikon pari.kokeiltu on.Ruoka tulee pureksia kunnolla,ei niinkuin koira joka kahdesti purasee ja hotkaisee.Ja Psorasol nimistä mäntypohjaista öljyä iholle.Erittäin riittoisaa.Saa luontaiskaupasta.Hyvä aine.Minä pärjään näillä eväillä,tosin lipsun joskus syömään makeaa,ei mitään diettiroskaa vaan kermajäätelöä,puoli litraa kerralla.Mutta ei haittaa tahtia.Periaate pysyy.
tulee sisältäpäin!
2
1126
Vastaukset
psorin kehittymiseen sisältäpäin voisi lisätä sen,että tavallinen pastoroitu(lue pilattu)maito ei ole paljon juotuna myöskään hyvää psoriaatikoille,siinä on maitosokeria eikä yhtään suolistolle suotuisia bakteereita.Aito navettamaito kermoineen oli aikoinaan eri asia,mutta mistäpä sitä saa kun ei saa ostaa enään hinkillä suoraan navetasta.Aikuinen ihminen ei tarvitsisi juoda maitoa ollenkaan.Jos kaipaa maitotuotteita sen voi ottaa happamena,mm.luonnonjugurttina(sokeriton)ja hapankermana.Psoriaatikon kannattaa yrittää pitää elimistö emäsvoittoisana,vaikka ei heti uskoisi niin sitruunaa veteen hiukan puristettuna pitää vatsan emäksisenä,Valmarin on toinen emästasapainoa tuottava,saa luontaiskaupasta.Kamomilla tee on hyvä,elimistöä rauhoittava juoma.Kahvia rajoitetusti.Olen näitä itse kokeillut ja tuloksia tulee.Juoda kannattaa paljon,vettä,nimenomaan sitruunaa lisättynä,niin että kuona-aineet poistuvat elimistöstä rasittamasta sitä.
- Uskossa on voimaa
Väärää tietoa!
Psoriasis johtuu ruumiiseen pesiytyneistä pahoista hengistä.
Kun uskoo kunnolla juutalaisten jumalaan Jeesuksen ristukseen, niin johan tautikin paranee.
Polvillesi rukoilemaan Jeesusta sinä syntinen pakana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047