MSM jauhe vai tabu

Kipu72

Sain tältä palstalta vinkin tähän MSM:n.Kokemuksia jauhe vai tabletti parempi?mikä merkki olisi hyvä?onko kokemuseroja?KIITOS TAAS KAIKILLE ETUKÄTEEN:)

3

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reumaa sairastavan läheinen

Tämä keskusteluryhmä on yritetty pitää rauhallisena karsimalla mm. luontaistuotteiden markkinointi. Vain kokeilemalla sinä saat varmuuden, auttaako joku "hömppä" sinua.

Olethan tutustunut reumaliiton, www.tohtori.fi:n ja reumasairaalan nettisivuihin, erityisesti asiantuntijapalstaan? Sieltä saat vastauksen moneen mieltäsi askarruttavaan kysymykseen. Ymmärrän, että ne eivät korvaa vertaistukea. Valitettavasti kaupustelijat esiintyvät jatkuvasti milloin mistäkin luontaistuotteesta tai parantajasta avun saaneina potilaina.

Ostopaikat, hinnat yms. tiedot löytyvät hakukoneella, joten tänne ei tarvitse laittaa mainoslinkkejä.

• rxtcyvubinojmp

Suosittelen että säästät senkin rahan, koska ko aine ei auta.

• lähes oireeton

Kokeilin ensin msm-jauhetta (netistä googlettamalla löysin toimittajan), mutta koska jauheen käyttö oli hankalaa, siirryin tablettien käyttöön. Syön tabletteja, joissa on pelkkää msm:ääm 1 g/tabl. Minulla msm on toiminut hyvin, maksa- ja munuaisarvot ovat useamman kuukauden käytön jälkeen ok, joten tokko tuo kovin myrkyllistä on. Selvän avun siitä olen kuitenkin saanut, oireet helpottuivat jo vajaassa viikossa. Tällä hetkellä olen lähes oireeton. Minulla on myös muuta lääkitystä reumatautiini, mutta vaikka olin syönyt niitä useamman kuukauden, oireet alkoivat hellittää vasta msm:n syömisen aloittamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe