Sain tältä palstalta vinkin tähän MSM:n.Kokemuksia jauhe vai tabletti parempi?mikä merkki olisi hyvä?onko kokemuseroja?KIITOS TAAS KAIKILLE ETUKÄTEEN:)
MSM jauhe vai tabu
3
1003
Vastaukset
- Reumaa sairastavan läheinen
Tämä keskusteluryhmä on yritetty pitää rauhallisena karsimalla mm. luontaistuotteiden markkinointi. Vain kokeilemalla sinä saat varmuuden, auttaako joku "hömppä" sinua.
Olethan tutustunut reumaliiton, www.tohtori.fi:n ja reumasairaalan nettisivuihin, erityisesti asiantuntijapalstaan? Sieltä saat vastauksen moneen mieltäsi askarruttavaan kysymykseen. Ymmärrän, että ne eivät korvaa vertaistukea. Valitettavasti kaupustelijat esiintyvät jatkuvasti milloin mistäkin luontaistuotteesta tai parantajasta avun saaneina potilaina.
Ostopaikat, hinnat yms. tiedot löytyvät hakukoneella, joten tänne ei tarvitse laittaa mainoslinkkejä. - rxtcyvubinojmp
Suosittelen että säästät senkin rahan, koska ko aine ei auta.
- lähes oireeton
Kokeilin ensin msm-jauhetta (netistä googlettamalla löysin toimittajan), mutta koska jauheen käyttö oli hankalaa, siirryin tablettien käyttöön. Syön tabletteja, joissa on pelkkää msm:ääm 1 g/tabl. Minulla msm on toiminut hyvin, maksa- ja munuaisarvot ovat useamman kuukauden käytön jälkeen ok, joten tokko tuo kovin myrkyllistä on. Selvän avun siitä olen kuitenkin saanut, oireet helpottuivat jo vajaassa viikossa. Tällä hetkellä olen lähes oireeton. Minulla on myös muuta lääkitystä reumatautiini, mutta vaikka olin syönyt niitä useamman kuukauden, oireet alkoivat hellittää vasta msm:n syömisen aloittamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156