Valvontakameran?? On välillä,Siwa-Mirrilänristeys.Tarkanpaikan tiedän minä.Olkaapa tarkkoja,ettei tule posti kotiin.
Oletteko huomanneet
9
1109
Vastaukset
- en kerro
missä täsmälleen. Jokainen tajuaa, että niitä kuuluukin olla siellä täällä.
Jää lökäpöksy-örvelöt rysän päältä kiinni ja
kunnon taviksilla ei ole mitään syytä "huoleen" vai kuinka?- varsilla
Onneksi mulla on navikointilaite, mikä näyttää myös tutkan paikat ja kyllä toimii täsmällisesti, eikä ole tullut pikavoittoja.
Onneksi sunkaltaisilla köyhillä sylttypultuilla ei ole varaa hienoimpiin laitteisiin vai kuinka?
- kameroita ole.
Katulampulla ja kameralla on vissi ero.
- keksimä
juttu ei oikein toiminu,"valvontaa" pitäisi tehostaa päässäsi.
- Usko
Mutta näin asia vain on. Siellä on valvontakamera, usko pois.
- huomattu
kaikkiaan 19 kameraa tällä välillä.
Ei niitä ehdi huomata kun ajelen 215km/h ohi!
- Höhhöijää
Rulle herää jo! V...! Mitä skeidaa POIKA!
Ajaele poju Plekkarillas vaan heh heh! - kalusto
Sun aivot ei kerkiä siirtämään edes filmiä, kuin 2km/h ja siksi ei edes ajatus kulje päässäsi kuin etenan vauhtia ja sekin hiljenee ylämäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454