Oon silleen tosi rakastunut Anttiin ja mietin koko ajan, että voisko se alkaa oleen mun kanssa. Mitä luulette että olisko mulla mitään mahiksia?
onko mulla mahiksia Anaan?
9
1607
Vastaukset
- poju87
Mä tahdon kanssa voidaan tehdä suklaajuna yhdessä.
- siis...
Apua, mä oon ihan lovena anttiin!! iiiikk!
- AnttiTuiskuh<<3
siis... kirjoitti:
Apua, mä oon ihan lovena anttiin!! iiiikk!
Todellakin Antti on aivan ihana ja haluaisin nähä siit jotain ihanii kuvii jossa ilman paitaa
- just joo...
AnttiTuiskuh<<3 kirjoitti:
Todellakin Antti on aivan ihana ja haluaisin nähä siit jotain ihanii kuvii jossa ilman paitaa
antti tuisku on ihana ilman paitaa!!! mulla on sen kuva missä se on ilma paitaa.... repikää siitä...
- oon!!!!
just joo... kirjoitti:
antti tuisku on ihana ilman paitaa!!! mulla on sen kuva missä se on ilma paitaa.... repikää siitä...
puhu antin kaa puhelimessa ja mullapa on sen mese osote! hähää, teilläpä ei oo...lällällää! meillä on antin kaa tosi paljo yhteistä, iiiiik! voi vitsi miten ihanaa!!!!! mä en kestä...!!
- Hinttari
oon!!!! kirjoitti:
puhu antin kaa puhelimessa ja mullapa on sen mese osote! hähää, teilläpä ei oo...lällällää! meillä on antin kaa tosi paljo yhteistä, iiiiik! voi vitsi miten ihanaa!!!!! mä en kestä...!!
Uskokaa jo, että se on perseestä.
- hiihiiiii...
ei tosiaan mä en tajuu homoja ne vois painuu .............................
- Anttifani<3
Mustakin Antti on aivan IHANA!!!
I LOVE ANTTI
ainakin iän perusteella saattaisi olla.
Toivotaan parasta sulle.
ainakin iän perusteella voi olla mahiksia ja sukupuolen :)-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872