Oon silleen tosi rakastunut Anttiin ja mietin koko ajan, että voisko se alkaa oleen mun kanssa. Mitä luulette että olisko mulla mitään mahiksia?
onko mulla mahiksia Anaan?
9
1584
Vastaukset
- poju87
Mä tahdon kanssa voidaan tehdä suklaajuna yhdessä.
- siis...
Apua, mä oon ihan lovena anttiin!! iiiikk!
- AnttiTuiskuh<<3
siis... kirjoitti:
Apua, mä oon ihan lovena anttiin!! iiiikk!
Todellakin Antti on aivan ihana ja haluaisin nähä siit jotain ihanii kuvii jossa ilman paitaa
- just joo...
AnttiTuiskuh<<3 kirjoitti:
Todellakin Antti on aivan ihana ja haluaisin nähä siit jotain ihanii kuvii jossa ilman paitaa
antti tuisku on ihana ilman paitaa!!! mulla on sen kuva missä se on ilma paitaa.... repikää siitä...
- oon!!!!
just joo... kirjoitti:
antti tuisku on ihana ilman paitaa!!! mulla on sen kuva missä se on ilma paitaa.... repikää siitä...
puhu antin kaa puhelimessa ja mullapa on sen mese osote! hähää, teilläpä ei oo...lällällää! meillä on antin kaa tosi paljo yhteistä, iiiiik! voi vitsi miten ihanaa!!!!! mä en kestä...!!
- Hinttari
oon!!!! kirjoitti:
puhu antin kaa puhelimessa ja mullapa on sen mese osote! hähää, teilläpä ei oo...lällällää! meillä on antin kaa tosi paljo yhteistä, iiiiik! voi vitsi miten ihanaa!!!!! mä en kestä...!!
Uskokaa jo, että se on perseestä.
- hiihiiiii...
ei tosiaan mä en tajuu homoja ne vois painuu .............................
- Anttifani<3
Mustakin Antti on aivan IHANA!!!
I LOVE ANTTI
ainakin iän perusteella saattaisi olla.
Toivotaan parasta sulle.
ainakin iän perusteella voi olla mahiksia ja sukupuolen :)-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418