Hih Seurustelen Oinas miehen kanssa ja on sitten aika tuittupää..Mutta kuitenkin hellä.ennen sitä olin hiljaisen neitsyt miehen kanssa ja meillä oli intohimoinen suhde.Jota nyt kaipaan tähän Oinas mieheenkin....Kokemuksia Jousimies ja oimas suhteesta
jousimies n ja Oinas m
6
1489
Vastaukset
- teitzi
Ai, eikö oinaasta löydy intohimoa? Varmaan se alati touhuaminen vie energiat. Usko pois, sieltä löytyy kyllä. Teepäs aloite, voit yllättyä. Jousimies(n) ja oinas(m) sopivat yhteen mainiosti energioiltaan.
- mminttuxxx
sitä vaan sanotaan että oinas ja jousimies sopisivat yhteen .. ihan kiitettävästi.. ihmetteln miten olet ollut neitsyen kanssa kun se ei sovi ollenkaan jousimiehelle ...
- mirella**
Omat kokemukset ei kauhean positiivisia. Oinas ei osaa situotua, jos en minäkään (jousimies). Alku tuntuu lupaavalta, mutta kiinnostuksen säilyttämisessä on tekemistä!
Onnea yritykselle!- jousimies
On ainakin minun kohdalla tullut selväksi että sopivat yhteen mainiosti. Oinaan kohdalta ei intohimoa puutu ja molemmat yhtä '' vapaita '' :)
- oinas m
Olen jousimies n ja kokemuksia kahdesta eri oinas miehestä. Kummankin kanssa tökki todella pahasti, tuli sanomista, ilmiriitoja ja juttu oli ns kaveripohjalla ei siis mitään intohimoa tai edes siihen viittaavaa..
- jousnaine
Joo on oinas-kultani välillä melko pässi.. Ja niin olen minäkin. ;)
Ja joskus tuntuu elo melko jäyhältä, mutta luulen sen johtuvan juuri siitä että molemmilla on omia intressejä ja ne vievät aikaa toiselta. Pitäisi saada ne sovitettua samaan aikatauluun, minä teen mielelläni asioita päivällä ja oinaani valvoo pitkälle aamuyöhön, milloin itse nukun.
Yhteinen aika ja vaihtelu, esim. mökkireissu tuo kyllä puhtia oinaaseenkin ja intohimoa ja romantiikkaa riittää. Kotioloissa se valitettavasti jää vähemmälle.
Olisi mukava saada oinailta vinkkejä, miten saada innostumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982