Hih Seurustelen Oinas miehen kanssa ja on sitten aika tuittupää..Mutta kuitenkin hellä.ennen sitä olin hiljaisen neitsyt miehen kanssa ja meillä oli intohimoinen suhde.Jota nyt kaipaan tähän Oinas mieheenkin....Kokemuksia Jousimies ja oimas suhteesta
jousimies n ja Oinas m
6
1500
Vastaukset
- teitzi
Ai, eikö oinaasta löydy intohimoa? Varmaan se alati touhuaminen vie energiat. Usko pois, sieltä löytyy kyllä. Teepäs aloite, voit yllättyä. Jousimies(n) ja oinas(m) sopivat yhteen mainiosti energioiltaan.
- mminttuxxx
sitä vaan sanotaan että oinas ja jousimies sopisivat yhteen .. ihan kiitettävästi.. ihmetteln miten olet ollut neitsyen kanssa kun se ei sovi ollenkaan jousimiehelle ...
- mirella**
Omat kokemukset ei kauhean positiivisia. Oinas ei osaa situotua, jos en minäkään (jousimies). Alku tuntuu lupaavalta, mutta kiinnostuksen säilyttämisessä on tekemistä!
Onnea yritykselle!- jousimies
On ainakin minun kohdalla tullut selväksi että sopivat yhteen mainiosti. Oinaan kohdalta ei intohimoa puutu ja molemmat yhtä '' vapaita '' :)
- oinas m
Olen jousimies n ja kokemuksia kahdesta eri oinas miehestä. Kummankin kanssa tökki todella pahasti, tuli sanomista, ilmiriitoja ja juttu oli ns kaveripohjalla ei siis mitään intohimoa tai edes siihen viittaavaa..
- jousnaine
Joo on oinas-kultani välillä melko pässi.. Ja niin olen minäkin. ;)
Ja joskus tuntuu elo melko jäyhältä, mutta luulen sen johtuvan juuri siitä että molemmilla on omia intressejä ja ne vievät aikaa toiselta. Pitäisi saada ne sovitettua samaan aikatauluun, minä teen mielelläni asioita päivällä ja oinaani valvoo pitkälle aamuyöhön, milloin itse nukun.
Yhteinen aika ja vaihtelu, esim. mökkireissu tuo kyllä puhtia oinaaseenkin ja intohimoa ja romantiikkaa riittää. Kotioloissa se valitettavasti jää vähemmälle.
Olisi mukava saada oinailta vinkkejä, miten saada innostumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302986- 2192933
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761522Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991031
- 112945
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853