olen kukko..... haluan tietää kuinka monii muu on???
olen kukko... kuka myös o?
5
588
Vastaukset
- ina
täällä toinen tulikukko
- TeIJJu
minä oon kukko siis syntyny 1993:D
- rottahärkä
poikaystäväni on myös kukko (`81)
itse olen rotta ja niin on "pomonikin" joka on varmaa nelikymppinen!
- nalle
kukko isolla koolla. kukot istuu aina tunkion päällä. siis eli paskan päällimmäisenä. siis kukko saa kaikki paskat niskaansa sekä myös sen elämään heitetään niin paljon paskaa, joten se lopulta istuu tunkion päällä, sanan varsinaisessa merkityksessä. anne-kukko.
- kukkoN
Uskomatonta! Olen kukko ja todellakin saanut kaikkea paskaa niskaani ihan olan takaa. voittajana kuitenkin kaikesta selvinnyt, mutta kyllä se tunkio allani hieman lemahtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571317Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen731146- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27969- 15939