Rakastan imeä miehen kyrpää. Minusta se kuuluu asiaan ennen yhdyntää ja oikeastaan aina milloin vain mies antaa luvan siihen.
Aloitan palleista. Koskettelen ensin miehen pusseja, hieron niitä hiljakseen ja samalla toisella kädellä kosketan peniksen vartta ylös ja alaspäin. Useita kertoja.
Kerään sylkeä suuhuni ja annan syljen valua terskan päähän. Levitän kosteuden huulillani huolellisesti ympäri terskaa. Valutan kosteutta terskan paksuille reunoille ja myös peniksen varrelle. Liikuttelen pehmeitä huuliani pitkin peniksen vartta.Samalla hyväilen palleja, ensin toista ja sitten toista pussia. Lopulta pidän molempi pusseja kädessäni ja hieron niitä hiljakseen.
Sitten jätän pussit rauhaan ja keskityn kulliin. Kerään taas lisää sylkeä suuhuni ja lasken märkää terskan pinnalle ja vien sitä huulillani ja kielelläni terskan paksuille reunoille ja peniksen varrelle. Kiedon toisen käteni peniksen ympärille. Liikutan sitä kiertäen pitkin penistä ylös ja alas.
Koko ajan myös imen ja nuolen terskaa ja terskan reunoja.
Jatkuu...
Pitäisittekö miehet tällaisestä käsittelystä?
Rakastan kullin imemistä
11
9227
Vastaukset
- tätäkin
tietysti sylki on hyvä liukaste, mutta öljyäppäs se kalu. Tavallinen ruokaöljy on miellyttävää ja syötävää... Sillä vaan hierotaan kevyesti koko vehje ( ja pussit ja väliliha ) liukkaaksi ja sitten otetaan kieli ja huulet mukaan... Hmm, ei ole mieheni valittanut ikinä!
- kulliin
Tosin mies ei aina tykkää jos laittaa liukastetta, kun on tarkoitus laittaa vielä kondomi kullin päälle ja nussia imemisen jälkeen.
Ruokaöljyyn en ole turvautunut, itse käytän aina jotakin liukastetta.
- kulli tanassa luen
viestiäsi.
- mun mahtikullia
saat suun ja posket täyteen ehtaa tavaraa!!!!!
Palkinnoksi nussin sua kunnolla. Ensin nuolen minä vuorostani sut taivaisiin ja sen jälkeen jyystän pillusi kipeäksi ja punottavaksi... Ja vaikka pimppaa särkee ja vihloo, niin rukoilet lisää kyrpääni - City-Einari
"Pitäisittekö miehet tällaisestä käsittelystä?"
Kyllä kiitos. Kuvaamasi käsittely kuulostaa erinomiselta, mutta tämän imemisjutun varsinainen idea tiivistyy viestisi ensimmäiseen lauseeseen:
"Rakastan imeä miehen kyrpää."
Eli se on oikea asenne joka ratkaisee. Tästä kun lähdetään, niin harvoin voi mennä asiat pieleen. - makeeta!
Saisit milloin vain imee mua :)
- öljynä
vaihdelaatikko öljyä 75w/90 mineraalipohjaisena, en ole oiken tottunut noihin synteettisiin vielä. pidän tippakannua aina yöpöydällä jos tarvii tempaista suihin kun ukko sammuttelee valoja ja nojaa ylitseni
- päivästä toiseen
kohta kakskyt vuotta naimisissa ja vaimoni tekee suunnilleen noin..mut kieli tekee hyvää kun sitä pyörittää samalla kun imee...suuseksi on meillä molemminpuoleista...mulla on suorastaan himo..pillun nuolemisees....ihanaa
- kun lupasit
jatka sitä tarinaasi vai onko se tositarina?
- kullinimijä
kunhan ehdin
- imeminen on ihanaa
meillä me menemme miehen kanssa sänkyyn ja minä asetun miehen päälle silleen että se kulli on mun naaman kohalla ja mun pillu sen naaman kohalla ja sitten me vain nuoleskelemme niitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984