Rakastan kullin imemistä

Kullinimijä

Rakastan imeä miehen kyrpää. Minusta se kuuluu asiaan ennen yhdyntää ja oikeastaan aina milloin vain mies antaa luvan siihen.

Aloitan palleista. Koskettelen ensin miehen pusseja, hieron niitä hiljakseen ja samalla toisella kädellä kosketan peniksen vartta ylös ja alaspäin. Useita kertoja.

Kerään sylkeä suuhuni ja annan syljen valua terskan päähän. Levitän kosteuden huulillani huolellisesti ympäri terskaa. Valutan kosteutta terskan paksuille reunoille ja myös peniksen varrelle. Liikuttelen pehmeitä huuliani pitkin peniksen vartta.Samalla hyväilen palleja, ensin toista ja sitten toista pussia. Lopulta pidän molempi pusseja kädessäni ja hieron niitä hiljakseen.

Sitten jätän pussit rauhaan ja keskityn kulliin. Kerään taas lisää sylkeä suuhuni ja lasken märkää terskan pinnalle ja vien sitä huulillani ja kielelläni terskan paksuille reunoille ja peniksen varrelle. Kiedon toisen käteni peniksen ympärille. Liikutan sitä kiertäen pitkin penistä ylös ja alas.

Koko ajan myös imen ja nuolen terskaa ja terskan reunoja.

Jatkuu...

Pitäisittekö miehet tällaisestä käsittelystä?

11

9291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätäkin

tietysti sylki on hyvä liukaste, mutta öljyäppäs se kalu. Tavallinen ruokaöljy on miellyttävää ja syötävää... Sillä vaan hierotaan kevyesti koko vehje ( ja pussit ja väliliha ) liukkaaksi ja sitten otetaan kieli ja huulet mukaan... Hmm, ei ole mieheni valittanut ikinä!

• kulliin

Tosin mies ei aina tykkää jos laittaa liukastetta, kun on tarkoitus laittaa vielä kondomi kullin päälle ja nussia imemisen jälkeen.

Ruokaöljyyn en ole turvautunut, itse käytän aina jotakin liukastetta.

• kulli tanassa luen

viestiäsi.

• mun mahtikullia

saat suun ja posket täyteen ehtaa tavaraa!!!!!

Palkinnoksi nussin sua kunnolla. Ensin nuolen minä vuorostani sut taivaisiin ja sen jälkeen jyystän pillusi kipeäksi ja punottavaksi... Ja vaikka pimppaa särkee ja vihloo, niin rukoilet lisää kyrpääni

• City-Einari

"Pitäisittekö miehet tällaisestä käsittelystä?"

Kyllä kiitos. Kuvaamasi käsittely kuulostaa erinomiselta, mutta tämän imemisjutun varsinainen idea tiivistyy viestisi ensimmäiseen lauseeseen:

"Rakastan imeä miehen kyrpää."

Eli se on oikea asenne joka ratkaisee. Tästä kun lähdetään, niin harvoin voi mennä asiat pieleen.

• makeeta!

Saisit milloin vain imee mua :)

• öljynä

vaihdelaatikko öljyä 75w/90 mineraalipohjaisena, en ole oiken tottunut noihin synteettisiin vielä. pidän tippakannua aina yöpöydällä jos tarvii tempaista suihin kun ukko sammuttelee valoja ja nojaa ylitseni

• päivästä toiseen

kohta kakskyt vuotta naimisissa ja vaimoni tekee suunnilleen noin..mut kieli tekee hyvää kun sitä pyörittää samalla kun imee...suuseksi on meillä molemminpuoleista...mulla on suorastaan himo..pillun nuolemisees....ihanaa

• kun lupasit

jatka sitä tarinaasi vai onko se tositarina?

• kullinimijä

kunhan ehdin

• imeminen on ihanaa

meillä me menemme miehen kanssa sänkyyn ja minä asetun miehen päälle silleen että se kulli on mun naaman kohalla ja mun pillu sen naaman kohalla ja sitten me vain nuoleskelemme niitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe