Ismo Alanko = paskaa musiikkia

sävelkorva

Siinäpä se oleellinen tulikin jo otsikossa.

18

2927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa

      Täyttä sontaa laulettuna vetelällä äänellä.

    • tojuha

      parasta suomalaista musaa,kyllä sun sävelkorvas on perseestä.

    • kosken korva

      sun musiiki on paskaa t:kosken korva

    • eeduli

      Ismo määkii

    • Öövini

      Mee takaasin sinne hiphop osaastolle.

    • schitzo kombinaat

      kuka/mikä = paskatonta musiikkia mielestäsi?

    • minävain78

      Taitaa tuo Ismo olla aika nero kun saa paskan musiikinkin myymään noin hyvin ja ihmiset arvostamaan sitä! Itsekin olen ostanut melkein koko tuotannon Hassisen koneesta Säätiöön saakka! Teeppä sävelkorva joku hyvä biisi, kun olet niin helvetin hyvä, uskon että susta tulee todella menestynyt, koska pystyt noinkin rohkeasti sanomaan Ismo Alangon musiikkia paskaksi. Todennäköisesti sä olet joku sellainen mitä emme ole ennen Suomessa kuulleetkaan. Eli jos Ismon musa on paskaa niin uskon myös, että jos pystyt tekemään "HYVÄÄ MUSAA" niin sulla on tässä aika monta Ismo fania ostamassa sun levyjä!!!

      • kyllä kyllä!

        Mahdattekohan edes tietää että Ismo Alanko on onnistunut myymään narisevaa määkimistä sisältäviä äänitteitä jo joitakin tuhansia kappaleita.

        Tuskin rahoissaan rypevän Ismon tarvitsisi enää tehdä laulujakaan, mutta minkäpä sille mahtaa kun mies on niin lahjakas että biisit väkisinkin kipuavat listahiteiksi ja väkijoukko repii äänilevyt käsistä.

        Ja mitään sitten ei saa arvostella jos ei itse osaa tehdä parempaa, muistakaa se AINA!


      • Sointunen
        kyllä kyllä! kirjoitti:

        Mahdattekohan edes tietää että Ismo Alanko on onnistunut myymään narisevaa määkimistä sisältäviä äänitteitä jo joitakin tuhansia kappaleita.

        Tuskin rahoissaan rypevän Ismon tarvitsisi enää tehdä laulujakaan, mutta minkäpä sille mahtaa kun mies on niin lahjakas että biisit väkisinkin kipuavat listahiteiksi ja väkijoukko repii äänilevyt käsistä.

        Ja mitään sitten ei saa arvostella jos ei itse osaa tehdä parempaa, muistakaa se AINA!

        Tietysti arvostella saa jos ei pidä Ismon musasta, mutta miksi haaskata energioitaan keljuiluun. Sen sijaan voisi mennä omalle mielipalstalle antamaan myönteistä palautetta. Ihminen saa takaisin sitä mitä antaa muille.


      • Alanko? Älä ala.

        Ei musiikin hyvyyttä voi perustella myyntimäärillä. Katsopa vaikka rap-äänitteiden myyntilukuja.


    • musiikki kyllä

      huonoa.

      • älähän nyt

        Etkö tiedä ettei Ismo Alankoa ja hänen tekeleitään saa arvostella, ellet ole muusikko ja myynyt vähintään kultalevyä?


    • Hyvätyinen

      Epäilenpä että tämä "sävelkorva" ei ole edes yrittänyt kuunella Ismon musiikka vaan on heti vaihtanut radiokanavaa taikka millä nyt onkaan kuunellut, on miehellä/naisella kyllä pasmat sekaisin kun väittää Ismon musiikkia huonoksi.

    • Lalli

      Ei sitä korvia viiltävää ÖLINÄÄ voi kutsua musiikiksi, millään opilla! jos tämän äijän tottama oksennus refleksin laukaiseva ääntely on laulamista, niin silloin sonnin viimeinen kuolon korahduskin sitä on.

    • venla-

      Taitaa vika olla jossakin toisessa ku ismossa.

    • vanha hippi

      niimpä niin! musiikki makuja on niin monta kuin on ihmisiä! itse pidän ismo alankon tuotannosta todella paljon. kuunnellut häntä täältä tullaaan venäjä kiekosta lähtien. ollaan suurin piirtein saman ikäisiä. ehkä joku ei tykkää punk musiikista,heavy musiikista. laulaaahan monet heavy jätkät myös rääkyen. se kuuluu sen lajin musiikki genreen. ajatellaan esim. led zeppelin, iron maiden.sex pistols ym. jos joku tykkää laila kinnusesta tai olavi virrasta niin mikäs siinä. kyllä minusta tämän kokoisessa maassa, jos joku pystyy elättämään itsensä 30 vuotta musiikilla niin on jotain! itse en pysty siihen! ja luulen että nämä muutkaan kirjoittelijat siihen pystyvät. no annetann kaikkien kukkien kukkia. hieno homma,että nähdään siekkarit ilosaari rockissa. kaiholla muistelen aikoja kun istuttiin silta voudin kuppilassa eli kapustassa joensuussa.noin 30 vuotta sitten! olutkin maistui paremmalta. no hyvät kesät vaan kaikille.

    • Jumalan Poika

      Joo ismohan on siis mestarimiehiä. Ja eihän se ees mitään vitun räävy tai muutenkaan epänormaalisti ilmaise itseään. Huutaa komeasti miehekkäästi välillä jos on tarpeen, ja todella monipuolinen ääniala käytössä muutenkin. Kyllä näillä ismon musiikista vikisijöillä kuten aloittajalla itsellään taitaa aivoissa täynnä olla sitä paskaa.

      • samaamieltä

        Aivan totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe