viikonvaihteen Iltalehdessä oli että ajanut humalassa autoa.
Annina Mattila
12
2819
Vastaukset
- uutinen
Tuon voi jokainen taatusti lukea lehdestä.Kyllä olet nopea...
- Kikka
Aika kesseli !
- berry
Aikamoista.
- -mie
tavallisia ihmisiä ne mattilan flikat on, harmillista kuitenkin, että nykyään nuoret naiset juovat niin paljon. :(
- 1.2 promillee
Oli perjantain keikan jälkeen lähtenyt kavereille hummaamaan ja vielä tiistain puolella ollut kännissä, tohon ei moni (nainen) pysty :)
Onni onnettomuudessa oli ettei kukaan jäänyt alle.Tuossa nyt ei ole mitään ihailtavaa eikä rehvastelun aihetta. Halveksittavaa ja ääliömäistä kylläkin. Mä inhoon ratijuoppoja!
Ärsyttää tuollainen : " Taisin arvioida ajokykyni väärin..."- lässytys.
1.5 promillee ei ole mikään pikkuhumala. Kyllä pitäis tajuta ,ettei silloin ole ajokunnossa.- DASF
Justiinax kirjoitti:
Tuossa nyt ei ole mitään ihailtavaa eikä rehvastelun aihetta. Halveksittavaa ja ääliömäistä kylläkin. Mä inhoon ratijuoppoja!
Ärsyttää tuollainen : " Taisin arvioida ajokykyni väärin..."- lässytys.
1.5 promillee ei ole mikään pikkuhumala. Kyllä pitäis tajuta ,ettei silloin ole ajokunnossa.nii, Viikonloppuna ottivat vähä kavereitten kanssa, ja tiistaina oli enää 1.5 promillea. Ihan kelpo suoritus.
- Lopultakin!
No onhan niistä yks ainakin kunnon ruutimuija!!! Jees!! Tuohan on oikee piristysruiske niiden kahden nysverö-Mattilan vastapainoksi!
- nahjus
toivottavasti muut siarukkset kulkevat samassa junassa.Ois seiskallekki uutisia,että ei lopu koko lehti.
- Äly hoi
nahjus kirjoitti:
toivottavasti muut siarukkset kulkevat samassa junassa.Ois seiskallekki uutisia,että ei lopu koko lehti.
seiskan loppumista.Kyllä täällä juoruja riittää.Ensi viikolla on jo toiset aiheet.Sen verran löytyy kyllä noita toisten ihmisten mollaajia.Itsessä kun ei ole mitään vikaa.
- sinä
nahjus kirjoitti:
Mitä jos opettelisit oikeinkirjoitusta..."siarukkset...mitä mongerrusta.
- Vanha herra
Ei pitäisi olla niin töppö, että lähtee humalassa rattiin. Itse en suosi humalassa olevia artisteja muutenkaan. Meinaan jos ovat keikoillaan kännissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783