Kämppiksen kanssa

mmhbabe

Kävelin kotia kohti kaupungista. En onneksi asunut kaukana - asunto, jonka jaoin kämppikseni Markon kanssa oli lähellä keskustaa. Kaverini olivat vielä jääneet bilettämään, mutta koska kaikille muille näytti löytyvän seuraa en itse jaksanut jäädä yksin tanssimaan vaan ajattelin painua nukkumaan. Olin hieman pettynyt, sillä olin ollut miehen kanssa ties koska viimeksi ja kaipasin vähän jännitystä. Kotiovella avasin oven mahdollisimman hiljaa, ettei Marko heräisi jos olisi nukkumassa. Mies ei ihme kyllä itse ollut tänään lähtenyt mihinkään, vaikka yleensä tykkäsi juhlia ja oli aika suosittu naisten keskuudessa, mitä en ihmettele… En ollut kuitenkaan itse koskaan yrittänyt lähestyä Markoa, koska olimme vanhoja ystäviä ja muu olisi tuntunut oudolta.
Astuin sisälle ja kävelin olohuoneen poikki huoneeseeni ja jätin laukkuni tavaroineen sinne. Samassa kuulin Markon kävelevän huoneessaan joten päättelin, ettei mies ollut ollut nukkumassa ja päätin mennä sanomaat hyvät yöt. Koputin ovelle ja astuin sisään kun kuulin hyväksynnän.
-   No, mitäs kaupungissa? Ei ilmeisesti mitään kiinnostavaa? Marko kysyi hymyillen.
-   No ei tosiaan. Alkaa pikkuhiljaa jo ärsyttää tällanen.. vastasin ja selitin ongelmani.
Mietin vähän, että viitsinkö Markolle sanoa miehenkaipuustani mutta kerroinpa kuitenkin hieman kierrellen. Marko vain nauroi, mutta tuli viereeni istumaan ja alkoi yllätyksekseni hieroa selkääni ja niskaani. Naurahdin hieman epävarmasti, mutta samassa huomasin että pöydällä oli viinipullo. Jaha, viinistä rohkaistuneena Marko siis ajatteli helpottaa oloani… No, mikäpä siinä, ajattelin ja riisuin paitani paljastaen punaiset rintaliivini.
-   Voisitko hieroa mua vähän enemmän kun oon vähän jumissa? sanoin viattomasti ja riistuin vielä hameenikin niin että jäljelle jäivät vain rintaliivit ja stringit. Menin Markon sängylle selälleen ja Marko alkoi hieroa hartioitani ja selkääni siirtyen yhä alemmas. Pakaroiden kohdalla kädet alkoivat eksyä haarojeni väliin mutta siirtyivät kuitenkin alemmas reisille. Nostin hieman peppuani ja aloin hiljalleen kiihottua Markon hieroessa reisiäni. Kädet siirtyivät ylemmäs ja Marko avasi rintaliivieni hakaset. Kädet hyväilivät rintojani ja nännejäni ja riisuivat sitten stringinikin. En jaksanut ujostella, koska olin niin kiimassa että halusin Markon koskevan märkää pilluani.. Marko työnsi yhden sormen sisääni ollessani vielä makuulla ja käännyin nopeasti selälleni. Marko sukelsi haarojeni väliin, levitti häpyhuuliani ja alkoi nuolla klitoristani ensin pitkin vedoin, sitten nopeammin. Inisin mielihyvästä, mutta halusin Markon sisälleni joten vetäydyin hetken kuluttua irti ja etsin Markon kullin käteeni. Avasin reiteni ja ohjasin Markon sisälleni ja käskin panna kunnolla. Marko teki työtä käskettyä ja kova kulli liikkui sisälläni sisään ja ulos, sisään ja ulos… Voihkin ja inisin niin että pelkäsin että naapurit heräävät, mutten voinut olla hiljempaa sillä Marko tuntui niin taivaallisen hyvältä. Marko kastoi sormensa suuhunsa ja painoi sormensa anukseeni ja hätkähdin, mutta aloin hetken päästä nauttia suunnattomasti.. Nousin istumaan ja aloin ratsastaa kullin päällä ja sormi jatkoi pyörimistään anuksessani. Laukesin Markon syliin ja tunsin kuinka mieskin laukesi… Ei tainnut jäädä viimeiseksi kerraksi, ajattelin.

3

35183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkoisen

      hyvin kirjoitettu!

      • hmmm

        Loistavaa! Nainen on selällään ja sä hierot sit hartioista ja pakaroista?


    • pikkutyttö

      muuten ihan kiva, mutta jäi häiritsemään yksi juttu.. "Menin Markon sängylle selälleen" & "ja käännyin nopeasti selälleni" jos makaa jo selällään, niin ei kai siinä enää selälleen käännytä.. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe