pois haluaminen

Miss-XXXL

Minua vaivaa miltei aina tunne, että haluan jonnekin pois. Minne sitten haluan sitä en tiedä. Jos luulen haluavani esim. lapsuuden kotiini, menen sinne, mutta ei. Edelleen haluan vaan jonnekin pois, pois pois ja pois. Missään ei ole hyvä olla. Olen jatkuvasti hyvin rauhaton. En pysty keskittymään. On vain outo olo rinnassa, että jonnekin pitäisi päästä. Mutta sielläkään ei ole hyvä.

Mihin minun sitten pitäisi mennä? Poisko? Tarkoittaako se kuolemista? Mihin minä oikein haluan?

11

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa..

haltiamaahan? Oletko lukenut jrr. tolkienin lumoavan tarun tsh;sta. Mikä uskomattoman loistelias aikaansaannos häneltä.

• minne pois?

Ajattelen ihan samalla tavalla, hoen itsekseni monta kertaa päivässä että haluan pois pois. mutta minne sitä en tiedä, kuolemistako? en tiedä. Tuntuu että olen ahdistunut, sosiaalinen elämäni kärsii koska jotenkin tuntuu että pelkään jotain mutta en tiedä oikein mitä. Syksyllä tulee vuosi siitä kun sanoin hyvästit poikakaverilleni koska hän jäi kiinni pettämisestä en tiedä olenko päässy siitäkään kokonaan yli, kiinostukseni miehiin on kadonnut kokonaan jos joku yrittää (harvoin) lähestyä joudun paniikkiin tai pyrin aina tilanteesta ulos..pelko, ahdistus ja pois haluaminen saa yhä tiukemman otteen elämästäni.

• poissa oleva....

Mä varmaan olen jo poissa. En halua enää mitään, koska kaikesta seuraa vain pettymys. Karatkaa tänne, jos ette muualle voi mennä.

• Psychosis

Mä hoen usein mielessäni et, "mua ei oo olemassa, mua ei oo olemassa" tai "haluan kotiin, haluan kotiin". Haluan vaan muualle tästä maailmasta, en kuulu tänne. Koko maailma on harhaa. Meitä ei ole olemassa. Uskon että joskus herään tästä unesta ja näen todellisuuden. Eihän tämä maailma voi olla todellisuus. Sinne haluan, toiseen maailmaan, jossa asiat olisivat paremmin.

• aaaaa72

hokee siksi, että haluat elämääsi jotain muutosta, kun olet kyllästynyt aina samanlaisiin päiviin.

Mulla on ollut samoja oireita.
      Mietin kanssa, että olisiko kyse kuolemisen haluamisesta, mutta en tiedä, en päässyt siitä selvyyteen.

Parempaa oloa toivottaen,
      a

• Tjaaaaaaaaaaaaaaaa

Sama ongelma.
      Haluan pois harjoittelu paikasta sitten kun työpäivä loppuu haluan et tuli ilta sit haluan et pääsis nukkuun mut aamua en halua varsinkaan herätä aikaisin.

Oon yrittäny opetella elämään tassä hetkessä ja nauttimaan siitä mut sit taas huomaan kaipaavani seuraavaan hetkeen.

• Miss-XXXL

on ehkä hyvinkin osuva kuvaus siitä kaipauksen kohteesta. Haluaa vain päästä seuraavaan hetkeen. Pois tästä hetkestä ja kun on päässet siihen seuraavaan hetkeen haluaa taas seuraavaan. Siksi ei siis voi koskaan päästä sinne mihin kaipaa, kun se on aina vasta se seuraava hetki missä haluaisi olla.

• .................
        Miss-XXXL kirjoitti:

on ehkä hyvinkin osuva kuvaus siitä kaipauksen kohteesta. Haluaa vain päästä seuraavaan hetkeen. Pois tästä hetkestä ja kun on päässet siihen seuraavaan hetkeen haluaa taas seuraavaan. Siksi ei siis voi koskaan päästä sinne mihin kaipaa, kun se on aina vasta se seuraava hetki missä haluaisi olla.

Ehkä sulla on sitten uskoa tulevaisuuteen. Seuraava hetki voi olla parempi kuin tämä hetki.

• Malice
        Miss-XXXL kirjoitti:

Pois haluaminen on varmaan minun elämäni päälinjoja nykyään. Siltä ainakin tuntuu. Saatan katsoa ihmisiä ohi ajavissa autoissa ja ajatella: Jos olisin tuolla, minulla olisi toinen elämä ja kaikki olisi hyvin. Tätä tapahtuu koko ajan. Tv:täkin kun katselee. Jos olisin tuo henkilö niin kaikki olisi paremmin. Minullakin on muuten sitä kuvailemaasi tv pelkoa ja muuta älytöntä kammoa asioita kohtaan.
        Entinen psykologini arveli, että pois haluaminen on jokin mielen keino välttää täydellistä romahdusta. Helpottaahan se, jos voi kuvitella itsensä muualle. Sittenhän "kaikki olisi paremmin" tai niin alitajunta ainakin hämäävästi väittää. Jos ei pysty kuvittelemaan itseään muualle, vaan on koko ajan siinä hetkessä, silloin ei pelkojaan ja pahaa oloakaan pääse karkuun mihinkään. Se voisi käydä liian rankaksi. Minulla pois haluaminen on myös kyllästymistä kaikkeen nykyiseen. Kyllästyn todella nopeasti. Keskittymisvaikeudet eivät helpota tilannetta yhtään.

• Miss-XXXL
        Malice kirjoitti:

Pois haluaminen on varmaan minun elämäni päälinjoja nykyään. Siltä ainakin tuntuu. Saatan katsoa ihmisiä ohi ajavissa autoissa ja ajatella: Jos olisin tuolla, minulla olisi toinen elämä ja kaikki olisi hyvin. Tätä tapahtuu koko ajan. Tv:täkin kun katselee. Jos olisin tuo henkilö niin kaikki olisi paremmin. Minullakin on muuten sitä kuvailemaasi tv pelkoa ja muuta älytöntä kammoa asioita kohtaan.
        Entinen psykologini arveli, että pois haluaminen on jokin mielen keino välttää täydellistä romahdusta. Helpottaahan se, jos voi kuvitella itsensä muualle. Sittenhän "kaikki olisi paremmin" tai niin alitajunta ainakin hämäävästi väittää. Jos ei pysty kuvittelemaan itseään muualle, vaan on koko ajan siinä hetkessä, silloin ei pelkojaan ja pahaa oloakaan pääse karkuun mihinkään. Se voisi käydä liian rankaksi. Minulla pois haluaminen on myös kyllästymistä kaikkeen nykyiseen. Kyllästyn todella nopeasti. Keskittymisvaikeudet eivät helpota tilannetta yhtään.

Minullakin on valtavia keskittymishäiriöitä. En jaksa samaa asiaa kauaa ja kaikki tuntuu kyllästyttävän. Sen takia opinnotkin ovat keskeytyneet ainakin toistaiseksi, olleet jo kaksi vuotta enemmän ja vähemmän stopissa.

Jotenkin tuntuu ettei mitenkään selviä, kun kaikki mahdolliset viat ja ongelmat tuntuu oikein pesiytyvän minuun. Viiltely, bulimia, ylipaino, pelko, ahdistus, masennus. Miksi kaikki minulle.

Tuntuu että olen jo oman osani täällä kärsinyt. Eikö jo voisi alkaa helpottamaan. Mutta kuten jo aijemminkin kirjoitin. Syksy on tulossa ja tiedän masennuksen vain pahentuvan silloin. Ei paljon jaksa yrittää ja kumminkin on pakko.

• Malice
        Miss-XXXL kirjoitti:

Minullakin on valtavia keskittymishäiriöitä. En jaksa samaa asiaa kauaa ja kaikki tuntuu kyllästyttävän. Sen takia opinnotkin ovat keskeytyneet ainakin toistaiseksi, olleet jo kaksi vuotta enemmän ja vähemmän stopissa.

Jotenkin tuntuu ettei mitenkään selviä, kun kaikki mahdolliset viat ja ongelmat tuntuu oikein pesiytyvän minuun. Viiltely, bulimia, ylipaino, pelko, ahdistus, masennus. Miksi kaikki minulle.

Tuntuu että olen jo oman osani täällä kärsinyt. Eikö jo voisi alkaa helpottamaan. Mutta kuten jo aijemminkin kirjoitin. Syksy on tulossa ja tiedän masennuksen vain pahentuvan silloin. Ei paljon jaksa yrittää ja kumminkin on pakko.

Minulle syksy merkitsee kuolemaa ja pimeyttä, että ei ole täällä suunnalla sen helpompaa. Talvi on aivan hirveä, kun pimeys on niin totaalinen. Pari hassua valoisaa tuntia ja se siitä. Mut eipä siitä sen enempää, ahdistutan vielä ihmisiä kirjoituksillani. Olen nyt aika pyörällä päästäni. Mielialat heittää melkosesti. Itselläkin tuo viiltely ollu ongelmana. Lisäksi pieksän itseäni aina toisinaan ja raavin. Viikko takaperin onnistuin vahignoittamaan itseäni pesusienellä! Ei tässä tosiaan ole enää turvassa itseältään :D Kovin yritän purkaa agressiot jonnekin muualle kuin itseen, mutta materia ei auta ja muihin ihmisiin on parempi olla koskematta. Ihmeen vaikea se on lopettaa. Voi kun saisi jostain voimia, että jaksaisi ja uskaltaisi mennä vaikka töihin. Voisin sitten säästöilläni kustantaa pari kuukautta jossain kuppasessa opiskelukämpässä. Mut kyllä siitä syksystä selvitään! Ja talvestakin. Pitää vain ajatella että se tulee ja menee, sitte onkin taas kesä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe