mulla on juwelin akvaario jossa on oma kiinteä sisäsuodatin ja litroja siinä on 180.
millasen ulkosuodattimen mun tarvii siihen vielä ostaa ja paljonko ne maksavat??
voinko ostaa käytettynä???
milainen ulkosuodatin...
2
313
Vastaukset
- mielipide:
eli mulla kans juwel 240 ja siinä sen oma suodatin käytössä. Olen joiltakin kuullut että kannattais ostaa lisäksi/tilalle joku muu suodatin. Sen takia kysyin eläinkaupasta tota akvaariota ostaessa, että kannattaako hankkia toinen suodatin. Myyjä totesi, että hyvänen aika, toihan on ihan tosi tehokas, ei kannata hankkia toista.
Jotenkin luulis, että jos myyjä "kieltäytyy saamasta rahaa" niin silloin ei tosiaan kannata. Eli monet myyjäthän ajattelee tasan omaa lompakkoaan ja myy kaikkea mitä hyväuskoinen asiakas vaan pystyy hankkimaan.
Monilta harrastajilta sitten kysellyt samaa asiaa, ja monet suosittelee, et jos ei toi juwel yksinään riitä, niin hankkii siihen jonku isomman "propellin" (tai mikä ikinä onkaan) siis että sama moottori pyörittää vettä tehokkaammin.
Itse vielä pärjännyt alkuperäisellä versiolla.- ylempänä
Katso oma ratkaisuni tällä samalla palstalla olleeseen kysymykseen Juwel Rio 180 suodattimesta.
Siis Juwelin oma Eheim 2048 roskan kerääjänä toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1454045Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville643720Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.123004Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1202601- 1782275
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa321584Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka491457- 541282
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161070Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1111065