Piukat paikat

Hieno komedia, ei voi muuta sanoa. Onhan näitä ristiinpukeutumisleffoja nykyään nähty, mutta eivätpä ne ole juuri tätä klassikkoa paremaksi panneet. Vihjaukset homoseksuaalisuuteen lienevät olleet edellä aikaansa. Elokuvista jää monesti mieleen jokin tietty kohtaus. Tässä tapauksessa alun takaa-ajo oli sellainen. Se oli toteutettu tyylillä. Mutta erityisesti Marilyn Monroe oli hyvässä iskussa, ja häntähän katsoo aina mielikseen.

7

746

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Tulipa tuokin klassikko taas katsottua uusiksi kun tuli TV:stä, ja kyllähän se oli todella hyvä, vielä edelleenkin, vaikka on jo tullut nähtyä n. sata kertaa...

• beayty blond

Mä oon aivan samaa mieltä! Ja muutkin leffat, joissa Marilyn näyttelee, on tosi jees!

T. Lady!

• black_fan

En yleensä kato mitään vanhempia elokuvia, mut se oli kyl oikeesti aika hauska. :D

• Silvia.Night

Eipä tuu paljoo mustavalko leffoja katottuu mut uteliaisuuttani katoin tän, tää oli ihan huippu! Marilyn oli toosi hyvä ja ne kaks ukkoo nauratti ihan hirveenä! :D Tää olikin eka Marilyn leffa minkä mä oon kattonu. xDD

• Ellen

Marilyn On edelleenkin tosi HOt ;D

• Eipä siihen voi mitään lisätä. =o)

• fani.

Leffa jaksaa monen katselukerran jälkeen vieläkin naurattaa. Aivan upeaa kerrassaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      372
      1682
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1211
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      148
      1111
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      954
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      852
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      57
      611
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      607
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      113
      544
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      510
    Aihe