Piukat paikat

Hieno komedia, ei voi muuta sanoa. Onhan näitä ristiinpukeutumisleffoja nykyään nähty, mutta eivätpä ne ole juuri tätä klassikkoa paremaksi panneet. Vihjaukset homoseksuaalisuuteen lienevät olleet edellä aikaansa. Elokuvista jää monesti mieleen jokin tietty kohtaus. Tässä tapauksessa alun takaa-ajo oli sellainen. Se oli toteutettu tyylillä. Mutta erityisesti Marilyn Monroe oli hyvässä iskussa, ja häntähän katsoo aina mielikseen.

7

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Tulipa tuokin klassikko taas katsottua uusiksi kun tuli TV:stä, ja kyllähän se oli todella hyvä, vielä edelleenkin, vaikka on jo tullut nähtyä n. sata kertaa...

• beayty blond

Mä oon aivan samaa mieltä! Ja muutkin leffat, joissa Marilyn näyttelee, on tosi jees!

T. Lady!

• black_fan

En yleensä kato mitään vanhempia elokuvia, mut se oli kyl oikeesti aika hauska. :D

• Silvia.Night

Eipä tuu paljoo mustavalko leffoja katottuu mut uteliaisuuttani katoin tän, tää oli ihan huippu! Marilyn oli toosi hyvä ja ne kaks ukkoo nauratti ihan hirveenä! :D Tää olikin eka Marilyn leffa minkä mä oon kattonu. xDD

• Ellen

Marilyn On edelleenkin tosi HOt ;D

• Eipä siihen voi mitään lisätä. =o)

• fani.

Leffa jaksaa monen katselukerran jälkeen vieläkin naurattaa. Aivan upeaa kerrassaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4088
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      55
      3770
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2324
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2105
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      34
      1883
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1809
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle juuri nyt?

💜
      Ikävä
      97
      1573
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1559
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      39
      1486
    10. Oletko huolissaan

Jos se kohtelee mua huonosti? Pahoitatko siitä mielesi vai mitä ajattelet?
      Ikävä
      35
      1378
    Aihe