Onko kukaan käynyt kyseistä koulutusta? Oliko rankkaa ja miten kävitte, työnohessa vai työttömänä ja työharjoittelussa? Itse olen psyk. sair hoitaja ja olen työskennellyt viisi vuotta vain lasten parissa, autistisen lapsen avustajana, lastenkodissa ja erityislasten iltapäiväkerhossa. Nyt kiinnostaisi kuntouttava työ myös aikuisten parissa esim. mielenterveys asiakkaat, kehitysvammaiset ja päihdeongelmaiset. Haluaisin työharjoittelua esim. päivä-, toiminta- ja työkeskuksissa.
Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita.
psykiatrisen hoidon erikoisammattitutkinto
6
2052
Vastaukset
- missä
Missä päin Suomea on psyk. sairaanhoitajia työttöminä? ei täällä etelässä ainakaan ole sitä mahdollisuutta tarjolla.
- sama taas
Olen juuri jäänyt työttömäksi, tehnyt töitä vain lasten parissa ja nyt selkäsairauden vuoksi täytyisi etsiä muuta kuin muksut.
- sama edelleen
Niin, on mulla muutakin työkokemusta, mutta laitoin tuohon vain viimmeiset ja ne missä psyk. taitoja tarvittu. Esim. vanhainkodissa olin kaksi vuotta sitä en laittanut, sitten nuoruudessa myyjä 5 vuotta yms. Työhistoriaa on 12 vuotta yhteensä.
- Sandi
Ihmettelen miksi kävisit samat asiat uudelleen läpi. Aina tietysti kannattaa hakea. Hae rohkeasti suoraan vain töitä. Työ kehitysvammaisten kanssa joissakin kodeissa rasittaa selkää, riippuu työpaikasta.
- sepä se
Ne kevyemmät ohjaajan työt ovat todella kiven takana. Niin se vaan on, kun vanhenee ja terveys ruppastuu ei oikein sopivaa työtä löydy hoitoalalta. Tota koulutusta mietin just, että jos sitä kautta ohjaajan työtä aikuisten pariin, kun on noita käden taitoja jonkunverran.
- Sssu
Perhetyöntekijä on myös sellainen ammatti ettei rasitu fyysisesti, ja paikan voi myös psyk. sh saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708