...on aivan loistava loistava biisi, muistaako joku muu kuulleensa siitä version, jossa Ismo on yksin lavalla ilman kitaraa siis täysin ilman säestystä? (Raumalla n. 10 vuotta sitten tuollainen versio kuultiin ja voin sanoa, että en ole kuullut ko. loistavasta kappaleesta parempaa versiota)
Hetki hautausmaalla...
5
924
Vastaukset
- eikös
Luonnossa-levyllä on keikkataltiointina Hetki hautausmaalla ilman säestystä.
Yhdyn mielipiteeseen: loistava biisi, eikä se mitään soittimia kaipaa. - lokaajakuita
Hetki hautausmaalla on edelleen Ismon keikkabiiseissä, kuulin sen livenä tämän kesän keikalla. Se kyllä jysäyttää huumaa keränneet kuulijat vaivattomasti takaisin maan pinnalle kuolevaisuuteen. Oli keikan viimeinen kappale.
- .....
Myöskin tän kesän keikalla kuullut tuon biisin ja nimenomaan viimeisenä. Todella mykistävä lopetus.....
- alanko vai en?
Eihän siinä biisissä ole edes levyllä säestystä, vaan se on AINA se pelkkä laulu, idiootti.
- hetki h.
Jo vain, myös Tampereella, ja noin 10 vuotta sitten. Varmasti ihan samantapainen esitys, unohtumattomin mitä olen nähnyt. Ja mäkin niitä olen nähnyt monia keikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141779Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781388
- 571216
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91190- 741105
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 82860