Tuliterä kraisu alle

osku

6

980

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAROITUS

VAROITUS!!

VERKOSTOMARKKINOINTI HUIJAISTA!

ÄLÄ KLIKKAA!

• osku

Siis mitä sitten? Onkos se autokin huijausta? Sitä paitsi toiminta ei ole verkostomarkkinointia jos se nyt yhtään sydäntä keventää.

• HUIJAUSTA
        osku kirjoitti:

Siis mitä sitten? Onkos se autokin huijausta? Sitä paitsi toiminta ei ole verkostomarkkinointia jos se nyt yhtään sydäntä keventää.

Ei saa antaa katteettomia lupauksia.

Ainiin, NWI business ei olekaan verkostomarkkinointia. SEHÄN ONKIN OSAKEKAUPPAA! Mutta silti pitää hankkia verkosto.. eli se on.. osakeverkostomarkkinointipyramidikusetushuijausta?

• Osku
        HUIJAUSTA kirjoitti:

Ainiin, NWI business ei olekaan verkostomarkkinointia. SEHÄN ONKIN OSAKEKAUPPAA! Mutta silti pitää hankkia verkosto.. eli se on.. osakeverkostomarkkinointipyramidikusetushuijausta?

Keksitpä nimen! Nwi on niin pitkälle viety ja hiottu liiketoiminta että parempaa saa Suomesta hakea. Sitä paitsi osakekauppa on vain ohut siivu siinä bisneksessä. Itse en ole koko osakesysteemiin kajonnut ollenkaan, eikä kiinnostakaan. Mutta nythän ei ollutkaan kyse tästä jos muistat.

• Osku
        HUIJAUSTA kirjoitti:

Kattteettomia lupauksia? En ymmärrä. Eikä kyse ollut nwi,stä. Se on kylläkin niin hieno bisnes että parempaa saa hakea. Eikä siinä osakekaupoilla pelata, ainakaan minä en ole koskenut yhteenkään osakepaperiin.
        Mutta nythän olikin kyse aivan toisesta asiasta, jos muistat...

• suomi25

kys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe