ja vielä mahdollisesti ilmatteeks, riippuu minkä mallin haluat. http://www.kolumbus.fi/osturt/kosmetiikka.html
Tuliterä kraisu alle
6
905
Vastaukset
- VAROITUS
VAROITUS!!
VERKOSTOMARKKINOINTI HUIJAISTA!
ÄLÄ KLIKKAA!- osku
Siis mitä sitten? Onkos se autokin huijausta? Sitä paitsi toiminta ei ole verkostomarkkinointia jos se nyt yhtään sydäntä keventää.
- HUIJAUSTA
osku kirjoitti:
Siis mitä sitten? Onkos se autokin huijausta? Sitä paitsi toiminta ei ole verkostomarkkinointia jos se nyt yhtään sydäntä keventää.
Ei saa antaa katteettomia lupauksia.
Ainiin, NWI business ei olekaan verkostomarkkinointia. SEHÄN ONKIN OSAKEKAUPPAA! Mutta silti pitää hankkia verkosto.. eli se on.. osakeverkostomarkkinointipyramidikusetushuijausta? - Osku
HUIJAUSTA kirjoitti:
Ainiin, NWI business ei olekaan verkostomarkkinointia. SEHÄN ONKIN OSAKEKAUPPAA! Mutta silti pitää hankkia verkosto.. eli se on.. osakeverkostomarkkinointipyramidikusetushuijausta?Keksitpä nimen! Nwi on niin pitkälle viety ja hiottu liiketoiminta että parempaa saa Suomesta hakea. Sitä paitsi osakekauppa on vain ohut siivu siinä bisneksessä. Itse en ole koko osakesysteemiin kajonnut ollenkaan, eikä kiinnostakaan. Mutta nythän ei ollutkaan kyse tästä jos muistat.
- Osku
HUIJAUSTA kirjoitti:
Ainiin, NWI business ei olekaan verkostomarkkinointia. SEHÄN ONKIN OSAKEKAUPPAA! Mutta silti pitää hankkia verkosto.. eli se on.. osakeverkostomarkkinointipyramidikusetushuijausta?Kattteettomia lupauksia? En ymmärrä. Eikä kyse ollut nwi,stä. Se on kylläkin niin hieno bisnes että parempaa saa hakea. Eikä siinä osakekaupoilla pelata, ainakaan minä en ole koskenut yhteenkään osakepaperiin.
Mutta nythän olikin kyse aivan toisesta asiasta, jos muistat...
- suomi25
kys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976