mun mielestä parhain paikka tyydyttää itseään sillei että joku vieras nainen näkee on höyrysauna
kun käy sellaiseen aikaan että ei ole hirveätä ruuhkaa ja vain odottelee et joku nainen tulee lähelle istumaan
kannattaa ensin kokeilla että miten hän suhtautuu siihen et alkaa seisomaan ennen kun alkaa itseä hyväilemään,monet naiset on ollu otettuja siitä että mulla on alkanut seisomaan kun olen hänen rintojaan yms.katsellut
on ollut hyviä kokemuksia ja huonoja mutta parhaat kiksit saan kun joku kiinnostuu minusta ja alkaa seuraamaan touhujani sillei vaivihkaa
onko naisilla paljon vastaavia kokemuksia asiasta ja miten olette siihen suhtautuneet,tiedän että meitä on paljon samankaltaisia mun tyttökaveritkin ovat kertoneet nähneensä muutamia kertoja saunassa masturboivia miehiä
se riippuu varmaan siitä minkälainen tilanne yleensäkin on,kertokaa kokemuksianne niin miehet kun naisetkin
mä vaan
höyrysaunat
8
9833
Vastaukset
- Liisa
Kerran näin jonkun onnettoman luuserin tumputtavan höyrysaunassa. Ikävä kyllä mieheni viipyi altaassa niin pitkään ettei ehtinyt tulla samaan höyrysaunaan. Olisi antanut runkkarille ympäri korvia.
Aika naurettavaa kattoa, kun joku pervo rupee saunassa runkkaamaan. Sääliks käy sua. Et ole koskaan ajatellut ihan oikeasti naisen kanssa olla? - kakkara
vois olla ihan kivaa! Kerro ku ens kerran meet kylpylään.
- vetäjä
Hienoa tietoa tästä höyrysaunaperinteestä, löytyy keskustelusta http://groups.msn.com/naturisti/
Itse olen harrastanut sitä, että jos on paikalla kivan näköisiä naisia, mulla seisoo ja kovasti, on pakko päästää paineet pois, se on kai nuoruuden vikoja?
Tässä lista mitäkä vielä toimii ja mitkä on pilattu täysin:
-Helsinki itäkeskus:väliseinä
-Helsinki Töölön halli: väliseinä
-Espoo, Serena: kaide ahdas eli jonotusta
-Vantaa Kuusijärvi savusauna ei säädettyä uimapukupakkoa, mutta ei toivota alastomuutta
-Kirkkonummi: ok
-Haikon kartano kaide
-Siuntion kylpylä: kaide
-Lohja Neidon keidas: kaide
-Forssa Vesihelmi Väliseinä
-Tervakoski Puuhamaa ???? ei tietoa tarkemmin
-Turku Caribia: OK
-Tampere Tampereen kylpylä: Istutaan selikkäin miehet naama miesten ovelle ja naiset vastaavasti
-Nokia Eden: kaide
-Saarijärvi Summassaari:????
-Ikaalinen: kaide
-Valkeala Talo OK
-Koria Elimäen puustelli OK
-Imatra, kylpylä:väliseinä taikametsän puoleisessa. Vanhan puolen sauna ok.
-Laukaa Peurunka: OK
-Lapua uimahalli väliseinä
-Kuortane uimapukupakko
-Vaasa, Tropiclandia:OK
-Kalajoki, kylpylä:uusin tieto OK (07.2002)
-Kuopio, Rauhalahti: OK
-Leppävirta Vesileppis OK
-Nurmes, Bomba: OK
-Siilinjärvi, Fontanella: väliseinä toinen tieto kertoo, ettei ole väliseinää
-Vuokatti, Katinkulta: OK
-Savonlinna; kylpylä: OK
-Oulu, Eden: väliseinä poistetu 1.9.2002
-Kempele:väliseinä
-Rokuan kylpylä: valo-ohjaus miestenvain naisten vuoro ja klo19 jälkeen yhteiskäytössä
-Kuusamo, kylpylä: OK
-Saariselkä, kylpylä: OK
-Levi, kylpylä: OK
-Luosto Ametistikylpylä: OK
-Kemijärvi uimahalli OK
-Yyteri kylpylähotelii OK
-Naantali, kylpylä: OK
-Ylihärmä, Härmän kuntokeskus: uima-asut päällä
-Raahen uimahalli erillisiä naisten vuoroja ja yhteisvuoroja
Lisäksi Aurakeskus Tartto Viro erilliset saunat- Nainen
Tapahtuuko tätä saunassa runkkailua paljonkin? Kerran olen Serenassa käynyt ja siellä tosiaan huomasin miesten nojailevan kaiteeseen laumana ja avoimesti ja häpeämättömästi tuijottavan meitä naisia lauteilla. Mietin vaan että runkkaakohan ne miehet oikein porukalla siellä? Oletteko saunojat pistäneet merkille monenko heppi seisoo?
- SAARA
oottekste joku saakelin koulukunta, joka kiertää runkkaamassa ympäri maata?
- Runkkari
SAARA kirjoitti:
oottekste joku saakelin koulukunta, joka kiertää runkkaamassa ympäri maata?
Jep. Eikös olekin nastaa ja mukavaa? Kyllä minä ainakin kauniin naisen nähdessäni joudun vähän itseäni hyväillen tuottamaan nautintoa. Onkos se pahasta? Ei tarvitse katsella jos se ei miellytä, mutta jos se miellyttää niin, ei kun mukaan vaan!!
- Anonyymi
Mä toivoisin että pääsisin todistamaan runkkausta. Esittelen mielelläni myös isoja tissejäni ja avaan jalat että p*llu näkyy jos vaan joku antais merkkiä että uskallan. Saisi myös koskea märkää p*llukoloa ja nuolla mun nännejä
- AnonyymiUUSI
Minä taas toivoisin, että tapaisin Rauhalahden höyryissä miesporukan, jotka pyytäis mua hotellihuoneeseen jatkoille😋 Levittäisin jalat vuorotellen jokaiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890