älkää menkö!!!!!!!!!!!!!!!

raket

älkää vaan missään nimessä menkö saarijärven radalle siellä on rata maksu 10e ja 500m rata ja on kuoppainen ja siellä on joku mikroauto ''harrastaja'' me onltiin siellä ja se rupesi valittamaan hanskoista ja minä laitoin hanskat ja sitten se poika ajo minun edelle ja päästi minut ohi ja ajoi taas minusta ohi sitä se teki pari kertaa ja se tuuppikin viellä ja kiila kun minulla oli ihan tuliterät ponttoonit ja kun äitini meni sille juipille sanomaan siitä niin se sano että yritin opettaa ajolinjoja äippä sano että pidä huoli vain omista linjoitasi me ei kuultu mutta iskän kaveri kuuli ja se juippi oli haistatellu joten ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÄ SAARIJÄRVEN RADALLE

21

6367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noro

      No älä osta uusia ponttooneja jos niihin ei saa tulla naarmujakaan. Hanskat onkin hyvä pitää kädessä, ja kannattaa nopeamman kuskin ajolinjoja ajaakkin, jos se on nopeampi. Ei se sitä ärsyttääkseen tee että päästää sinut edellä ja kohta tulee taas ohi. Siinä sitä oppii ajamaan muittenkin kanssa, että kannattaa katsoa vähän peiliinkin :)

      • raket

        Niin mutta kun se tökkäs yhen likan radalta ja sillä meni taka ratas kieroon muakin yritti tökkiä


      • >todella>

        Törkeetä käytöstä ei muita saa kiilata kun on vaan kyse harjoituksista ja vielä haistattelee takas ja sä noro vielä kannustat tommosta käytöstä=(


    • joskus ennen

      Meillä harrastuksen alkuaikoina kävi niin että joku numeroton nuori ajeli icaj-autolla ja pelleili kun olimme harjoittelemassa poikani kanssa minillä rataa. Tosin täällä etelässä. Juttelin sen nuoren "suharin" isän kanssa ja olivat jostain vieraalta paikkakunnalta ja sen auton oli taloyhtiö ostanut kakaroille leluksi. Mutkissa poika pystyi sen ohittamaan välillä, mutta se kulki suorilla ihan sikalujaa. Joskus sattuu näitä rasavillejä kohdalle, mutta sellaista on elämä. Ai niin siltä kaverilta paukahti ketjut poikki, eikä niillä ollut uusia joten ei se ihan koko päiväämme saanut pilattua. Toisaalta kaikki on harjoitusta ja kasvattaa yllättäviin tilanteisiin.

      • raket

        se oli vähän paksua kun huomautettiin niin se haitatteli


    • Blees

      Minäkin olen kuullut että kysinen rata on aivan karmea ja tosi pieni. Sama äijä taitaa olla siellä aina kun itekin kävin viime vuonna ajamassa niin aina se oli aukomassa päätä jostain. Sen pennut ajoi 120 raketilla ja oli kivaa ajaa 85 sen kanssa kun koko ajan paukutteli ponttooneja.

      • vaan

        olis hyvinkäältä? Tosin ei ole tänävuonna näkynyt.


      • raket

        just ni
        mullakin oli 120 karetti meinataan lähtee kattomaan mun toisella autolla kuka tökkii mun toinen auto on 125 minarelli


      • raket
        vaan kirjoitti:

        olis hyvinkäältä? Tosin ei ole tänävuonna näkynyt.

        en tiedä mistä oli


    • Nuttu

      Olipas inhottavaa käytöstä pojalla! Tommoselle poitsulle pitäis antaa pitkin korvia!!

      • raket

        kyllä se viellä saa kun pistetään mun 125 6 vaihteinen niin voin taata
        se vähän ampasee sen pojan perään


      • Nuttu
        raket kirjoitti:

        kyllä se viellä saa kun pistetään mun 125 6 vaihteinen niin voin taata
        se vähän ampasee sen pojan perään

        Älä anna sen pojan häiritä,se vaan luulee itsestään liikoja. On todella ikävää kun tommosia häiriköitä on radalla. Pilaa vielä saarijärven maineen.


      • saattaa

        kunnolla pihalle niin oppii kunnioittamaan toisia kuskeja.


      • raket
        Nuttu kirjoitti:

        Älä anna sen pojan häiritä,se vaan luulee itsestään liikoja. On todella ikävää kun tommosia häiriköitä on radalla. Pilaa vielä saarijärven maineen.

        joo ei oikeen mukavaa oo toi ei mennä vähään aikaan


    • Raket120

      Ei sitte kannata ostaa uusia ponttooneita jo niihi ei saa tullaa naarmuakaa ja pieni tökkiminen kuuluu autourheiluu

    • Melkovanhajuttu

      Mä luulen että ettei se nulikka enään siellä ajele. :);)

    • Anonyymi

      Kyllä siellä on varmaan uusittu asfaltti

    • Anonyymi

      oisko näin?

    • Anonyymi

      up!

    • Anonyymi

      Itse harrastan siellä ja olen jo harrastanut kaks vuotta eikä siellä mitään tollasta oo tapahtunu

    • Anonyymi

      Nythän tämäkin on pois päiväjärjestyksestä kun pässit antoi radan tuhoutua 😆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe