älkää vaan missään nimessä menkö saarijärven radalle siellä on rata maksu 10e ja 500m rata ja on kuoppainen ja siellä on joku mikroauto ''harrastaja'' me onltiin siellä ja se rupesi valittamaan hanskoista ja minä laitoin hanskat ja sitten se poika ajo minun edelle ja päästi minut ohi ja ajoi taas minusta ohi sitä se teki pari kertaa ja se tuuppikin viellä ja kiila kun minulla oli ihan tuliterät ponttoonit ja kun äitini meni sille juipille sanomaan siitä niin se sano että yritin opettaa ajolinjoja äippä sano että pidä huoli vain omista linjoitasi me ei kuultu mutta iskän kaveri kuuli ja se juippi oli haistatellu joten ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÄ SAARIJÄRVEN RADALLE
älkää menkö!!!!!!!!!!!!!!!
21
6436
Vastaukset
- Noro
No älä osta uusia ponttooneja jos niihin ei saa tulla naarmujakaan. Hanskat onkin hyvä pitää kädessä, ja kannattaa nopeamman kuskin ajolinjoja ajaakkin, jos se on nopeampi. Ei se sitä ärsyttääkseen tee että päästää sinut edellä ja kohta tulee taas ohi. Siinä sitä oppii ajamaan muittenkin kanssa, että kannattaa katsoa vähän peiliinkin :)
- raket
Niin mutta kun se tökkäs yhen likan radalta ja sillä meni taka ratas kieroon muakin yritti tökkiä
- >todella>
Törkeetä käytöstä ei muita saa kiilata kun on vaan kyse harjoituksista ja vielä haistattelee takas ja sä noro vielä kannustat tommosta käytöstä=(
- joskus ennen
Meillä harrastuksen alkuaikoina kävi niin että joku numeroton nuori ajeli icaj-autolla ja pelleili kun olimme harjoittelemassa poikani kanssa minillä rataa. Tosin täällä etelässä. Juttelin sen nuoren "suharin" isän kanssa ja olivat jostain vieraalta paikkakunnalta ja sen auton oli taloyhtiö ostanut kakaroille leluksi. Mutkissa poika pystyi sen ohittamaan välillä, mutta se kulki suorilla ihan sikalujaa. Joskus sattuu näitä rasavillejä kohdalle, mutta sellaista on elämä. Ai niin siltä kaverilta paukahti ketjut poikki, eikä niillä ollut uusia joten ei se ihan koko päiväämme saanut pilattua. Toisaalta kaikki on harjoitusta ja kasvattaa yllättäviin tilanteisiin.
- raket
se oli vähän paksua kun huomautettiin niin se haitatteli
- Blees
Minäkin olen kuullut että kysinen rata on aivan karmea ja tosi pieni. Sama äijä taitaa olla siellä aina kun itekin kävin viime vuonna ajamassa niin aina se oli aukomassa päätä jostain. Sen pennut ajoi 120 raketilla ja oli kivaa ajaa 85 sen kanssa kun koko ajan paukutteli ponttooneja.
- vaan
olis hyvinkäältä? Tosin ei ole tänävuonna näkynyt.
- raket
just ni
mullakin oli 120 karetti meinataan lähtee kattomaan mun toisella autolla kuka tökkii mun toinen auto on 125 minarelli - raket
vaan kirjoitti:
olis hyvinkäältä? Tosin ei ole tänävuonna näkynyt.
en tiedä mistä oli
- Nuttu
Olipas inhottavaa käytöstä pojalla! Tommoselle poitsulle pitäis antaa pitkin korvia!!
- raket
kyllä se viellä saa kun pistetään mun 125 6 vaihteinen niin voin taata
se vähän ampasee sen pojan perään - Nuttu
raket kirjoitti:
kyllä se viellä saa kun pistetään mun 125 6 vaihteinen niin voin taata
se vähän ampasee sen pojan peräänÄlä anna sen pojan häiritä,se vaan luulee itsestään liikoja. On todella ikävää kun tommosia häiriköitä on radalla. Pilaa vielä saarijärven maineen.
- saattaa
kunnolla pihalle niin oppii kunnioittamaan toisia kuskeja.
- raket
Nuttu kirjoitti:
Älä anna sen pojan häiritä,se vaan luulee itsestään liikoja. On todella ikävää kun tommosia häiriköitä on radalla. Pilaa vielä saarijärven maineen.
joo ei oikeen mukavaa oo toi ei mennä vähään aikaan
- Raket120
Ei sitte kannata ostaa uusia ponttooneita jo niihi ei saa tullaa naarmuakaa ja pieni tökkiminen kuuluu autourheiluu
- Melkovanhajuttu
Mä luulen että ettei se nulikka enään siellä ajele. :);)
- Anonyymi
Kyllä siellä on varmaan uusittu asfaltti
- Anonyymi
oisko näin?
- Anonyymi
up!
- Anonyymi
Itse harrastan siellä ja olen jo harrastanut kaks vuotta eikä siellä mitään tollasta oo tapahtunu
- Anonyymi
Nythän tämäkin on pois päiväjärjestyksestä kun pässit antoi radan tuhoutua 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086