Millainen paikka?

Ulvila on asua

Muutettiin vasta Ulvilaan. Millainen paikka Ulvila on asua? Kokemuksia? Tapahtuuko täällä mitään?

36

7270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asukas

      HYVÄ, rauhallinen,turvallinen, 5.8. mm Hansa-markkinat

      • Ne on?

        Millaiset markkinat ne Hansa Markkinat ovat?


      • asukas
        Ne on? kirjoitti:

        Millaiset markkinat ne Hansa Markkinat ovat?

        Semmoset mukavat, ei mitkää krääsä-bileet.Aitoja itsetehtyjä tuotteita myynnissä,rauhallista ei mitään markkinaHUMUA Friitalan keskustassa.Kaikenmoista tapahtumaa ja näyttelyitä, tulee varmaan lisätietoja mm paikallislehteen.Ei hassumpaa.


      • Me vaan
        asukas kirjoitti:

        Semmoset mukavat, ei mitkää krääsä-bileet.Aitoja itsetehtyjä tuotteita myynnissä,rauhallista ei mitään markkinaHUMUA Friitalan keskustassa.Kaikenmoista tapahtumaa ja näyttelyitä, tulee varmaan lisätietoja mm paikallislehteen.Ei hassumpaa.

        No eiköhän tulla sinne sitten...


    • tiinuli :o)

      Sytämmelisesti tervetuloa Ulvilasse!
      Toivottavasti viihdytte! Me ollaan asusteltu täällä noin kolme ja puoli vuotta...Haluttiin hieman rauhallisempaan ympäristöön Porin hälinästä, mutta likelle. Mielestäni Ulvilasta löytyy kaikki tarvittava...ja muu tarpeellinen Porista eli läheltä. Mistäs päin olette muuttokuorman kanssa tulleet ?

      • Me_

        "Haluttiin hieman rauhallisempaan ympäristöön Porin hälinästä, mutta likelle."

        No sitäpä mekin, rauhallisempaa asuinaluetta etsittiin. Pohjanmaalta muutettiin, töiden perässä.


    • Me vaan

      Kirjastohan täällä on tosi viihtyisä.

    • Me vaan

      Onko kokemuksia HansaMarketista? Palvelusta? Valikoimasta? Hintatasosta?

      • asiakkaalle

        palvelu on hyvää, muuten en tiedä. Valikoima on yleensä hyvä, mutta nyt kesälomien aikaan on kyllä paikotellen päässyt huononemaan tai lähinnä hyllyissä tyhjää. Yleensä, jos jotain on valikoimasta puuttunut, sitä on saanut tilattua, vähintäänkin yhden erän verran.

        Hintataso on ihan suht samaa luokkaa minkä tahansa muun K-Supermarketin kanssa.


      • namihiiri
        asiakkaalle kirjoitti:

        palvelu on hyvää, muuten en tiedä. Valikoima on yleensä hyvä, mutta nyt kesälomien aikaan on kyllä paikotellen päässyt huononemaan tai lähinnä hyllyissä tyhjää. Yleensä, jos jotain on valikoimasta puuttunut, sitä on saanut tilattua, vähintäänkin yhden erän verran.

        Hintataso on ihan suht samaa luokkaa minkä tahansa muun K-Supermarketin kanssa.

        että vieraampiakaan asiakkaita olisi kohdeltu huonosti.
        Minä sekä eräs toinen läheiseni olemme ainakin saaneet oikein hyvää (ja hauskaa) palvelua. Ja ihan eri aikoina kävimme.


      • on myös
        namihiiri kirjoitti:

        että vieraampiakaan asiakkaita olisi kohdeltu huonosti.
        Minä sekä eräs toinen läheiseni olemme ainakin saaneet oikein hyvää (ja hauskaa) palvelua. Ja ihan eri aikoina kävimme.

        mukava kahvila, Cafe Pegasus. Sieltä saa hyvän kahvin ja erikoiskahvien lisäksi myös paikanpäällä leivottuja leivonnaisia ja suolapalaa. Arkisin on myös lounaskeitto tai -salaatti. Itse käytän paikkaa päivittäin ja aina olen ollut tyytyväinen.

        Hansassa on myös ihmisläheinen pankki. Huittisten Säästöpankki on pankki, missä kaikki hommat hoituu, eikä tarvitse jonotella.

        Tervetuloa Ulvilaan!

        PS.Kirjasto on tosiaan ykköspaikka ja sen päällikkö on ykköstyyppi! ;-)


      • Anonyymi

        Rakennus lupien myöntäminen on aivan uskomatonta olin tekemässä pientä avokatosta tänäkesänä, vein kuvat viimevuoden syyskuussa ja tarkastaja totesi niiden olevan ok.
        todettiin että nämä ei mene mihinkään kokoukseen koska on suostumus naapureilta ja koko oli niin pieni,(13 neliöä).
        Olen kysynt että missä ne mahtaa olla niin vastaus että on niin ruuhkaa ettei ole ehtinyt käsittelemään vielä?? saa kyllä aloitta tekemään vaikka ei luvat ole tulleet oli vastaus!!! aikaa on mennyt noin puolivuotta!!!!.
        porissa menee yleensä noin kaksiviikkoa virallisen käsittelyn kautta.
        Että tälläinen ulvila!!!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennus lupien myöntäminen on aivan uskomatonta olin tekemässä pientä avokatosta tänäkesänä, vein kuvat viimevuoden syyskuussa ja tarkastaja totesi niiden olevan ok.
        todettiin että nämä ei mene mihinkään kokoukseen koska on suostumus naapureilta ja koko oli niin pieni,(13 neliöä).
        Olen kysynt että missä ne mahtaa olla niin vastaus että on niin ruuhkaa ettei ole ehtinyt käsittelemään vielä?? saa kyllä aloitta tekemään vaikka ei luvat ole tulleet oli vastaus!!! aikaa on mennyt noin puolivuotta!!!!.
        porissa menee yleensä noin kaksiviikkoa virallisen käsittelyn kautta.
        Että tälläinen ulvila!!!.

        Minun kommentti rajoittuu naapureihin, sillä kaupungin palvelut ovat olleet vähällä käytöllä.

        Hietakakkosen naapurit rikkovat ympäristölakia, kun eivät anna meikän käyttää nurmikkoani tieteellisiin tutkimuksiin, vaan ilman sosiaalista kontaktia lykkäävät tutkimusalueen paljaaksi.


    • Onni

      On Friitalalla ja Ulvilalla?

      • mä ite

        No Friitala on yksi Ulvilan kaupunginosa, ihan niinkuin muissakin kaupungeissa on :) Itse oon asustellu Hakanpään alueella..


      • Kaupunkilainen
        mä ite kirjoitti:

        No Friitala on yksi Ulvilan kaupunginosa, ihan niinkuin muissakin kaupungeissa on :) Itse oon asustellu Hakanpään alueella..

        Ulvila mikään kaupunki oikeesti oo. :D Pieni kylä...


      • mielesti
        Kaupunkilainen kirjoitti:

        Ulvila mikään kaupunki oikeesti oo. :D Pieni kylä...

        tekee kaupungista "oikean" kaupungin?


      • Kaupunkilainen
        mielesti kirjoitti:

        tekee kaupungista "oikean" kaupungin?

        Oikeasta kaupungista löytyy tissibaari.


    • XXXXX

      Kävittekö Hansamarkkinoilla? Nehän oli ihan viihtyisät ja erilaiset

    • Ulvila on asua

      Tiedämme ettei marjapaikkoja yleensä kerrota, mutta tuleeko tänne tänä kesänä hyvin marjoja???
      Mustikoita emme ainakaan kovin hyvin löytäneet...

    • Ulvila on asua

      Entäpä mitä harrastusmahdollisuuksia täällä on?

      • Ulvilalainen poika

        ... ainakin yleisurheilua, pesistä, hiihtoa, jalkapalloa ja kartingia. Porista löytyy vielä enemmän, kuten jääkiekko ja salibandy.

        Tai, no, voihan täälläkin pelata esim. koripalloa ja salibandyä Friitala Sport Centerissä, ja rantalentistä Naparannassa. Joten kyllä mahdollisuuksia on.


      • Mä vaan
        Ulvilalainen poika kirjoitti:

        ... ainakin yleisurheilua, pesistä, hiihtoa, jalkapalloa ja kartingia. Porista löytyy vielä enemmän, kuten jääkiekko ja salibandy.

        Tai, no, voihan täälläkin pelata esim. koripalloa ja salibandyä Friitala Sport Centerissä, ja rantalentistä Naparannassa. Joten kyllä mahdollisuuksia on.

        Missä on Naparanta????


      • Siltatietä
        Mä vaan kirjoitti:

        Missä on Naparanta????

        tullessa sillan jälkeen vasemmalle ja tietä päähän asti Leijona-leikkipuiston ohitse, lähes kirkkojuopan haaraan asti.


    • Millainen paikka

      Millainen paikka on Joutsijärven retkeilykeskus. Kannattaako käydä tutustumassa? Mitä siellä voi tehdä?

      • sanoisisi sitä

        varsinaiseksi retkeilykeskukseksi, sehän on vaan reitistö, jonka varrella on tupia, laavuja, nuotipaikkoja, yms. "palveluja".

        Tarkemmin voit kysellä Retkikeskus Sataseitistä: http://www.reitti.org/sataseitti.shtml


    • On parasta

      Siis mikä Ulvilassa on mielestäsi parasta???

      • Anonyymi

        Ulvilassa parasta? Sieltä pääsee poiskin.


    • Yhdistymisestä

      Mitä mieltä olette Ulvilan ja Porin yhdistymisaikeista???

      • polemik

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Yhdistymisaikeet? No kortonkilla ja ei sitten gaggoseen


    • Anonyymi

      Jaa mää tulin pesäpallomailan kanssa Haminasta ja tapasin Ulvillan nakkikopilla tuttavia, ei niitä ole sen koommin nähty....

      • Anonyymi

        Saiko myös Henkka yhden kuopan narsistiseen nuppiinsa lisää?


    • Anonyymi

      Ulvila onko bileet friilan Ulvilassa on nahka tehdas alueella on huumeita käytetään

    • Anonyymi

      Että ENSIN muutatte ja sitten vasta kyselette millainen paikka asua? Joko olet mensan jäsen, tai sitten trolli.

      • Anonyymi

        Muuten oikein hyvä , liikaa persuja.nykyään, asunut itse vuodesta1978


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe