Hei, onko kukaan käynyt selvänäkijä Helena Leivon luona, tai varannut puhelinkonsultointi aikaa? Oletko ollut tyytyväinen, näkikö tilanteesi? Minulla ei hänestä mitään kokemuksia,vielä, ajattelin varata puhelinajan.
selvännäkijä Helena Leivo ?
10
7304
Vastaukset
- sypre
Olen käynyt Leivon luona muutaman kerran ja olen ollut oikein tyytyväinen. Erikoinen tyyppi, mutta osaa asiansa ja tietää mitä tekee. Suosittelen!
- miina80
Onko joku ollut Helena Leivon luona vai ennustaako hän pelkästään puhelimen välityksellä? Paljonko maksaa? Olitko tyytyväinen ja näkikö selvästi tilanteesi ja tulevaisuutesi tms.
- Milja1
Hei!
Olen käynyt hänellä muutaman kerran, ensi kerran joskus 10 vuotta sitten ja hyvin on paikkansa pitänyt. Nyt soittelen hänelle kun asun ihan eri suunnalla kuin hän. Hän myös tekee astrologisia karttoja ja pitää mm. tarot kursseja. Jossain oli hänelle omat sivutkin, mutten muista osoitetta. Saas nähdä mitä tuleman pittää :):) - Anonyymi
Milja1 kirjoitti:
Hei!
Olen käynyt hänellä muutaman kerran, ensi kerran joskus 10 vuotta sitten ja hyvin on paikkansa pitänyt. Nyt soittelen hänelle kun asun ihan eri suunnalla kuin hän. Hän myös tekee astrologisia karttoja ja pitää mm. tarot kursseja. Jossain oli hänelle omat sivutkin, mutten muista osoitetta. Saas nähdä mitä tuleman pittää :):)höpöhöpö.
Erikoista on ainakii että tarviko jonkun tällänen ikiaikanen ketjukin jostain kaivaa. kukaan koskaan kuullutkaan?
- radek
helena leivo on aivan loistava työssään,suosittelen ehdottomasti olen itse käyny kahesti:)mut kannattais ottaa nauhotus kone mukaan tulee aika nopeesti textii et jotain muistais sen jälkeen..
- Anonyymi
Vieläkö Helena Leivo ottaa vastaan ennustuksiin yms liittyen ?
Miten hänet saa kiinni ?
Astro.fi sivustolle ei pysty rekisteröitymään tällä hetkellä ollenkaan, että saisin hänen tietonsa. - Anonyymi
Ei tällaiset jutut kuulu kristinuskoon.
- Anonyymi
Kuka puhunut kristinuskosta mitään ?
- Anonyymi
Olen kerran käynyt hänen vastaanotolla ja voin kertoa, että tiesi kyllä hyvin asioista!!
Olisi mielenkiintoista päästä uudelleen!- Anonyymi
Mikä estää? Jaa niin mutta itsensä luo sitä harvemmin matkustaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983