Hei, onko kukaan käynyt selvänäkijä Helena Leivon luona, tai varannut puhelinkonsultointi aikaa? Oletko ollut tyytyväinen, näkikö tilanteesi? Minulla ei hänestä mitään kokemuksia,vielä, ajattelin varata puhelinajan.
selvännäkijä Helena Leivo ?
10
7513
Vastaukset
- sypre
Olen käynyt Leivon luona muutaman kerran ja olen ollut oikein tyytyväinen. Erikoinen tyyppi, mutta osaa asiansa ja tietää mitä tekee. Suosittelen!
- miina80
Onko joku ollut Helena Leivon luona vai ennustaako hän pelkästään puhelimen välityksellä? Paljonko maksaa? Olitko tyytyväinen ja näkikö selvästi tilanteesi ja tulevaisuutesi tms.
- Milja1
Hei!
Olen käynyt hänellä muutaman kerran, ensi kerran joskus 10 vuotta sitten ja hyvin on paikkansa pitänyt. Nyt soittelen hänelle kun asun ihan eri suunnalla kuin hän. Hän myös tekee astrologisia karttoja ja pitää mm. tarot kursseja. Jossain oli hänelle omat sivutkin, mutten muista osoitetta. Saas nähdä mitä tuleman pittää :):) - Anonyymi
Milja1 kirjoitti:
Hei!
Olen käynyt hänellä muutaman kerran, ensi kerran joskus 10 vuotta sitten ja hyvin on paikkansa pitänyt. Nyt soittelen hänelle kun asun ihan eri suunnalla kuin hän. Hän myös tekee astrologisia karttoja ja pitää mm. tarot kursseja. Jossain oli hänelle omat sivutkin, mutten muista osoitetta. Saas nähdä mitä tuleman pittää :):)höpöhöpö.
Erikoista on ainakii että tarviko jonkun tällänen ikiaikanen ketjukin jostain kaivaa. kukaan koskaan kuullutkaan?
- radek
helena leivo on aivan loistava työssään,suosittelen ehdottomasti olen itse käyny kahesti:)mut kannattais ottaa nauhotus kone mukaan tulee aika nopeesti textii et jotain muistais sen jälkeen..
- Anonyymi
Vieläkö Helena Leivo ottaa vastaan ennustuksiin yms liittyen ?
Miten hänet saa kiinni ?
Astro.fi sivustolle ei pysty rekisteröitymään tällä hetkellä ollenkaan, että saisin hänen tietonsa. - Anonyymi
Ei tällaiset jutut kuulu kristinuskoon.
- Anonyymi
Kuka puhunut kristinuskosta mitään ?
- Anonyymi
Olen kerran käynyt hänen vastaanotolla ja voin kertoa, että tiesi kyllä hyvin asioista!!
Olisi mielenkiintoista päästä uudelleen!- Anonyymi
Mikä estää? Jaa niin mutta itsensä luo sitä harvemmin matkustaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082364- 842071
- 561647
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai531582- 1551550
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461436Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451370- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251134