Nykanen on kertonut vuonna 2006 eraassa paikassa eraalle henkilolle etta hanelle ovat laakarit ennustaneet elinaikaa epaterveellisen elamantyylin seurauksena enaa maksimissaan 3 vuotta. Epaterveellinen elamantyyli on tuhonnut Nykasen kropan ja tuskin han on henkisestikaan enaa kovin elava.
RIP Nykänen
8
1684
Vastaukset
- Nekrofili
että mäkimies ei enää sairaalasta palaa, paitsi arkussa. Aika näyttää.
- Surullista
Aika julmasti sanottu.
Mutta Ikäväkseni sanottava että hyvin toden näköistä että.
Jotain ikävää satuu.
Kyllä Se niin on että Pian tulee vihree laatikko osastolle.
Toivon tietysti että olen väärässä.
- syvää unta
Olkoon elosi Taivaassa onnellinen.
- masa-forever
Mäkilegenda matti Nykänen palaa sairaalasta entistä ehompana..joten hautajaisten vietto seis!
- vinosilmä
masa-forever kirjoitti:
Mäkilegenda matti Nykänen palaa sairaalasta entistä ehompana..joten hautajaisten vietto seis!
概览 dies...
- kuule!
Eräs tuntemani juopottelija on saanut lääkäriltä jo useita varoituksia viinan kanssa läträämisestä juuri haimatulehduksen uusiessa jo monettako kertaa.
Ehkä se on sellaista juopon tuuria että kun et välitä mistään niin kuolemakaan ei välitä sinusta.- Anonyymi
Kalmalla on aikaa odotella asiakkaan kylmenemistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000