moi, olin bratislavassa frendien kaa ostoksilla isos kauppakeskukses ja radiosta tuli Janin biisi saat mut uskomaan..mun parhaan ystävän kaveri on Slovakialainen ja se sano et radiokuuluttaja oli sanonu että siinä soi uus world idoli eiks ookki mahtavaa!
kuulin jania slovakiassa
14
1601
Vastaukset
- Neukku82
:) :)
- vähänkö
on siisti juttu! ;-)
- Sirpale
Näin se Euroopan valloitus etenee! Jokuhan tiesi jo kertoa tällä palstalla että Alumiinitähtiä on myyty huikeita määriä tuolla suunnalla.
- Janifani
Jani laulaa itsensä yhä useamman sydämiin !!!
- jarno trolli
että mikä radiokanava oli kyseessä?
- Hihihiiii
Aika usein tulee shoppailureissulla (ja vielä ulkomailla) kiinnitettyä huomiota just siihen et mikä radiokanava ostarissa soi! No, jos ne oli Suomen rajojen ulkopuolella niin oiskohan ollut vaikka suomipop??? Oiskohan???
- fani4ever
laitoin sille sähköpostii ja "Slovensko 1" oli kanavan nimi..se sano et janin muitaki biisei on soinu siellä! eiks oo mahtavaa..
- jarno trolli
fani4ever kirjoitti:
laitoin sille sähköpostii ja "Slovensko 1" oli kanavan nimi..se sano et janin muitaki biisei on soinu siellä! eiks oo mahtavaa..
pitää ruveta kuunteleen niitten nettiradioo jos vaikka bongaisin janin minäkin.
- fani4ever
jarno trolli kirjoitti:
oot melki yhtä ihq ku jani :)
- jarno trolli
jarno trolli kirjoitti:
oon nyt kuunnellu viikon yötäpäivää ja nauhoittanu ku oon menny ulos mutta en oo vieläkään kuullu? mitä oliko tää keskustelu joku trolli vai?
- blaablaablaablaaaaaaaa
jarno trolli kirjoitti:
oon nyt kuunnellu viikon yötäpäivää ja nauhoittanu ku oon menny ulos mutta en oo vieläkään kuullu? mitä oliko tää keskustelu joku trolli vai?
blaablaablaablaa!
Onko Trolli lintu vaiko kala? Kumpin vain, täysin hyödytön pala! - jarno trolli
blaablaablaablaaaaaaaa kirjoitti:
blaablaablaablaa!
Onko Trolli lintu vaiko kala? Kumpin vain, täysin hyödytön pala!voin mä lopettaa kirjoittelun mutta sittenhän täällä ei enää kirjoittele kukaan
- olin minäkin
Pari viikkoo sitten minäkin olin Bratislavassa, en kuullut siellä Jania, mutta Janin biisit olis kyllä sopinut siihen fiilikseen. Mahtava kaupunki! Ja Jania diggaan vaikka ihan vain kotimaassakin kuultuna! : ))
- FANI34EVER
MITÄS ME JANIN PIKKU MUSSUKAT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä596349Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1304502Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182896HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki92261Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1522014Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391975- 1061923
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai301720- 921601
- 1171477