kuulin jania slovakiassa

fani4ever

moi, olin bratislavassa frendien kaa ostoksilla isos kauppakeskukses ja radiosta tuli Janin biisi saat mut uskomaan..mun parhaan ystävän kaveri on Slovakialainen ja se sano et radiokuuluttaja oli sanonu että siinä soi uus world idoli eiks ookki mahtavaa!

14

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neukku82

      :) :)

    • vähänkö

      on siisti juttu! ;-)

    • Sirpale

      Näin se Euroopan valloitus etenee! Jokuhan tiesi jo kertoa tällä palstalla että Alumiinitähtiä on myyty huikeita määriä tuolla suunnalla.

    • Janifani

      Jani laulaa itsensä yhä useamman sydämiin !!!

    • jarno trolli

      että mikä radiokanava oli kyseessä?

      • Hihihiiii

        Aika usein tulee shoppailureissulla (ja vielä ulkomailla) kiinnitettyä huomiota just siihen et mikä radiokanava ostarissa soi! No, jos ne oli Suomen rajojen ulkopuolella niin oiskohan ollut vaikka suomipop??? Oiskohan???


      • fani4ever

        laitoin sille sähköpostii ja "Slovensko 1" oli kanavan nimi..se sano et janin muitaki biisei on soinu siellä! eiks oo mahtavaa..


      • jarno trolli
        fani4ever kirjoitti:

        laitoin sille sähköpostii ja "Slovensko 1" oli kanavan nimi..se sano et janin muitaki biisei on soinu siellä! eiks oo mahtavaa..

        pitää ruveta kuunteleen niitten nettiradioo jos vaikka bongaisin janin minäkin.


      • fani4ever
        jarno trolli kirjoitti:

        pitää ruveta kuunteleen niitten nettiradioo jos vaikka bongaisin janin minäkin.

        oot melki yhtä ihq ku jani :)


      • jarno trolli
        jarno trolli kirjoitti:

        pitää ruveta kuunteleen niitten nettiradioo jos vaikka bongaisin janin minäkin.

        oon nyt kuunnellu viikon yötäpäivää ja nauhoittanu ku oon menny ulos mutta en oo vieläkään kuullu? mitä oliko tää keskustelu joku trolli vai?


      • blaablaablaablaaaaaaaa
        jarno trolli kirjoitti:

        oon nyt kuunnellu viikon yötäpäivää ja nauhoittanu ku oon menny ulos mutta en oo vieläkään kuullu? mitä oliko tää keskustelu joku trolli vai?

        blaablaablaablaa!

        Onko Trolli lintu vaiko kala? Kumpin vain, täysin hyödytön pala!


      • jarno trolli
        blaablaablaablaaaaaaaa kirjoitti:

        blaablaablaablaa!

        Onko Trolli lintu vaiko kala? Kumpin vain, täysin hyödytön pala!

        voin mä lopettaa kirjoittelun mutta sittenhän täällä ei enää kirjoittele kukaan


    • olin minäkin

      Pari viikkoo sitten minäkin olin Bratislavassa, en kuullut siellä Jania, mutta Janin biisit olis kyllä sopinut siihen fiilikseen. Mahtava kaupunki! Ja Jania diggaan vaikka ihan vain kotimaassakin kuultuna! : ))

    • FANI34EVER

      MITÄS ME JANIN PIKKU MUSSUKAT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe