MATIN pelastaa vain täys

RAITTIUS

toivottavasti ymmärrät sen MATTI!

4

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masapullahiiri

Aivan juuri oikein, Matti ei tuolla menolla näe 45-vuotispäiväänsä, puhumattakaan 50 ikävuodesta, noutajat tulevat... ei ihmiskeho kestä kaikkea, toivottavasti Masakin sen käsittäisi.

• EI YKSIN PÄRJÄÄ

Matista tulisi vielä hieno esikuva monellakin lailla, jos selviäisi tuosta viinan kirouksesta. Kyllä minä itsekin dokaan mutta rajansa kaikella.
      Jos ei tiedä rajojaan, on paras olla ilman kokonaan mutta tuskin siitä selviää ilman apua ja valitettavasti tuon henkilön ympärillä pyörii sellaista saastaa, ettei paremmasta väliä. Rakkaus on ihmeellinen asia...vai mitä se lie käsittämätöntä, kun jätkä saisi varmaan ihan mukavankin kumppanin vielä. Olisi yhteiset harrastukset, jotakin muuta kuin tuo jatkuva dokaaminen yms.

• ei kelpaa

Kyllä se kaikki lähtee oman pään sisältä. Ei kukaan mukava kumppani jaksa katsella tuollaista elämää. Mukana menossa pärjää vain samanhenkinen puoliso ja sen Matti on nyt löytänyt. Ei myöskään kukaan oikea ystävä jaksa kannustaa miestä joka haraa kaikin keinon apuja vastaan. Kaiken alkuna pitäisi olla nöyryys tunnustaa olevansa alkoholisti ja halu päästä kuiville.

Kyllä se valitetavasti niin on että Matti ei koskaan tule tapojaan muuttamaan. Sen tietää kun niin monta kertaa on ollut huonossa jamassa ja nyt jo kuoleman kielissä eikä mies vain nöyrry.

Nytkin vain jankkaa että sairaalasta ei lähde ennenkuin saa selville mistä kipu johtuu. Kaikki muuthan sen toki tietävät paitsi potilas itse. Eikö se tosiaan tajua vai luuleeko se että muutkaan eivät näe sitä mitä itse ei halua nähdä.

• Epäilevä Eetu
        ei kelpaa kirjoitti:

Kyllä se kaikki lähtee oman pään sisältä. Ei kukaan mukava kumppani jaksa katsella tuollaista elämää. Mukana menossa pärjää vain samanhenkinen puoliso ja sen Matti on nyt löytänyt. Ei myöskään kukaan oikea ystävä jaksa kannustaa miestä joka haraa kaikin keinon apuja vastaan. Kaiken alkuna pitäisi olla nöyryys tunnustaa olevansa alkoholisti ja halu päästä kuiville.

Kyllä se valitetavasti niin on että Matti ei koskaan tule tapojaan muuttamaan. Sen tietää kun niin monta kertaa on ollut huonossa jamassa ja nyt jo kuoleman kielissä eikä mies vain nöyrry.

Nytkin vain jankkaa että sairaalasta ei lähde ennenkuin saa selville mistä kipu johtuu. Kaikki muuthan sen toki tietävät paitsi potilas itse. Eikö se tosiaan tajua vai luuleeko se että muutkaan eivät näe sitä mitä itse ei halua nähdä.

"Kyllä se kaikki lähtee oman pään sisältä."
        Miten tyhjästä voi mikään lähteä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe