...
Hard Rock Halleujahin nuotit koskettimille
8
2679
Vastaukset
- Awa
Haluan nuottejaa!! Lordi nuotteja, koskettimille, kiitos! Jos joku tietää niin voisiko kertoa?
- Pera
Et sinä tule löytämään koskettimille minkäänlaisia Lordin nuotteja.
Karu totuus on se, että tämänlaisessa musiikissa (Hevi, Hard rock) kitara on se mikä jyrää. Koskettimille ei saa juurikaan muuta kuin klassista. Jos rokkia tai vastaavaa kuuntelee ja haluaa sitä soittaa, niin kitara on se soitin joka kannattaa hankkia.
Jos koskettimia haluat käyttää, niin kaiva jostain Lorin kappaleiden sointuja. Soitat niistä sitten koskettimilla sointumattoa jonka päälle voit vaikka laulaa lurauttaa.
Minulla tosin on hallusani jonkun tekemät Magistra Nocten -nuotit midimuodossa. Sehän soitetaankin pianolla/koskettmilla joten siihen kyllä nuotit saa. Ne löytyivät Lordin virallisen foorumin kauttaa www.Lordi.fi. Voin kyllä lähettää ne sinulle sähköpostilla jos kiinnostaa. - lordi on niin ihana!!
Pera kirjoitti:
Et sinä tule löytämään koskettimille minkäänlaisia Lordin nuotteja.
Karu totuus on se, että tämänlaisessa musiikissa (Hevi, Hard rock) kitara on se mikä jyrää. Koskettimille ei saa juurikaan muuta kuin klassista. Jos rokkia tai vastaavaa kuuntelee ja haluaa sitä soittaa, niin kitara on se soitin joka kannattaa hankkia.
Jos koskettimia haluat käyttää, niin kaiva jostain Lorin kappaleiden sointuja. Soitat niistä sitten koskettimilla sointumattoa jonka päälle voit vaikka laulaa lurauttaa.
Minulla tosin on hallusani jonkun tekemät Magistra Nocten -nuotit midimuodossa. Sehän soitetaankin pianolla/koskettmilla joten siihen kyllä nuotit saa. Ne löytyivät Lordin virallisen foorumin kauttaa www.Lordi.fi. Voin kyllä lähettää ne sinulle sähköpostilla jos kiinnostaa.lordi on niin ihana!! ;DD mulla on lordin kaikki levyt...DDDD lordi on niin paras...
- MiMi1256
lordi on niin ihana!! kirjoitti:
lordi on niin ihana!! ;DD mulla on lordin kaikki levyt...DDDD lordi on niin paras...
Juu, itsellänikin hallussa on Magistra Nocte nuotit ja HRH:n alkuintroon. Myös It Snows In Hell menee jotenkuten. Nythän julkaistaan nuottikirja Lordin biiseistä.
- quitarax
MiMi1256 kirjoitti:
Juu, itsellänikin hallussa on Magistra Nocte nuotit ja HRH:n alkuintroon. Myös It Snows In Hell menee jotenkuten. Nythän julkaistaan nuottikirja Lordin biiseistä.
Näytti tuota lordi songbookia olevan myynnissä ainakin musiikkifazerilla ja unclebopilla. Onko jollain jo toi kirja, miten ne biisit on siellä?
- kkkathy
MiMi1256 kirjoitti:
mistä ne magistra nocte- nuotit saisi ? :)
hei minä haluaisin lordin nuotit koskettimelle
- Mimi1256
Pieni pettymys silti oli, ettei sieltä löytynyt Magistra Noctea, eikä mulla nuotteja enää ole siihen. Jos haluatte muiden biisien nuotit, niin hankkikaa tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717975Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3086710Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483567Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743194"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122895Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892380MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201557Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181386