Terttu Sandholm

anahata

Onko teillä kokemusta Terttu Sandholmista? Millainen ihminen? Tiesikö? Näkikö? Suositteletteko?

Hänestähän oli juttu viimeisimmässä Henkimaailma-lehdessä - jota ei valitettavasti tullut hankittua-, jossa hänen kerrottiin tietävän kenellä on kykyjä ja kenellä ei, miten niitä kehitttää?

Kiitos kaikille, jotka viitsitte vastata!!!

9

3306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksyntyttö

      Ainakin soneraplazan keskustelupalstoilla on ollut tosi negatiivista palautetta terttu sandholmista, ei tiennyt mitään, kaikki meni aika pieleen, sanoi ikäviä asioita (jotka saivat asiakkaat pelkäämään tulevaisuutta, eikä sitten edes käynyt niin kuin hän sanoi, eli kauheaa stressiä vain tuli turhasta)puhui vain itsestään jne. Eli ei kannata häntä kokeilla!

    • Huijatuksi tullut

      Älä tuhlaa rahojasi Terttuun, minulla on samoja kokemuksia kuin syksyntytöllä,eli Terttu puhui suurimman osan ajasta omia asioitaan ja ei todella tiennyt mitään elämästäni. Minulle hän myös ennusti enimmäkseen ikäviä asioita, vaikka muut ennustajat ovat ennustaneet samoja asioita toisin (jotka ovat jo osittain tapahtuneet).
      Älkää menkö siihen lankaan että maksatte Tertulle tyhjästä ja saatte vaan pahan mielen vastineeksi.

      • älä tuhlaa rahojasi

        minullekin kävi niin että hän ennusti minulle päinvastaista kuin muut ja aiheutti pahan mielen sanomall asioita joissa ei ollut päätä eikä häntää..


    • iikka899

      Aivan tyhjänpuhuja. Älkää tuhlatko rahojanne. Aiheutti minullkin vain pelkkää pahaa mieltä

    • enkeliksimuuttu

      Terttu on kuulemma taivaassa. Ilmeisesti huhtikuussa siirtynyt taivaankirjoihin. Kuka tietää tarkemmin. Tertun rivitalo on myyty Kempeleeltä.

      • uskomatontatouhua

        tämä ei ole palsta missä ilmoitetaan kuolemasta tai talon myynneistä. HÄPEÄ. mitä haluat tietää tarkemmin? ei varmaan kuulu sulle eikä kenellekkään täällä palstalla olevista.


    • taivaassa

      Seurakunnan ilmoituksesta näin, että kuolleeksi oli Terttu viime keväänä ilmoitettu eli 64 vuotiaaksi.

    • kamalaapuhetta

      törkeää haukkua mennyttä näkijää joka ei edes pääse itse puolustautumaan. Ja jos ennustaa ikäviä asioista niin kyllä se vaan on kullanmurut on sellainen juttu että ei elämä ole aina mitään loistoa ja niitä ikäviäkin asioita tulee eteen, koittakaan kestää se. tää on vain elämää

    • Heräänyt

      Eikö liene ollut vielä hengissä 2006 kun nuo kirjoitukset on kirjoitettu, ainakin itse soitin 2016 ja oli vielä Rajatiedolla silloin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe