Terttu Sandholm

anahata

Onko teillä kokemusta Terttu Sandholmista? Millainen ihminen? Tiesikö? Näkikö? Suositteletteko?

Hänestähän oli juttu viimeisimmässä Henkimaailma-lehdessä - jota ei valitettavasti tullut hankittua-, jossa hänen kerrottiin tietävän kenellä on kykyjä ja kenellä ei, miten niitä kehitttää?

Kiitos kaikille, jotka viitsitte vastata!!!

9

3380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksyntyttö

Ainakin soneraplazan keskustelupalstoilla on ollut tosi negatiivista palautetta terttu sandholmista, ei tiennyt mitään, kaikki meni aika pieleen, sanoi ikäviä asioita (jotka saivat asiakkaat pelkäämään tulevaisuutta, eikä sitten edes käynyt niin kuin hän sanoi, eli kauheaa stressiä vain tuli turhasta)puhui vain itsestään jne. Eli ei kannata häntä kokeilla!

• Huijatuksi tullut

Älä tuhlaa rahojasi Terttuun, minulla on samoja kokemuksia kuin syksyntytöllä,eli Terttu puhui suurimman osan ajasta omia asioitaan ja ei todella tiennyt mitään elämästäni. Minulle hän myös ennusti enimmäkseen ikäviä asioita, vaikka muut ennustajat ovat ennustaneet samoja asioita toisin (jotka ovat jo osittain tapahtuneet).
      Älkää menkö siihen lankaan että maksatte Tertulle tyhjästä ja saatte vaan pahan mielen vastineeksi.

• älä tuhlaa rahojasi

minullekin kävi niin että hän ennusti minulle päinvastaista kuin muut ja aiheutti pahan mielen sanomall asioita joissa ei ollut päätä eikä häntää..

• iikka899

Aivan tyhjänpuhuja. Älkää tuhlatko rahojanne. Aiheutti minullkin vain pelkkää pahaa mieltä

• enkeliksimuuttu

Terttu on kuulemma taivaassa. Ilmeisesti huhtikuussa siirtynyt taivaankirjoihin. Kuka tietää tarkemmin. Tertun rivitalo on myyty Kempeleeltä.

• uskomatontatouhua

tämä ei ole palsta missä ilmoitetaan kuolemasta tai talon myynneistä. HÄPEÄ. mitä haluat tietää tarkemmin? ei varmaan kuulu sulle eikä kenellekkään täällä palstalla olevista.

• taivaassa

Seurakunnan ilmoituksesta näin, että kuolleeksi oli Terttu viime keväänä ilmoitettu eli 64 vuotiaaksi.

• kamalaapuhetta

törkeää haukkua mennyttä näkijää joka ei edes pääse itse puolustautumaan. Ja jos ennustaa ikäviä asioista niin kyllä se vaan on kullanmurut on sellainen juttu että ei elämä ole aina mitään loistoa ja niitä ikäviäkin asioita tulee eteen, koittakaan kestää se. tää on vain elämää

• Heräänyt

Eikö liene ollut vielä hengissä 2006 kun nuo kirjoitukset on kirjoitettu, ainakin itse soitin 2016 ja oli vielä Rajatiedolla silloin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe