Terttu Sandholm

anahata

Onko teillä kokemusta Terttu Sandholmista? Millainen ihminen? Tiesikö? Näkikö? Suositteletteko?

Hänestähän oli juttu viimeisimmässä Henkimaailma-lehdessä - jota ei valitettavasti tullut hankittua-, jossa hänen kerrottiin tietävän kenellä on kykyjä ja kenellä ei, miten niitä kehitttää?

Kiitos kaikille, jotka viitsitte vastata!!!

9

3352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksyntyttö

Ainakin soneraplazan keskustelupalstoilla on ollut tosi negatiivista palautetta terttu sandholmista, ei tiennyt mitään, kaikki meni aika pieleen, sanoi ikäviä asioita (jotka saivat asiakkaat pelkäämään tulevaisuutta, eikä sitten edes käynyt niin kuin hän sanoi, eli kauheaa stressiä vain tuli turhasta)puhui vain itsestään jne. Eli ei kannata häntä kokeilla!

• Huijatuksi tullut

Älä tuhlaa rahojasi Terttuun, minulla on samoja kokemuksia kuin syksyntytöllä,eli Terttu puhui suurimman osan ajasta omia asioitaan ja ei todella tiennyt mitään elämästäni. Minulle hän myös ennusti enimmäkseen ikäviä asioita, vaikka muut ennustajat ovat ennustaneet samoja asioita toisin (jotka ovat jo osittain tapahtuneet).
      Älkää menkö siihen lankaan että maksatte Tertulle tyhjästä ja saatte vaan pahan mielen vastineeksi.

• älä tuhlaa rahojasi

minullekin kävi niin että hän ennusti minulle päinvastaista kuin muut ja aiheutti pahan mielen sanomall asioita joissa ei ollut päätä eikä häntää..

• iikka899

Aivan tyhjänpuhuja. Älkää tuhlatko rahojanne. Aiheutti minullkin vain pelkkää pahaa mieltä

• enkeliksimuuttu

Terttu on kuulemma taivaassa. Ilmeisesti huhtikuussa siirtynyt taivaankirjoihin. Kuka tietää tarkemmin. Tertun rivitalo on myyty Kempeleeltä.

• uskomatontatouhua

tämä ei ole palsta missä ilmoitetaan kuolemasta tai talon myynneistä. HÄPEÄ. mitä haluat tietää tarkemmin? ei varmaan kuulu sulle eikä kenellekkään täällä palstalla olevista.

• taivaassa

Seurakunnan ilmoituksesta näin, että kuolleeksi oli Terttu viime keväänä ilmoitettu eli 64 vuotiaaksi.

• kamalaapuhetta

törkeää haukkua mennyttä näkijää joka ei edes pääse itse puolustautumaan. Ja jos ennustaa ikäviä asioista niin kyllä se vaan on kullanmurut on sellainen juttu että ei elämä ole aina mitään loistoa ja niitä ikäviäkin asioita tulee eteen, koittakaan kestää se. tää on vain elämää

• Heräänyt

Eikö liene ollut vielä hengissä 2006 kun nuo kirjoitukset on kirjoitettu, ainakin itse soitin 2016 ja oli vielä Rajatiedolla silloin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe