Jos Matti on alkoholisti ja haima tai maksa ei kestä dokaamista eikä dokaaminen pysy hallinnassa, on jäljellä täsmälleen 2 vaihtoehtoa:
Vaihtoehto 1 : Juomisen lopettaminen
Vaihtoehto 2 : Kuoleminen ja juomisen lopettaminen
Kuten huomaamme, molemmissa vaihtoehdoissa on yhteisenä nimittäjänä juomisen lopettaminen, ja se on siis ainoa vaihtoehto. Voi kuitenkin valita jatkaako elämistä vaiko ei.
Mm. George Best taisi valita vaihtoehdon 2.
Muita vaihtoehtoja ei parantumattomalla juomisen kontrolloimiseen kykenemättömällä alkoholistilla ole.
Matilla 2 vaihtoehtoa
Tämä on totuus
3
471
Vastaukset
- v40
onhan matti jo uskonki tunnustanu. kannustetaan mattia. moni on jumalaan luottaen selvinny ja ovat parhaita evankelistoja
- osaaja
Cisse & Albertkin jäivät brenkun koukkuun ja loppu tuli. Mutta viettivätkin hiljaisempaa elämää siviilissä - ei ainakaan lehdistössä paljon märehitty
- kirjoita toimittajista
Toimittajat ovat yhtä avointa riistaa kuin julkkisetkin. Heidän dokaamistaan ja pettämisistään pitää tehdä lööppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026