Yritin itse asentaa ensin Brinkin irrotettavaa koukkua Grand Sceniciin, mutta en saanut millää pari ruuvia auki, joten vein auton ja koukun paikalliselle Teboilille jossa lupasivat koukun asentaa. Ohjeissa lukee, että asennukseen menee enintään 2 tuntia, 1 tunti johtosarjaan ja 1 tunti koukkuun. Tuhrasivat sitten asennuksen kanssa 6 tuntia Teboililla. Koko perä piti kuulemma purkaa.
No koukku on nyt asennettu ja lompakko tyhjennetty. Toivottavasti koukulle tulee käyttöä.
GS:n vetokoukun asennukseen meni 6h
3
742
Vastaukset
- kepa
Ostin uuden Scenicin 11.7.06 ja siihen Kovilin irroitettava koukku tuli maksamaan 592,00 €, en tiedä oliko kallis mutta oli paikallaan ja toimii loistavasti.
- JakesN
Moi, kannattaa pyytää tarjous asennuksineen eri liikkeistä, nykyautoihin ei todellakaan asenneta koukkua "parin ruuvin irroittamisella".
- renuko
Ostin kanssa Brinkin irroitettavan koukun GS:ään ja sain sen 300Eur Tampereen Polar autovarusteesta ja sitten asennus oli 175 Tammer Dieselissä. Mutta nyt sitten ekaa kertaa käyttämässä itse koukkua huomasin, että muutaman kilometrin jälkeen tulee tietokoneelle herja "ESP ei toiminnassa". Kysymys kuuluukin, että pitääkö tuo vetokoukku "opettaa" auton tietokoneelle? Onko tullu vastaavia ongelmia peräkärräyä vedettäessä? Taitaa tulla reissu Käyttöautoon taas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165