Kuinka hyvin nämä horoskoopit täydentävät toisiaan?
Kaksi vahvaa persoonaa yhdessä-> rakkautta ja riitoja?
Vesimies(n)&Oinas(m)
4
1062
Vastaukset
- Vesimissi
Itse vesimies(n) ja miesystäväni oinas(m), vielä en ole huomannut mitään vikaa suhteessamme, mutta olemmekkin vastarakastuneita :). Kipinät ovat sinkoilleet ensi hetkestä lähtien. Oinaasta sanottakoon vielä se, että luultavasti ottaa hyvin ohjat käsiinsä, eli vesimiesnaisen "jää sulaa" tai sitten tämä juoksee karkuun.
Salaperäinen vesimiesnainen tarjoaa haastetta oinas miehelle pidemmäksikin aikaa. Lisäksi kummatkin innostuvat helposti kaikesta uudesta, mikä tekee tästä yhdistelmästä aktiivisen ja energisen kaikilla tasoilla ;). Osaavat varmaan myös antaa toisilleen tilaa tarpeen tullen, vaikkakin mustasukkaisuus saattaa vaivata kumpaakin.
Tulisia yhteenottoja on takuulla tiedossa, mutta toisaalta kummankin merkin edustajat ovat vilpittömään, suorasukaiseen keskusteluun kykeneväisiä.
Muuta en osaa omasta puolestani sanoa, koska oinasmies on aivan uusi tuttavuus minulle :). Nuorempana olisin pelästynyt noin dominoivaa miestä, mutta nyt olen päättänyt antautua viettien vietäväksi....- Juuri
Kuten minäkin! Vaikka olemmekin myös vasta tutustuneita, niin samanlaiset merkit on myös meillä. Eli tällä tarkoitan, että vesimiesnainen tarvitsee tosiaan sellaisen miehen, joka pitää aisoissa, antaen kuitenkin tilaa...Kuvittele huone, jossa neljä seinää, mutta sen oven on oltava auki!
Ei vankilameininkiä.
Tylsää, arkipäiväistä elämää tuskin on odotettavissa, aina on joku jippo mukana =)
Tsemppiä teille ja meille!!! - veskutyttö
Juuri kirjoitti:
Kuten minäkin! Vaikka olemmekin myös vasta tutustuneita, niin samanlaiset merkit on myös meillä. Eli tällä tarkoitan, että vesimiesnainen tarvitsee tosiaan sellaisen miehen, joka pitää aisoissa, antaen kuitenkin tilaa...Kuvittele huone, jossa neljä seinää, mutta sen oven on oltava auki!
Ei vankilameininkiä.
Tylsää, arkipäiväistä elämää tuskin on odotettavissa, aina on joku jippo mukana =)
Tsemppiä teille ja meille!!!Kyllä vain, todella hyvä pari! Olen ollut nyt 3 kk yhdessä nykyisen poikaystäväni kanssa. Täytynee sanoa, että oinas vaatii virikettä melkeinpä koko ajan. Joskus tuntuu etten sitä hänelle osaa tarpeeksi antaa, ja se alkaa hieman näkyä päälle päin. Liian usein huomaan mieheni haluavan jotain actionia mutten saa aikaseksi mitään. Vesimiehen epävarmuusko se sitten tulee esiin..... Pitäisi varmaan ottaa vaan riskejä, tärkeintä kuitenkin pitää oinaan mielenkiinto yllä?
Juuri kirjoitti:
Ei vankilameininkiä.
Tsemppiä teille ja meille!!!Lisäksi asioista puhuminen, luottamus ja keskinäinen kunnioitus!
Alkuvuosien räiskyvä intohimo on meillä jo hioutunut lämpimäksi rakkaudeksi:)
Elämäni paras ihmissuhde!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992