Olen rapumies ja olen aina ollut sellainen vähän "yksinäinen susi" ja muutama kuukausi sitten tapasin
tytön ja ensimmäisten treffien jälkeen olin myytyä miestä ,mutta sekin tyssäsi ulkopuolisiin ongelmiin joten se loppui siihen.Vieläkin tuntuu siltä ettei oikein uskalla ketään päästää lähelle.Onko ravut niin herkkiä ettei kariutuneen suhteen jälkeen tahdo päästä oikein enään elämään
Onko muita samanhenkisiä?
3
726
Vastaukset
- Rajarapu
Kyllä mullakin kesti toipua käsittämättömän kauan pieleen menneestä suhteesta, jonka olisin toivonut jatkuvan. En edes pystynyt ajattelemaan uusia naisia ennen kuin olin saanut käsiteltyä koko vanhan jutun pois mielestäni. Piehtaroin yksinäisyydessä ja itsesäälissä pitkään.
Toisaalta nyt kun asiat ovat jo huomattavasti paremmin ja olen taas avannut silmäni ulkomaailmalle, ajattelen kokemusta erittäin kasvattavana. Opin itsestäni paljon asioita ja olen vahvempi kohtaamaan sen mitä elämä jatkossa tuo vastaan.
Että kai ainakin me ravut ollaan jossain suhteessa tälläsiä :)
Ja mulla muuten on täsmälleen sama syntympäpäivä kuin sulla, tulin vilkaisseeks nimittäin sun profiilias. Vielä jos oot samaa nousevaa Jousimiestä kuin mäkin, niin me saatetaan olla kuin kaksi marjaa :) - surkusilmä
Ikävästi on sinulle käynyt..sama täällä, kuin myös olen rapu ja epäonninen suhteitten kanssa..
Kaikki seurustelusuhteet kariutuneet..mikäänhän ei ole pysyvää..sanotaan..(laiha lohdutus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601