Olen rapumies ja olen aina ollut sellainen vähän "yksinäinen susi" ja muutama kuukausi sitten tapasin
tytön ja ensimmäisten treffien jälkeen olin myytyä miestä ,mutta sekin tyssäsi ulkopuolisiin ongelmiin joten se loppui siihen.Vieläkin tuntuu siltä ettei oikein uskalla ketään päästää lähelle.Onko ravut niin herkkiä ettei kariutuneen suhteen jälkeen tahdo päästä oikein enään elämään
Onko muita samanhenkisiä?
3
754
Vastaukset
- Rajarapu
Kyllä mullakin kesti toipua käsittämättömän kauan pieleen menneestä suhteesta, jonka olisin toivonut jatkuvan. En edes pystynyt ajattelemaan uusia naisia ennen kuin olin saanut käsiteltyä koko vanhan jutun pois mielestäni. Piehtaroin yksinäisyydessä ja itsesäälissä pitkään.
Toisaalta nyt kun asiat ovat jo huomattavasti paremmin ja olen taas avannut silmäni ulkomaailmalle, ajattelen kokemusta erittäin kasvattavana. Opin itsestäni paljon asioita ja olen vahvempi kohtaamaan sen mitä elämä jatkossa tuo vastaan.
Että kai ainakin me ravut ollaan jossain suhteessa tälläsiä :)
Ja mulla muuten on täsmälleen sama syntympäpäivä kuin sulla, tulin vilkaisseeks nimittäin sun profiilias. Vielä jos oot samaa nousevaa Jousimiestä kuin mäkin, niin me saatetaan olla kuin kaksi marjaa :) - surkusilmä
Ikävästi on sinulle käynyt..sama täällä, kuin myös olen rapu ja epäonninen suhteitten kanssa..
Kaikki seurustelusuhteet kariutuneet..mikäänhän ei ole pysyvää..sanotaan..(laiha lohdutus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501447
- 591381
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 60791
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118607Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit81582- 38556