Olen rapumies ja olen aina ollut sellainen vähän "yksinäinen susi" ja muutama kuukausi sitten tapasin
tytön ja ensimmäisten treffien jälkeen olin myytyä miestä ,mutta sekin tyssäsi ulkopuolisiin ongelmiin joten se loppui siihen.Vieläkin tuntuu siltä ettei oikein uskalla ketään päästää lähelle.Onko ravut niin herkkiä ettei kariutuneen suhteen jälkeen tahdo päästä oikein enään elämään
Onko muita samanhenkisiä?
3
734
Vastaukset
- Rajarapu
Kyllä mullakin kesti toipua käsittämättömän kauan pieleen menneestä suhteesta, jonka olisin toivonut jatkuvan. En edes pystynyt ajattelemaan uusia naisia ennen kuin olin saanut käsiteltyä koko vanhan jutun pois mielestäni. Piehtaroin yksinäisyydessä ja itsesäälissä pitkään.
Toisaalta nyt kun asiat ovat jo huomattavasti paremmin ja olen taas avannut silmäni ulkomaailmalle, ajattelen kokemusta erittäin kasvattavana. Opin itsestäni paljon asioita ja olen vahvempi kohtaamaan sen mitä elämä jatkossa tuo vastaan.
Että kai ainakin me ravut ollaan jossain suhteessa tälläsiä :)
Ja mulla muuten on täsmälleen sama syntympäpäivä kuin sulla, tulin vilkaisseeks nimittäin sun profiilias. Vielä jos oot samaa nousevaa Jousimiestä kuin mäkin, niin me saatetaan olla kuin kaksi marjaa :) - surkusilmä
Ikävästi on sinulle käynyt..sama täällä, kuin myös olen rapu ja epäonninen suhteitten kanssa..
Kaikki seurustelusuhteet kariutuneet..mikäänhän ei ole pysyvää..sanotaan..(laiha lohdutus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070