voi Mervi-parkaa

sinuun rakastunut

Mervi oli kävellyt ja itkenyt koko yön kerrottiin Ilta-Sanomissa. Oi, mikä jumalainen rakastava nainen. Ja niin kaunis aikuinen ihminen. Kyllä Masa on onnenpoika.

8

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gonsda Guddabergga

      Siltä oli varmaan viina loppunut, kun ei uni tullut. Eihän juopot selvin päin pysty nukkumaan. Ja itku tuli, kun se huomasi että nyt onkin yö eikä viinaa saa mistään ennen aamua.

    • kauneudesta

      On sen näköinen että viina on maistunut enemmältikin. Vaikka on rikas ei mitään hajua muodista. Vaatteet on kuin kolmekymmentä vuotta sitten hankittuja.Olisi varaa hakea ja mennä hoidattamaan itseään kalliisiin katkoloihin tuon viinan takia mutta ei taida olla halujakaan

    • MIE wuan:))

      .niin kännissä,ettei oo sairaalaan laskeneet lähellekkään Mattia.Kyllä jos minun mieheni makaisi sairaalassa letkuissa tajuttomana,olisin jokaikinen hetki hänen rinnallaan,enkä poistuisi kuin korkeintaan veskiin ja syömään.
      Mervi ottanu kotona kuppia,sit on itkee tihrannu ja hoitsut ollu sairaalassa ihmeissään,kun eivät ehtineet työvuorojaan kunnolla hoitaa kun känninen Mervi rinkutti soittaa sinne koko ajan..Siis kysynkin,mitäs mieltä te muut ootte,miksi Mervi ei siis ollut miehensä vierellä vaan kotona??VASTAUS NRO1=PROMILLEJA VERESSÄ VÄHINTÄÄN2,9!!!..AINKIN ILTIKSEN KUVAN PERUSTEELLA(että osaa olla rupsahtanu haahka..sitäse viina teettää..)

      • Ohhoh

        vastaavanlaisessa tilanteessa? Itse en edes katsoisi tuollaista meininkiä ja jos nyt sattuisi jostain syystä käymään niin, että pitäisi alkkista mennä katsomaan sairaalaan ja tilanne olisi toi. Kysyn vaan, ketä kiinnostaa katsoa pöhöttynyttä ja tajutonta letkuissa olevaa ihmistä 24h?
        Aivan eri asia, jos puoliso olisi muista syistä sairaalassa.


      • Raspi

        Tietenkin Mervi on ollut kännissä. Sehän on niin hänen tapaistaan. Eihän sitä nyt selvin päin voi olla, kun toinen osapuoli on sairaalassa. Ei Merviä kiinnosta, oliko/onko Matti sairaalassa vai ei. Pääasia on, että naama näkyy lehdessä. Se on tärkeää. (Tällaisen kuvan olen saanut tästä ihmisestä.)
        En puolustele Mattia, mutta hänen elämänsä on mennyt huonompaan suuntaan tämän juopon naisen kanssa, mielestäni. (Rahako ratkaisee?) En väitä, etteikö viina ole maistunut Matille ennen Merviäkin, mutta nyt meno on ihan älytöntä, suorastaan uskomatonta, jos lehtiartikkeleihin on luottaminen. Molempien pitäisi myöntää itselleen, tosissaan, että ovat alkoholisteja ja tarvitsevat apua sen suhteen.


      • Mie wuan:))
        Ohhoh kirjoitti:

        vastaavanlaisessa tilanteessa? Itse en edes katsoisi tuollaista meininkiä ja jos nyt sattuisi jostain syystä käymään niin, että pitäisi alkkista mennä katsomaan sairaalaan ja tilanne olisi toi. Kysyn vaan, ketä kiinnostaa katsoa pöhöttynyttä ja tajutonta letkuissa olevaa ihmistä 24h?
        Aivan eri asia, jos puoliso olisi muista syistä sairaalassa.

        KIRJOITINKO, ETTÄ MIEHENI ON ALKKIS??ETKÖ OSAA LUKEA, VAI ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI??
        EN VAMASTI KIRJOITTANUT MIEHENI OLEVAN ALKKIS,VAAN KIRJOITIN, ETTÄ JOS MINUN MIEHENI OLISI SAIRAALASSA TAJUTTOMANA JA LETKUISSA, OLISIN HÄNEN RINNALLAAN 24H/VRK..
        NO MUT TURHAA SULLE ON NÄKÖJÄÄN MITÄÄN SELITTÄÄ, OLET NIITÄ IHMISIÄ NÄEMMÄ, JOLLLA EI OLE TIETOA SIITÄ, MITÄ TARKOITTAA SANA EMPATIA..JA VIELÄ HUOM!ALKKIS ON MYÖS IHMINEN, MIKÄ SINÄ OLET KETÄÄN TUOMITSEMAAN?OLISIKO ITSESTÄSI KIVA MAATA TAJUTTOMANA 24H/VRK,LETKUISSA IHAN YKSIN KENENKÄÄN VÄLITTÄMÄTÄÄ SAIRAALASSA?JOS VASTAUS ON KYLLÄ, HOMMMAA ITSESI SINNE JA NAUTISKELE, MUTTA YKSIN.JULMA JA TUNTEETON OLET SINÄ,MUUTA SANOTTAVAA EI SINULLE OLE.


      • MIE WUAN:))
        Raspi kirjoitti:

        Tietenkin Mervi on ollut kännissä. Sehän on niin hänen tapaistaan. Eihän sitä nyt selvin päin voi olla, kun toinen osapuoli on sairaalassa. Ei Merviä kiinnosta, oliko/onko Matti sairaalassa vai ei. Pääasia on, että naama näkyy lehdessä. Se on tärkeää. (Tällaisen kuvan olen saanut tästä ihmisestä.)
        En puolustele Mattia, mutta hänen elämänsä on mennyt huonompaan suuntaan tämän juopon naisen kanssa, mielestäni. (Rahako ratkaisee?) En väitä, etteikö viina ole maistunut Matille ennen Merviäkin, mutta nyt meno on ihan älytöntä, suorastaan uskomatonta, jos lehtiartikkeleihin on luottaminen. Molempien pitäisi myöntää itselleen, tosissaan, että ovat alkoholisteja ja tarvitsevat apua sen suhteen.

        OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ ASIASTA KANSSASI,KIRJOITIT JUURI NIINKUIN ASIA ON:)


    • kierrän kaukaa

      juopolle sanomaan että lopeta juominen,silloin saat kuulla olevasi idiootti,huuhkaja,skitso ym-ta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe