Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä tuommoset...

niksulinen

Nousevat merkit ja kuut sun muut jutut oikein tarkottaa? Ite oon syntyny 13.12.1979 Ruotsissa Trollhättänissa klo 23.44. Mitäköhän merkkejä mun tarttis lisätä sen perus jousimiehen lisäksi itselleni titteliin?

9

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppp

      merkin saat selville esim. astro.fi/kartat sivuilta.
      Noumerkki kuvastaa ihmisen persoonallisuutta,
      jonka toiset ihmiset tunnistaa meissä paljon
      helpommin kuin me itse.
      Kartassasi auringon ja kuun merkki kuvastaa
      elämänvoimaa ja energiaa.
      Merkurius,veneus ja mars ovat persoonallisuuden
      planeettoja.
      Jupiter ja saturnut taas sosiaaliset planeetat.

      • katsoon siellä astrossa sitä juttua. Ongelma iski, kun olis tarvinnu tietää syntymäpaikkakunnan koordinaatit. Siis niinku leveys- ja pituusasteet.
        Maikkarin helmi-sivuilla oli samanlainen juttu. Se osas paikantaa ihan ite sen Trollhättanin. Sieltä sainki sit ne kaikki kuut ja jupiterit sun muut. Kai niitä täytyy jossain vaiheessa tavailla keskittyneemmin, et oppis taas jotain uutta itestään.


      • ei selvinny, et mikä on mun nouseva merkki. Kuu on Vaa'assa, venus kauriissa, mars neitsyessä, merkurius jousimiehessä, jupiter ja saturnus molemmat neitsyessä.

        Mielenkiintoista lukea niitä tekstejä, kun oikeesti suurin osa pitää paikkansa.


      • Jousileijona
        niksulinen kirjoitti:

        ei selvinny, et mikä on mun nouseva merkki. Kuu on Vaa'assa, venus kauriissa, mars neitsyessä, merkurius jousimiehessä, jupiter ja saturnus molemmat neitsyessä.

        Mielenkiintoista lukea niitä tekstejä, kun oikeesti suurin osa pitää paikkansa.

        http://www.astro.com/


      • Jousileijona kirjoitti:

        http://www.astro.com/

        En ymmärtäny sitä englanninkielistä tekstiä hirveesti, mut sainpa sieltä syntymäpaikkani koordinaatit. Sitten pääsin suomenkieliselle sivulle ja sain selville, että nouseva merkkini on neitsyt.

        Vielä kun joku päivä keksin, että mitä niillä tiedoilla teen. En ymmärrä semmosista huoneista ym. mitään.


    • sama päivä

      Kiva sattuma,,,olen syntynyt myös 13.12...mut 59...

      olen nousevalta merkiltäni neitsyt
      kuu on härkä
      ja oli niitä muitakin,mut en muista.
      Tuohon tulkintaan on kellonaika tärkeä...muuten sitä ei voi tehdä.

      • 555

        sattuma kivasti lukkiin näitä viestejä,ja huomasin oletpas samana päivänä ja vuonna syntyny 13.12.59 siskoni on päivälleen 2vuotta vanhempi.


    • 18.12-64

      Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään.

      Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi. :))

      • 18.12-64

        Minä olenkin Nouseva vaaka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe