Mitä tuommoset...

niksulinen

Nousevat merkit ja kuut sun muut jutut oikein tarkottaa? Ite oon syntyny 13.12.1979 Ruotsissa Trollhättänissa klo 23.44. Mitäköhän merkkejä mun tarttis lisätä sen perus jousimiehen lisäksi itselleni titteliin?

9

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppp

merkin saat selville esim. astro.fi/kartat sivuilta.
      Noumerkki kuvastaa ihmisen persoonallisuutta,
      jonka toiset ihmiset tunnistaa meissä paljon
      helpommin kuin me itse.
      Kartassasi auringon ja kuun merkki kuvastaa
      elämänvoimaa ja energiaa.
      Merkurius,veneus ja mars ovat persoonallisuuden
      planeettoja.
      Jupiter ja saturnut taas sosiaaliset planeetat.

• katsoon siellä astrossa sitä juttua. Ongelma iski, kun olis tarvinnu tietää syntymäpaikkakunnan koordinaatit. Siis niinku leveys- ja pituusasteet.
        Maikkarin helmi-sivuilla oli samanlainen juttu. Se osas paikantaa ihan ite sen Trollhättanin. Sieltä sainki sit ne kaikki kuut ja jupiterit sun muut. Kai niitä täytyy jossain vaiheessa tavailla keskittyneemmin, et oppis taas jotain uutta itestään.

• ei selvinny, et mikä on mun nouseva merkki. Kuu on Vaa'assa, venus kauriissa, mars neitsyessä, merkurius jousimiehessä, jupiter ja saturnus molemmat neitsyessä.

Mielenkiintoista lukea niitä tekstejä, kun oikeesti suurin osa pitää paikkansa.

• Jousileijona
        niksulinen kirjoitti:

ei selvinny, et mikä on mun nouseva merkki. Kuu on Vaa'assa, venus kauriissa, mars neitsyessä, merkurius jousimiehessä, jupiter ja saturnus molemmat neitsyessä.

Mielenkiintoista lukea niitä tekstejä, kun oikeesti suurin osa pitää paikkansa.

http://www.astro.com/

• Jousileijona kirjoitti:

http://www.astro.com/

En ymmärtäny sitä englanninkielistä tekstiä hirveesti, mut sainpa sieltä syntymäpaikkani koordinaatit. Sitten pääsin suomenkieliselle sivulle ja sain selville, että nouseva merkkini on neitsyt.

Vielä kun joku päivä keksin, että mitä niillä tiedoilla teen. En ymmärrä semmosista huoneista ym. mitään.

• sama päivä

Kiva sattuma,,,olen syntynyt myös 13.12...mut 59...

olen nousevalta merkiltäni neitsyt
      kuu on härkä
      ja oli niitä muitakin,mut en muista.
      Tuohon tulkintaan on kellonaika tärkeä...muuten sitä ei voi tehdä.

• 555

sattuma kivasti lukkiin näitä viestejä,ja huomasin oletpas samana päivänä ja vuonna syntyny 13.12.59 siskoni on päivälleen 2vuotta vanhempi.

• 18.12-64

Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään.

Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi. :))

• 18.12-64

Minä olenkin Nouseva vaaka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe