Nousevat merkit ja kuut sun muut jutut oikein tarkottaa? Ite oon syntyny 13.12.1979 Ruotsissa Trollhättänissa klo 23.44. Mitäköhän merkkejä mun tarttis lisätä sen perus jousimiehen lisäksi itselleni titteliin?
Mitä tuommoset...
9
1121
Vastaukset
- ppp
merkin saat selville esim. astro.fi/kartat sivuilta.
Noumerkki kuvastaa ihmisen persoonallisuutta,
jonka toiset ihmiset tunnistaa meissä paljon
helpommin kuin me itse.
Kartassasi auringon ja kuun merkki kuvastaa
elämänvoimaa ja energiaa.
Merkurius,veneus ja mars ovat persoonallisuuden
planeettoja.
Jupiter ja saturnut taas sosiaaliset planeetat.katsoon siellä astrossa sitä juttua. Ongelma iski, kun olis tarvinnu tietää syntymäpaikkakunnan koordinaatit. Siis niinku leveys- ja pituusasteet.
Maikkarin helmi-sivuilla oli samanlainen juttu. Se osas paikantaa ihan ite sen Trollhättanin. Sieltä sainki sit ne kaikki kuut ja jupiterit sun muut. Kai niitä täytyy jossain vaiheessa tavailla keskittyneemmin, et oppis taas jotain uutta itestään.ei selvinny, et mikä on mun nouseva merkki. Kuu on Vaa'assa, venus kauriissa, mars neitsyessä, merkurius jousimiehessä, jupiter ja saturnus molemmat neitsyessä.
Mielenkiintoista lukea niitä tekstejä, kun oikeesti suurin osa pitää paikkansa.- Jousileijona
niksulinen kirjoitti:
ei selvinny, et mikä on mun nouseva merkki. Kuu on Vaa'assa, venus kauriissa, mars neitsyessä, merkurius jousimiehessä, jupiter ja saturnus molemmat neitsyessä.
Mielenkiintoista lukea niitä tekstejä, kun oikeesti suurin osa pitää paikkansa. Jousileijona kirjoitti:
En ymmärtäny sitä englanninkielistä tekstiä hirveesti, mut sainpa sieltä syntymäpaikkani koordinaatit. Sitten pääsin suomenkieliselle sivulle ja sain selville, että nouseva merkkini on neitsyt.
Vielä kun joku päivä keksin, että mitä niillä tiedoilla teen. En ymmärrä semmosista huoneista ym. mitään.
- sama päivä
Kiva sattuma,,,olen syntynyt myös 13.12...mut 59...
olen nousevalta merkiltäni neitsyt
kuu on härkä
ja oli niitä muitakin,mut en muista.
Tuohon tulkintaan on kellonaika tärkeä...muuten sitä ei voi tehdä.- 555
sattuma kivasti lukkiin näitä viestejä,ja huomasin oletpas samana päivänä ja vuonna syntyny 13.12.59 siskoni on päivälleen 2vuotta vanhempi.
- 18.12-64
Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään.
Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi. :))- 18.12-64
Minä olenkin Nouseva vaaka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218