mitä pitäisi tehdä kun koko ajan tekee mieli harrastaa seksiä? ihana aviomies löytyy ja seksi sujuu loistavasti mutta hänkin on työssä päivisin.Ja lapsetkin on kotona. Hei haluan ihan asianmukaiset vastaukset!
mitä apuun kun tekee mieli seksiä..
9
8850
Vastaukset
- sulla
Onko sulla sexilelua.. voitko sitä välillä käyttää.. salaa.
- äiti 2
en ole vielä kokeillut seksilelua kun minulla on varmaan vähän vanhanaikainen (vaikka olen 29v.)kuvitelma vielä että se on miehen joka pitää tyydyttä naista...mutta ehkä uskallan vielä kokeilla. Onko ehdotuksia millaista?
- SamuelEugenKrewing
äiti 2 kirjoitti:
en ole vielä kokeillut seksilelua kun minulla on varmaan vähän vanhanaikainen (vaikka olen 29v.)kuvitelma vielä että se on miehen joka pitää tyydyttä naista...mutta ehkä uskallan vielä kokeilla. Onko ehdotuksia millaista?
Stefan Lindforsin Serpent-sauva on oman naiseni
suosikki. Sopivan kiemurainen, ja kun käytän sitä
4:llä pisteellä samalla, kun naiseni sormettaa
klittaansa, saa hän samantyyppisiä(ellei kovempia?)
orkkuja, kuin nussiessamme.
Tilaa ilmainen kaavio mailaamalla:
[email protected]
Saat paluupostina kaavion pillusi pisteistä, joita
moni 'asiantuntijakaan' ei tunnista.
Voit ottaa esim www.yahoo.com -sivulta uuden maili-
osoitteen, jonka haltijatietoihin laitat jotain puuta-
heinää.
Yahoolla se onnistuu ainakin toistaiseksi.
- Niin seksi unohtuu
Hoida lapsiasi, siivoa, laita ruokaa, tee ruokaa myös pakastimeen, leiki lasten kanssa. Järjestä lapsille yllätyksiä, ompele lasten vaatteet. Lue lapsille kirjoja, opeta heidät lukemaan ja soittamaan pianoa. Ulkoile lapsien kanssa.
Miten sinulla on (oletan että lapset ovat vielä aika pieniä) aikaa ajatella seksiä? Et ilmeisesti hoida äidin ja vaimon velvollisuuksia kunnolla, kun aikaa jää seksin ajatteleiseen....
Itse sinkkuna minulla ei ole niin paljon noita velvollisuuksia, mutta lähden lenkille tai rupean siivoamaan kun liikahimo iskee. Tai sitten vain masturboin himon pois.- äiti 2
hoidaan kyllä kaikki mitää pitää ja paljon enemmänkin ja iloitsen myös niistä. Mutta vaikka en ole enää sinkku niin kyllä on haluja kumminkin ja joskus ihan vaan panettaa. Pitää siinä olla elämä lastenkin jälkeen, tai?
- ei ne
äiti 2 kirjoitti:
hoidaan kyllä kaikki mitää pitää ja paljon enemmänkin ja iloitsen myös niistä. Mutta vaikka en ole enää sinkku niin kyllä on haluja kumminkin ja joskus ihan vaan panettaa. Pitää siinä olla elämä lastenkin jälkeen, tai?
Ei ne halut lopu jos lapsia on. Elä vaan suunnittele toisia miehiä.. niistä ei saa kuin harmia.
- vapaaehtoinen
äiti 2 kirjoitti:
Jos siltä tuntuu niin voidaan ainakin auttaa toisiamme vaikka ajatustenvaihdolla kirjoittele [email protected] T. Mies 30
- äiti 2
jo kiitos olen kokeillut muutama vinkki! Saanut 1-2 kertaa päivässä aviomieheltä ja käynyt lenkillä sekä hoitanut kaikki askarreet kotona mutta kumminkin se tunne että vielä pitäis saada...miten onko siellä muita äitejä joka kokee samaa? olen kumminkin vasta 29 vuotias ja 2 lapsen äiti ja voin todeta kyllä että seksi vain paranee..nyt tietää mitä haluaa! Mies on valmis toteamaan kaikki toiveet.Ja kyllä tämä kesäkin varmaan tekee ihmeitä seksielämään.
- samoja fiiliksiä
Kirjoittele tuhmia minulle; laitan vielä tuhmempia takaisin. Hupiahan tämä...
[email protected]
Ps. Olen perheellinen mies, tämä siis hoidetaan ihan harrastuspohjalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1731709Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 65967
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917