mitä apuun kun tekee mieli seksiä..

äiti 2

mitä pitäisi tehdä kun koko ajan tekee mieli harrastaa seksiä? ihana aviomies löytyy ja seksi sujuu loistavasti mutta hänkin on työssä päivisin.Ja lapsetkin on kotona. Hei haluan ihan asianmukaiset vastaukset!

9

8949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla

Onko sulla sexilelua.. voitko sitä välillä käyttää.. salaa.

• äiti 2

en ole vielä kokeillut seksilelua kun minulla on varmaan vähän vanhanaikainen (vaikka olen 29v.)kuvitelma vielä että se on miehen joka pitää tyydyttä naista...mutta ehkä uskallan vielä kokeilla. Onko ehdotuksia millaista?

• SamuelEugenKrewing
        äiti 2 kirjoitti:

en ole vielä kokeillut seksilelua kun minulla on varmaan vähän vanhanaikainen (vaikka olen 29v.)kuvitelma vielä että se on miehen joka pitää tyydyttä naista...mutta ehkä uskallan vielä kokeilla. Onko ehdotuksia millaista?

Stefan Lindforsin Serpent-sauva on oman naiseni
        suosikki. Sopivan kiemurainen, ja kun käytän sitä
        4:llä pisteellä samalla, kun naiseni sormettaa
        klittaansa, saa hän samantyyppisiä(ellei kovempia?)
        orkkuja, kuin nussiessamme.

Tilaa ilmainen kaavio mailaamalla:
        [email protected]
        Saat paluupostina kaavion pillusi pisteistä, joita
        moni 'asiantuntijakaan' ei tunnista.

Voit ottaa esim www.yahoo.com -sivulta uuden maili-
        osoitteen, jonka haltijatietoihin laitat jotain puuta-
        heinää.
        Yahoolla se onnistuu ainakin toistaiseksi.

• Niin seksi unohtuu

Hoida lapsiasi, siivoa, laita ruokaa, tee ruokaa myös pakastimeen, leiki lasten kanssa. Järjestä lapsille yllätyksiä, ompele lasten vaatteet. Lue lapsille kirjoja, opeta heidät lukemaan ja soittamaan pianoa. Ulkoile lapsien kanssa.

Miten sinulla on (oletan että lapset ovat vielä aika pieniä) aikaa ajatella seksiä? Et ilmeisesti hoida äidin ja vaimon velvollisuuksia kunnolla, kun aikaa jää seksin ajatteleiseen....

Itse sinkkuna minulla ei ole niin paljon noita velvollisuuksia, mutta lähden lenkille tai rupean siivoamaan kun liikahimo iskee. Tai sitten vain masturboin himon pois.

• äiti 2

hoidaan kyllä kaikki mitää pitää ja paljon enemmänkin ja iloitsen myös niistä. Mutta vaikka en ole enää sinkku niin kyllä on haluja kumminkin ja joskus ihan vaan panettaa. Pitää siinä olla elämä lastenkin jälkeen, tai?

• ei ne
        äiti 2 kirjoitti:

hoidaan kyllä kaikki mitää pitää ja paljon enemmänkin ja iloitsen myös niistä. Mutta vaikka en ole enää sinkku niin kyllä on haluja kumminkin ja joskus ihan vaan panettaa. Pitää siinä olla elämä lastenkin jälkeen, tai?

Ei ne halut lopu jos lapsia on. Elä vaan suunnittele toisia miehiä.. niistä ei saa kuin harmia.

• vapaaehtoinen
        äiti 2 kirjoitti:

Jos siltä tuntuu niin voidaan ainakin auttaa toisiamme vaikka ajatustenvaihdolla kirjoittele [email protected] T. Mies 30

• äiti 2

jo kiitos olen kokeillut muutama vinkki! Saanut 1-2 kertaa päivässä aviomieheltä ja käynyt lenkillä sekä hoitanut kaikki askarreet kotona mutta kumminkin se tunne että vielä pitäis saada...miten onko siellä muita äitejä joka kokee samaa? olen kumminkin vasta 29 vuotias ja 2 lapsen äiti ja voin todeta kyllä että seksi vain paranee..nyt tietää mitä haluaa! Mies on valmis toteamaan kaikki toiveet.Ja kyllä tämä kesäkin varmaan tekee ihmeitä seksielämään.

• samoja fiiliksiä

Kirjoittele tuhmia minulle; laitan vielä tuhmempia takaisin. Hupiahan tämä...

[email protected]

Ps. Olen perheellinen mies, tämä siis hoidetaan ihan harrastuspohjalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      189
      12588
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6636
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      132
      4907
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      85
      4634
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      59
      4130
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4082
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    9. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3821
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3544
    Aihe