Josko kannattaa ryypätä hengiltä vai ei: OLLAKO VAI EIKÖ OLLA.
!,5 vuoden tuomio uhkaa - ja turhan takia - Mervin pää kestää taas. Jopa viinaa.
Mutta alioikeus antoi 2 kk linnaa ja siihen lisättiin kärsimättä jäänyt reilu vuosi puukotustuomiosta. Ensikertalaisena istui puolet.
LINNAAN
ei halua Matti
2
220
Vastaukset
- oikeuslaitos
Ei saaneet aikaa pohtia tilannetta - Matti ja Mervi. Olisivat sanoneet, että treenasivat eukonkantoa, kun kolhu tapahtui tai ettei muista miten se kävi.
Voiko asiaa enää perua, vaikka mitä se liikuttaa oikeuspirua, juoko joku huippu-urheilija itsensä hengiltä, kunhan media mölyää asiasta.- Jeppekin juo
Media vielä passaa totuutta: Alioikeuden päätöstä - puoltatoista vuotta vankilaa.
Hovioikeudella ei ole mitään kiirettä asian kanssa. Tuollaista herkkuahan siellä riittää.
Vankilakierteestä tulee mäkikotkalle syöksykierre,
surmankierre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066