presidentti TK.H

Lyönyt hulluudella typerimmät persulaiset, mm julistajaraasun.

Kiitos tästäkin presidentti Haloselle ja Avaruudelle!!!

6

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J_Julistaja

      Uusi peitenimi Stalinilleko? Vai Putiniako sinä avaruutena pidät?

      Minä yritän muistaa kiittää iltarukouksessa Luojaa siitä, että sinullekin on järjestynyt hoitopaikka Niuvanniemeen. Koeta parantua. Hyvää kesänjatkoa ja voimia kamppailussa vakavaa sairautta vastaan!

      • capt. cöpenick

        Tapauskikset, julistajapervon tapaiset ovat eniten vihaamiani tyyppejä.

        Heitellään toisesta suupielestä Raamatunlauseita, toisesta syydetään demokratiaa halventavia viestejä pääharrastuksena/työnä.

        On hyvä, että nettiläiset ovat nähneet mädännäisyytesi, julistajaraasu,


      • J_Julistaja
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Tapauskikset, julistajapervon tapaiset ovat eniten vihaamiani tyyppejä.

        Heitellään toisesta suupielestä Raamatunlauseita, toisesta syydetään demokratiaa halventavia viestejä pääharrastuksena/työnä.

        On hyvä, että nettiläiset ovat nähneet mädännäisyytesi, julistajaraasu,

        Olisiko sama henkilö, joka nimittää Suomen Pankin pääjohtajaksi puoluetoverinsa, jonka osalta on esitetty julkisuudessakin jos jonkinnäköisiä epäilyjä sekaantumisesta itävakoiluun.


      • Vain..

        Vain asian varmasti tietävä voi olla noin varma..

        Sinulle en viitsi toivoa paranemista., en viitsi mahdottomia toivoa.


      • capt. cöpenick
        J_Julistaja kirjoitti:

        Olisiko sama henkilö, joka nimittää Suomen Pankin pääjohtajaksi puoluetoverinsa, jonka osalta on esitetty julkisuudessakin jos jonkinnäköisiä epäilyjä sekaantumisesta itävakoiluun.

        Ainakin yrittää käsittää, ettei presidentti ole Suomessa ensisijainen vallankäyttäjä.

        Se on ennenmuuta eduskunta ja valtioneuvosto.

        julistajaraasu ei persutyperyydessään tajua, että laillisilla vaaleilla vaaleilla
        valittu presidentti ei voi olla julkisen median välityksellä sylkykupin synonyymi.


      • capt. cöpenick
        Vain.. kirjoitti:

        Vain asian varmasti tietävä voi olla noin varma..

        Sinulle en viitsi toivoa paranemista., en viitsi mahdottomia toivoa.

        Ajettiin VT-1 Niuvanniemen sairaalan kohdalla toisen kerroksen ristikkoikkunan ulkopuolelle
        oli lakanaan punaisella maalilla kirjoitettu:

        Presidentti Niinistö! Miksi teit tämän meille>>>j julistaja.

        Elämä näköjään on!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe