Mukavaa saada negatiivista palautetta heti aamutuimaan...koitin päästä sättäämään, mutta invalidiksi haukkui taas serveri ja potkaisi pellolle..byääää
... ;)
Herjauksia?
28
1141
Vastaukset
- aliisa
niin kävi mullekin...oon jo pari kertaa senkin jälkeen lentänyt täältä....
- sola"
en sure..pitää taas muutenkin lähteä kohta vilkaisemaan torin tarjontaa...ja kaupatkin aukee.. ;)
- aliisa
sola" kirjoitti:
en sure..pitää taas muutenkin lähteä kohta vilkaisemaan torin tarjontaa...ja kaupatkin aukee.. ;)
nopsasti kauppaan,ruuanlaitto ja töihin klo 11....:)
- Ajankulu
sattunu mullekkin. Kesken viestin kirjotuksen nikki vaan katoo, mut eipäs ole vielä jättäny päästämättä sisälle. Jaa oiskos parempi ollu parempi et olen hiljaa, tietenki kohta edessä?
- sola"
aliisa kirjoitti:
nopsasti kauppaan,ruuanlaitto ja töihin klo 11....:)
mitähän sitä tekis ruuaks?!
Taidan sukeltaa pakastimeen penkomaan.. ;) - aliisa
sola" kirjoitti:
mitähän sitä tekis ruuaks?!
Taidan sukeltaa pakastimeen penkomaan.. ;)mä ostin valmista metripizzaa pari kappaletta ja laitoin uuniin...kyllä lapset oli mielissään..ja niin mäkin...vältyin ruuanlaitolta:)
- sola"
aliisa kirjoitti:
mä ostin valmista metripizzaa pari kappaletta ja laitoin uuniin...kyllä lapset oli mielissään..ja niin mäkin...vältyin ruuanlaitolta:)
mutta nyt ei onnistu, kun sisko on kylässä ja silla on krooninen laihdutuskuuri...se pyörtyis kateudesta, jos mie vetäisin metrin pizzaa... ;)
- aliisa
sola" kirjoitti:
mutta nyt ei onnistu, kun sisko on kylässä ja silla on krooninen laihdutuskuuri...se pyörtyis kateudesta, jos mie vetäisin metrin pizzaa... ;)
mutta kun nää metripizzat ovat vain puolimetrisii ;O))))))
- sola"
aliisa kirjoitti:
mutta kun nää metripizzat ovat vain puolimetrisii ;O))))))
höh..mitenkä niitä sitte voi metrisenä myyä?
Mä päätin, että myö haetaan kiinalaisesta safkaa illalla..niin tuli nyt tämäkin "ongelma" ratkottua :D - sola"
Ajankulu kirjoitti:
sattunu mullekkin. Kesken viestin kirjotuksen nikki vaan katoo, mut eipäs ole vielä jättäny päästämättä sisälle. Jaa oiskos parempi ollu parempi et olen hiljaa, tietenki kohta edessä?
mä en jaksa ku harvoin ees koittaa kirjautua...
- Dj Pervo
Viinapaukku..
http://www.webtender.com/db/drink/3865- HL.Mance
-noita,kun ehtoolla muutaman kaataa,niin on tosiaankin kuutamolla muutaman päivän...
- Dj Pervo
HL.Mance kirjoitti:
-noita,kun ehtoolla muutaman kaataa,niin on tosiaankin kuutamolla muutaman päivän...
Muista palastusliivit vesillä ja varaa riittävästi juomaa...
http://www.cutery.fi/~late/P1010798.sized.jpg
kunnianloukkaus - laita ylläpidolle nootti serverin "käytöksestä"........*tai sitten älä laita*
T. MM.- sola"
joo nooh..ei oikeestaan haittaa mitään, vaikkei tsättiin pääsiskään..kivempi onkin roikkua palstalla :D
- Kylli.Kyllä
ja kuljemme murheen laaksossa täällä iki-ihanassa Huuhaa-landiassamme.
Toinen toistaan kipeämmät asiat tulevat esille kirjoituksissa, huomaan ma.
Mutta emme masennu vaan nostamme ylväänä leukamme pystyyn ja kuljemme rohkeasti vastatuuleen.- sola"
kiitos noista lohduttavista sanoista ja osanotosta tähän surkeuteeni.
Josko ensi vuonna taas tulis seuraavan kerran mieleen, jotta chättiä testais ja pääsiskin vielä sinne ihmeellisen ihanaan sättimaailmaan... ;)))
Senkin söpö kultaseni! kääk!
- sola"
päivä pelastettu... ;)
- Rulleen täysin kyllästynyt!
SavoRULES kirjoitti:
On mahtavaa auttaa kaunista naista hädässä ;-)
Mitä sinä POIKA naisista ymmärrät? Ime sinä pamppua pentu! Katkaise sormesi niin teet palveluksen kaikille muille keskustelijoille! Helvetin PELLE!
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
On mahtavaa auttaa kaunista naista hädässä ;-)
mä koitan kovasti keksiä kaikkia pulia lisää... ;)
sola" kirjoitti:
mä koitan kovasti keksiä kaikkia pulia lisää... ;)
Aurinko muuten tappaa vuosittain 60.000 ihmistä.
Sola tarkoittaan jollaintapaa aurinkoa joten taidatkin olla aika vaarallinen pakkaus?
Älä huoli, pidän vaarallisista tilanteista ne kiehtovat minua, solasöpöläinen. :-DRulleen täysin kyllästynyt! kirjoitti:
Mitä sinä POIKA naisista ymmärrät? Ime sinä pamppua pentu! Katkaise sormesi niin teet palveluksen kaikille muille keskustelijoille! Helvetin PELLE!
Huuda kovempaa kun ei tuollainen ininä kuulu tänne Savoon asti?
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Aurinko muuten tappaa vuosittain 60.000 ihmistä.
Sola tarkoittaan jollaintapaa aurinkoa joten taidatkin olla aika vaarallinen pakkaus?
Älä huoli, pidän vaarallisista tilanteista ne kiehtovat minua, solasöpöläinen. :-Dmutta onneks ritarillani on haarniska, joten voit tulla aikast likelle...ja siehän oot tottunu saunoja, joten kestät helposti 5000-6000 astetta nakunakin... ;)
sola" kirjoitti:
mutta onneks ritarillani on haarniska, joten voit tulla aikast likelle...ja siehän oot tottunu saunoja, joten kestät helposti 5000-6000 astetta nakunakin... ;)
Kuumapuuma juu... :-D
Edellisellä saunareissulla asteita oli 27.000 mutta eihän tuo paljon missään tuntunut. Hyppäsin sitten helikopterikuljetuksen jälkeen jäämereen jossa oli -13.000 astetta.
Onneksi olen rautainen mies sillä vesi oli jäätynyt. Silti sydämeni sykki sinulle lämpimänä.
- Rulle on luuseri!
Tämä on SavoRULESin yksi persoona. Hän tykkää esittää naista. Kertokoot se mikä hän on! Tunge Rulle ne mansikkas anukseesi siitä ei maku muutu sun marjoissas!
- sola"
:DDD Ahdistaako?!!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237