Oli ihan pakko kysyä teiltä, onko tää Pate Mustajärven kappale vanha vai uusi?
Piti laittaa töissä volyymit isolle, kun kuulin sen. Nimittäin en ennen ollut kuullut kyseistä kappaletta.
Oli hyvä, kuten Paten levyt yleensäkin :=))))
Oman elämänsä V.I.P
17
1181
Vastaukset
- yksitypy
tuon sivun heti laulun kuultuani.
Taitaa aika uusi kappale olla :=))
- Alien-8
biisi on mun suosikkini:
"Aamuyön raikas tuuli,meren rantaan käveltiin,
purista mua lujaa,beibi ja pistä silmäs kii."
"On pitkä kuuma kesä,ja mä aion elää sen"
:=))))- yksitypy
Ajan päivin, ajan öin....
Synnyimme lähtemään...
Mä elän vieläkin...
Kersantti Karoliina jne... :=)))
- Gneisenau
soita sitten liian isolla ei naapurit häiriinny siellä toispuolel oulujokkee....
- yksitypy
Olet näköjään aika uusi tulokas. Tervetuloa huuhaallekin :=)))
Onneks naapureillakin vähän sama musiikkimaku. Ei tarvi olla koko korttelissa kun yks radio vuoronperää auki :=))
- nylkkäri
paten rokkimakkara ja sitä jaksaa kuunella
pate ja popeda kuuluvat suosikkeihini.
sitä en käsitä että joku valvomon mikä kesä
on lista ykkösenä hyi saatana.- Kylli.Kyllä
se täälläkin kirjoittelee.
Pate laulaa mulle kesäisin mökillä *kai kanssani saunaan sä nyt beibi tuut... kyllä on mukavaa, otatko makkaraa, oluen tarjoilen myös sulle vilpoisen* sekä monta muuta lähes yhtä romantillista laulua. Ja mää meen joka kerta.... - yksitypy evk
pojat on kait vielä aika nuoria sällejä, ja ihan kivahan se et pojat saivat biisinsä soimaan radioaalloille. Itse en siitä kappaleesta myöskään erityisemmin tykkää, vaikka onhan se reipas kesärallatus :=)))
Rokkimakkara soi täälläkäkin aika usein :=))
Patessa on toisiaan särmää. Oikea raavas suomalainen mies, jollaisista meikäkin tykkää :=))) - yksitypy evk
Kylli.Kyllä kirjoitti:
se täälläkin kirjoittelee.
Pate laulaa mulle kesäisin mökillä *kai kanssani saunaan sä nyt beibi tuut... kyllä on mukavaa, otatko makkaraa, oluen tarjoilen myös sulle vilpoisen* sekä monta muuta lähes yhtä romantillista laulua. Ja mää meen joka kerta....saunaan? Nyt kyllä olen kade :=)))
Se on sitä jätkän romantiikkaa, joka minusta on sitä aidointa :=)) - nylkkäri
yksitypy evk kirjoitti:
pojat on kait vielä aika nuoria sällejä, ja ihan kivahan se et pojat saivat biisinsä soimaan radioaalloille. Itse en siitä kappaleesta myöskään erityisemmin tykkää, vaikka onhan se reipas kesärallatus :=)))
Rokkimakkara soi täälläkäkin aika usein :=))
Patessa on toisiaan särmää. Oikea raavas suomalainen mies, jollaisista meikäkin tykkää :=)))enkä minä itse pysty edes tekemään levyä.
en akkuun pitänyt kolmannen naisen levyistä
mutta nyt ne on kuin hunajaa.
hunajasta tuli mieleen
vaimo valitti lääkärille miehensä olemattomista seksihaluista.
lääkäri kehoitti antamaan miehelle hunajaa.
pariviikkoa kului ja lääkäri sattui tapaamaan naisen ja kysyi;onko hunaja auttanut?
nainen vastasi miten sen nyt ottaa pörrää se jo
mutta ei oo vielä pistänyt. - Kylli.Kyllä
yksitypy evk kirjoitti:
saunaan? Nyt kyllä olen kade :=)))
Se on sitä jätkän romantiikkaa, joka minusta on sitä aidointa :=))Meillä on pitkään jatkunut suhde josta Pate ei kylläkään taida tietää.
Tunnustin hänelle rakkauteni tässä takavuosina siten, että annoin hänen etuilla itseäni kaljajonossa. Mutta ei hän silloinkaan oikein tajunnut rakkauteni määrää eli siis jos turkulainen nainen antaa tamperelaisen miehen etuilla itseään konserttipaikan kaljajonossa (n. 100 m pitkä jono) niin se on tosirakkautta.
Useita kappaleita vedämme duettonakin. Hän kylläkin laulaa cd:ltä käsin ja minä livenä.
Ja minä vaivun haaveisiini........ah - yksitypy
nylkkäri kirjoitti:
enkä minä itse pysty edes tekemään levyä.
en akkuun pitänyt kolmannen naisen levyistä
mutta nyt ne on kuin hunajaa.
hunajasta tuli mieleen
vaimo valitti lääkärille miehensä olemattomista seksihaluista.
lääkäri kehoitti antamaan miehelle hunajaa.
pariviikkoa kului ja lääkäri sattui tapaamaan naisen ja kysyi;onko hunaja auttanut?
nainen vastasi miten sen nyt ottaa pörrää se jo
mutta ei oo vielä pistänyt.piristystä työpäivään. Kiitos :=)))
Mulla on kolmannen naisen kaikki levyt.
Pauli Hanhiniemellä tosi hyviä sanoituksia. Niissä sanoissa on jotain elämää, eikä mies hassummin laulakaan :=))) - yksitypy
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Meillä on pitkään jatkunut suhde josta Pate ei kylläkään taida tietää.
Tunnustin hänelle rakkauteni tässä takavuosina siten, että annoin hänen etuilla itseäni kaljajonossa. Mutta ei hän silloinkaan oikein tajunnut rakkauteni määrää eli siis jos turkulainen nainen antaa tamperelaisen miehen etuilla itseään konserttipaikan kaljajonossa (n. 100 m pitkä jono) niin se on tosirakkautta.
Useita kappaleita vedämme duettonakin. Hän kylläkin laulaa cd:ltä käsin ja minä livenä.
Ja minä vaivun haaveisiini........ahminullakin on häntä kohtaan.
Sain kerran pitää hänen kättään kädessäni vähän aikaa *leuhkii*, ja Pate katsoi mua silmiin :=)))
Siitä leimahti meidän rakkaus, ja on kestänyt vieläkin :=))
- sola"
Paten biisit on hyvää kesämusaa ja sitä pitääkin kuunnella kybällä... ;)
- yksitypy
niin Peesti :=))))
Ja kyllähän Patea talvellakin kuuntelee, ja volyymiä isontaa vaan parin punkkulasin jälkeen :=)))
- outzak
Paten ja Popedan biiseistä on Tahdotko mut tosiaan. Romantikko kun olen.. Siinä vaan on sitä jotain!!:) Pitkä kuuma kesä on kans ihan loistava, mut siitä rokkimakkarasta en oikein tykkää...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237